Hoi,Ja was behoorlijk schrikken, zo zit je bij de eerste hulp, en zo wordt hij opgenomen. (en dan ook nog eens in het ziekenhuis in een andere plaats) hoop echt dat de kleine nog even wacht. Al roep ik al weken dat het mag komen. Jij zal ook wel blij zijn dat je opgeknapt bent, want daar was je behoorlijk ziek van geloof ik. En dan kan je ook beter even aansterken voor de bevalling. Ik las dat je toch ook 2 maart bent uitgerekend? zitten we gelijk. Maar goed zolang je je goed voelt maakt het niet uit natuurlijk dat de kleine nog even wacht... is straks alleen maar goed denk ik. Groetjes.
Tja, twee zeggen dat ik 28 feb ben uitgerekend en één zegt 2 maart inderdaad. Nou ja, maakt ook niet veel uit natuurlijk, scheelt een paar dagen. Voel jij je lichamelijk verder nog goed en fit?
nee indd die twee dagen maakt ook niet veel uit, maar ja toch. Voel me lichamelijk wel redelijk. Heb veel last van vocht vasthouden in mijn handen en voeten sinds zondag, en dat is behoorlijk pijnlijk. Daarbij heb ik zweepslag in mijn been, dus ook niet geheel prettig met lopen. Maar ja de vk zegt ook, rust houden en benen omhoog. Dus zodra ik kan gaan die benen ook de lucht in. En s nachts doe ik mijn matras een beetje omhoog. Heb jij nu nergens last van? vindt je het niet zwaar zo de laatste week? Ik voel me buik ook echt heel de dag, heb gewoon medelijden met de kleine, die zit zo opgevouwen..heel mijn buik staat op springen... Ik ga nu echt slapen, anders komt daar weer helemaal niks van...maar ja is wel gezellig om ff te interneten. Slaap lekker..
Hoi meiden, Vanmorgen heeft de vk geprobeerd te strippen, maar helaas, nog niet gelukt. Maandag gaat ze het nog een keer proberen. Pfff, ik had echt gehoopt dat het zou lukken. Dat wachten gaat me steeds meer tegenstaan... Wel heb ik flinke krampen de hele dag. Gisteravond en vanmorgen deden ze echt pijn. Maar het zijn geen weeën, ze blijven gewoon een half uur aanhouden ofzo. Heb ook heel veel harde buiken. Nou iedereen sterkte met wachten...!
Wat minder dat het niet gelukt is. Dan is je baarmoedermond nog niet soepel en verweekt ... Het hoeft echt niet lang te duren. Vrijdag lukte het strippen bij mij niet eens, woensdag nog eens proberen en ja, had al 2 / 3 cm ontsluiting (daarvoor 1, maar was nog van bij de eerste bevalling) en mijn baarmoedermond was helemaal week / soepel. Wel heb ik na dat poging die vrijdag veel harde buiken, heel veel krampen gehad, maar ook geen weeen. Dus het kan maandag altijd nog anders zijn, succes !
@Deborah, heeeel herkenbaar, ik blaas op het moment ook op door al het vocht wat mijn lichaam vasthoudt. Dikkere polsen en enkels enzo en inderdaad een buik die aanvoelt als een ballon die gaat knappen. Gelukkig houdt de kleine zich rustig (zit volgens mij gewoon aan alle kanten klem ) waardoor het nog goed te doen is. Ben best wel fit op het moment. Met zweepslag heb ik geen ervaring, maar klinkt naar. @Roze, jammer dat het strippen niet gelukt is...waarom hebben ze bij jou ervoor gekozen om dat nu al te doen? Want je bent nog niet overtijd toch? Ik moet zeggen dat ik het wel vreemd vind dat al jullie VK's aan het strippen zijn, terwijl die van mij niets doet tot 41 weken 3 dagen (dan gaat een gyn in het zieknhuis de boel bekijken). Ik moet ze morgen bellen voor een nieuwe afspraak, dan ga ik er toch eens over beginnen waarom zij er zo over denken. Ik lees alleen wel dat het strippen bij de meesten niet lukt en dat het wel vervelende menstruatiekrampen geeft. Dus ik weet eigenlijk ook niet of ik het wel wil. Liever fit en goed voelen en dat het ineens begint, dan dagenlang met krampen lopen van het strippen. Maar ik er heb er dus geen ervaring mee, misschien valt de pijn wel mee? Maandagavond heeft mijn vriend een avondje uit, dus je zal altijd zien dat het die dag spontaan gaat komen Van Nikkie horen we niks, dus die zal wel aan het bevallen zijn...
@kletstante en Roze78: Spannend nu voor jullie. Hoop dat het toch allemaal maar doorgaat zetten. want zo de hele tijd krampen lijkt me niks. Succes. En Nikkie heeft daar iemand al wat van gehoord? Hier verder wel alles redelijk. Ben steeds met vlage misselijk, en slaap slecht..maar goed dat hoort er ook wel een beetje bij. (en mijn vriend moet nog blijven in het ziekenhuis, dus daar is me nachtrust ook mee weg) Ik duim voor iedereen waarbij het nu wel mag beginnen, succes allemaal. Groetjes Deborah.
