Hoi meiden, ben nu 8 weken zwanger en de misselijkheid wordt alleen maar erger. Ze zeggen dat het rond de 12 weken meestal weggaat? Klopt dit? Of zijn er ook die er de hele zwangerschap last van hadden. Bij mij is het de hele dag en ik hou niks binnen.
hey Ik heb dit ook! Heel de dag lang, ik wordt er gek van!Als ik gegeten heb is het zelfs nog erger!maar echt heel de dag lang! Ik ben nu 9 weken en vraag me dit ook af of dit nu bijna over zal gaan!? Ik weet het niet want bij mijn vorige 2 had ik echt nergens last van!dus ik vindt het wel vervelend om mijn laatste zwangerschap zo te moeten beginnen! Ik kan (bijna) niet genieten en vindt dit echt jammer! Maar ja laat het ons hopen dat het rond 12 weken allemaal over is he! greetz cate
hoi hoii ik ben ook heel erg misselijk wat hebben jullie daar aan gedaan kun je er iets voor krijgen?
Hoi Cate, vervelend hé! je wil je gewoon goed voelen en inderdaad kunnen genieten. Maar je voelt je zo ontzettend ziek. Roxanne, ik heb van de dokter zetpillen gekregen. Emesafene heet het. Bij mij helpen ze bijna nooit. Maar hoor er wel andere, betere verhalen over. ccwoman, 16 weken is laat zeg. Nu geen last meer? Ik hoop zo dat dit snel weg is. Ben net heel even naar het dorp geweest en moest alweer naar een wc rennen...
Ik zal morgen direckt even de dokter bellen ik ben echt misselijk niet dat ik moet overgeven maar gewoon dat irritante misselijke gevoel bah maar het is voor een goed doel
Hoi hoi Ik heb slecht nieuws ik ben negen maanden aan een stuk misselijk geweest en overgegeven. Op het laatst ben ik ook opgenomen in het ziekenhuis. Wat heel belangrijk is ...blijven eten ook al komt het er weer uit en voel je je te ziek om te eten. Heel veel succes en sterkte en ik hoop dat je je snel beter voelt en kan genieten van je zwangerschap.... Groetjes Lianne
Na de 13de week nam het bij mij af. Maar ik heb nog steeds als ik niet betijds eet, dat ik eng op de maag word.maar als je dat weet, kan je er ook wat aan doen. Ik heb er nu geen last meer van.
Heb er nu ook last van. Heel de dag door een naar en misselijk gevoel. Het lijkt wel dat het erger wordt naarmate ik moe word. Ik heb acupunctuur gehad en het is daardoor wel wat minder geworden.
hier hetzelfde, ik kan ook bijna niks binnenhouden heb er nu zeker 3 weken last van word er echt gek van ! elke keer maar weer naar die wc rennen. volgens de verloskundige kan dit zeker aanhouden tot aan de 16de week ik zou ook echt niet weten wat je er tegen kan doen ? heb nu 2 weken verlof gekregen van me werk, in de hoop dat het met de 12de week beter gaat dat word dus heel hard duimen !
hey meiden, bij mij ging het helaas niet over en ben 9 maanden zo beroerd als een kat geweest, hopelijk gaat het bij jullie wel weg na 3 of 4 maanden! blijf je toch misselijk er zijn bepaalde medicijnen die je eventueel mag hebben als je echt niets binnen kan houden vraag het aan je verloskundige. succes en geniet van de zwangerschap groetjes eefje
hallo dames ik ben nu ook 8 weken.. en zo veel dagen, ik heb zo af toe zo misselijk smaak.. in me mond bah,... maar ik denk kwa persoon verschilt... groetjes van saskia
Hoi Marieke, heb je 2 weken betaald verlof gekregen of lever je vakantiedagen in? Bij mij is het vandaag weer zo erg. Ik kan me echt niet concentreren hier en hang alleen maar boven de wc. Ik vindt het ook nogal genant tegenover de rest van mijn collega's. Ik zie er ook uit als een verzopen kat. Dit hou ik echt niet lang vol.
Nou soms nog wel misselijk en dan even spugen en dan gaat t wel weer en eet nog niet echt zoals normaal maar goed mn kindje krijgt genoeg binnen of pakt mijn reserves dus ben allang blij dat ik nog niks aangekomen ben! hihi En ik had idd hetzelfde middel gekregen als hierboven staat maar pas met week 15 heb ik hier om gevraagd waarom weet ik ook niet hihi en heb er maar 1 pil van genomen, omdat ik t toch een beetje eng vond...
Ook ik voel me al een week lang vreselijk misselijk. Ik hoop dan ook dat ik dit niet negen maanden lang heb.
hoi bij mijn eerste twee zwangerschappen heb tot 4 maanden overgegeven en toen ging het weer beter en kreeg ik me eetlust weer terug en bij mijn derde heb ik het 8 maanden gehad ze is een maand tevroeg geboren dus me hele zwangerschap door,maar moet ik er wel ff bij zeggen dat het geen normale zwangerschap was want ze was eigenlijk een tweeling bij drie maanden 1 kindje verloren en met 25 weken me bloedprop al verloren en moest constant bedrust nemen maar ja zie dat maar eens te doen met nog twee brakken die in huis rond huppelen dus uit eindelijk heb ik een infectie gekregen en werden me ween opgang gebracht met 36 weken tips tegen misselijk heid kunnen zijn(werkt niet bij iedreen) peperrmuntjes eten vanillevla veel water drinken of bij je huisarts of vk vragen om medicijnen die heb ik ook gehad dat waren zetpillen tegen de misselijkheid
ik ben zelf niet misselyk geweest maar een vriendin van mij is nu 23 weken en nog steeds misselyk , het begint nu wat weg te trekken hopelyk gebeurt dat bij jullie ook snel liefs