Ja ik denk inderdaad dat ze aan het bevallen is...! Spannend! Ik wil ook! Bij mij wel wat bruine afscheiding, en wat van die sliertjes. Er is toch wel iets in gang gezet misschien, maar ik denk niet dat het echt bevallen wordt. Ze heeft ook alleen gevoeld, wel flink, maar niet daadwerkelijk gestript. @2exzwanger: ze deden het bij mij omdat mijn vriend over twee weken een week wegmoet. Het is een poging waard, het is natuurlijk leuker als hij er nog even van kan genieten. Hij is wel in ieder geval tot de 42 weken thuis. Maar het is makkelijker als hij zeker de eerste week thuis is met de kraamhulp en de eerste visite, als ik voor pampus op bed lig... haha.
@Roze, Ja dan kan ik me voorstellen dat je het probeert op te wekken! Hoe eerder hoe beter eigenlijk. Moet hij voor zijn werk een week weg? Jammer dat dat het nu net zo uitkomt, maar goed een week is ook weer voorbij voor je het weet. Heb je wel mensen om je heen in die week, ouders of vrienden? @Deborah, mag je vriend vannacht weer thuis slapen of moet hij nog blijven? Hoop dat jullie vandaag goed nieuws horen zodat jij je weer kan concentreren op jezelf en de bevalling! Grote kans dat we nu maartbaby's gaan krijgen! Roze78, dat je wat bruine afscheiding hebt betekent wel dat er al iets rommelt bij jou, dus wie weet redt jij februari nog net
Hallo meiden, Hier een maartmama 2008 met nieuws over Nikkie. Ze is gisterochtend om half 4 na 32uur bevallen van een zoon: Daniel Aidan. Dan weten jullie dat! groetjes Miekje
@ Roze: volgends mij begint het bij je te rommelen. Spannend..succes. @Nikkie: GEFELICITEERD met je zoon. Lange bevalling geweest 32 uur. Is alles goed verder? Van hier thuis goed nieuws. Mijn vriend is vanmiddag uit het ziekenhuis ontslagen. Ze gaan nu poliklinisch verder. Dus de uitslagen hebben we nog niet echt, maar hij is iig thuis. Dus nu mag het van mij gaan beginnen. Spannend nu allemaal he?! Elke minuut denk je er wel aan, van wanneer zou het gaan beginnen... Groetjes.
Wow, 32 uur...dat zal een pittige bevalling zijn geweest. Bedankt Miekje1982 voor de update! Ennuh, van harte gefeliciteerd Nikkie! Als je weer op de been bent en misschien weer eens online dan lezen we graag hoe het gegaan is en hoe groot je kindje is enzo. Kletstante is misschien ook wel bezig inmiddels, die heb ik ook al even niet gezien hier. Als dat zo is: heel veel succes! En erg fijn voor je Deborah dat je man weer thuis is, dat zal je een hoop rust geven nu lijkt mij. Ben net terug van een avondje uit eten (man, dochter en ik). Voel me redelijk fit, dus waarom niet? Heerlijk tapas gegeten en als toetje tiramisu. Heerlijk! Wie weet is het voorlopig even de laatste keer, dus dit heb ik maar mooi meegenomen. Het rommelt wel wat bij mij, maar het is nog zo minimaal dat ik er maar niet al teveel op let.
@2dexzwanger: heerlijk zo nog even genieten he met zn drieen. straks zijn jullie met vier. Ben benieuwd wanneer het bij je door gaat zetten...al vast heeeeel veeeel succes.
Hoi dames, Wordt in elke geval een maart baby Gister ben ik weer eens gestript (de reden dat ze het bij mij al vroeg doen is vanwege een grote kind, dat ik ook al ontsluiting heb en dat ze het zo eerst een handje gaan helpen voordat ze mij doorsturen naar het ziekenhuis, issie lang verhaal, maar meestal doen de VK's het ook pas als je 40 weken bereikt hebt). Heb minder last van bloedverlies gehad, maar sinds ik woensdag gestript was (ja, dus kort achter elkaar nu) veel bloedverlies gehad en veel slijm, maar nu ben ik al ontzettend veel delen verloren van mijn slijmprop. Dat is natuurlijk iets moois, maar ik vind het zo vies Dus lang hoeft het niet te duren, wel heb ik al 4 dagen last van weeen, maar ze zetten maar niet door .. gisteravond ook. Dus ik verwacht al niks meer, maar deed ik overigens al niet echt. Ben gewoon lekker elke dag ff de deur uit en we zien wel wanneer het gebeurd, in elke geval niet langer dan 1 week meer ! Nikkie : gefeliciteerd ! 32 uur Da's niet niks ! Deborah : gelukkig dat je vriend weer thuis is ! Prettig weekend !
@ Nikkie: gefeliciteerd! Je bent lang bezig geweest zeg! Nou, geniet van het resultaat! @ Deborah: blij dat 'ie weer thuis is! Hopen dat hij ook nog snel beter wordt. Nu mag het feest beginnen! Hier nog niks hoor. Wel steeds die flinke krampen, maar bloedverlies en stukjes slijm zijn weer helemaal opgehouden. Gisteravond nog geprobeerd het op te wekken door een flink potje te sexen, maar dat hielp helaas niet... Denk niet dat het dit weekend door gaat zetten, heb nu sinds ik wakker ben helemaal geen krampen meer. Maandag maar afwachten wat er gebeurt na het strippen.
Nou, de krampen zijn hier nu ook begonnen...Gister had ik hele lichte krampjes, te verwaarlozen en dus ook lekker uit eten gegaan. Maar sinds ongeveer 10 uur vanmorgen heb ik pijnlijke harde buiken, echt wel een stuk heftiger dan gisteren. Ik heb er 3 per uur ofzo. Ben benieuwd of dit door gaat zetten! Ik hoop maar van wel, ik heb liever niet dat dit dagenlang gaat duren. Maandag gaat mijn oudste weer naar school (had deze week vakantie) en start dan in een nieuwe klas met nieuwe juf. Als het doorzet dit weekend dan is dat dus iets wat ik wel jammer vind, dat ik haar niet zelf naar haar nieuwe klasje kan brengen. Maar goed, manlief kan dat ook prima overnemen natuurlijk.
Hey meiden, Alles is hier goed. De bevalling zelf duurde precies 24 uur Mijn verhaal kun je even lezen onder mijn profiel en dan bij maart mama's. Anders moet ik het hele verhaal weer typen. Het was idd vrij heftig allemaal. Hier nog nieuws? Kom later nog wel even kijken. Misschien volgende week wat meer tijd. Nu genieten we heerlijk van ons mannetje al hopen we wel dat zijn ritme wat anders word (s nachts veel wakker en overdag slapen ). Maar hij is erg lief en we zijn erg trots. liefs
Hoi Dames, Hier vanmiddag de krampen begonnen. Weet alleen niet wat ik er van moet denken. Ik heb steeds harde buiken, voel een warme golf en trekt daarna weer weg. En na een tijdje komt het weer. Ook af en toe steken onder in mijn buik. En nu komt sinds een uurtje ook een zeurderig gevoel in mijn rug. Van mij mag het beginnen. De kleine lijkt ook steeds naar beneden te duwen, moet vaak plassen maar dan heel weinig. @ Nikkie: Geniet lekker van jullie zoon. @ 2exzwanger: al wat meer nieuws? Groetjes
@ Nikkie Jeetje wat een verhaal Nikkie! Jammer dat het een heftige ervaring heeft moeten zijn, maar ik ben wel erg blij voor je dat je zoon gezond en wel is. En jij natuurlijk ook! Als ik je ongevraagd advies mag geven: rust nu zoveel mogelijk uit en slaap wanneer je maar kan. Ik wilde bij mijn eerste weer snel op de been zijn, maar daardoor duurde mijn herstel alleen maar langer. Ik lees dat je vanmiddag ook hebt geslapen, heel goed. Nu nog hopen dat hij snel in een ritme gaat komen! Hier zijn de krampen nog onregelmatig, maar wel heftig. Net kwamen ze netjes om de 20 a 25 minuten, maar net heb ik ineens een wee die zou moeten komen niet gehad Als het gaat doorzetten dan zal het vannacht nog leuk worden. Voor de zekerheid heeft manlief net onze dochter weggebracht naar mijn ouders. Als het doorzet hoeven we haar niet midden in de nacht weg te brengen en te stressen (ouders wonen op 20 minuten rijden enkele reis). Nu kan ze lekker daar gaan slapen en hebben mijn ouders ook een gewone nacht. Heb gezegd dat ze geen zorgen moeten gaan maken, voor hetzelfde geldt zet het niet door en komen we haar morgenochtend weer ophalen. @ Deborah, zo te lezen is het bij jou ook begonnen! Misschien wel omdat je mannetje weer thuis is? Succes meid! Dat je vaak moet plassen heb ik ook, er is gewoon geen ruimte meer daarbinnen. Ik heb gelezen dat als de weeen echt in volle gang bezig zijn, dat je dan nog wel minimaal elk uur moet gaan plassen, een volle blaas vertraagt de bevalling schijnt. Pfff moest even stoppen met typen, had er weer één. Dit zijn geen voorkrampjes meer, dit is een echte/goede wee. Pijnlijk Leuk hoor die yogalessen die ik heb gevolgd, maar die pufoefeningen helpen voorlopig voor geen meter. Ik ben zoooo benieuwd of het een jongen of een meid wordt...we hebben trouwens vandaag nog de meisjesnaam veranderd! De jongensnaam vinden we nog steeds erg leuk en houden we. @ Roze78, bij jou geen krampen meer?