zeurderig gevoel onderbuik/rug bij 37 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nikkie, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Gister ben ik bevallen om 18.15 uur van Quinten.
    Heb er 7,5 uur over gedaan.

Vertel later meer, heel veel succes dames !

2. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    @Kletstante: Van harte GEFELICITEERD met jullie zoon. Geniet er lekker van. En dat was vast een vlotte bevalling, 7,5 uur.

Ik ben vandaag lekker een dagje naar het strand gegaan. lekker flink gewandeld, in de hoop dat hte wat zou opleveren. Maar tot nu toe helaas alleen maar opgezette handen en voeten. Maar we hebben nog een aantal mooi fotos van precies 40 weken op het strand kunnen maken, dusdas weer wel leuk.

Groetjes.

3. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Kletstante: gefeliciteerd! Wat goed joh, zo snel. Ben benieuwd naar je verhaal. Geniet lekker van je kleine mannetje.

Ik ben vanmorgen weer gestript. Ik hoop dat het gaat helpen vandaag. Het was wel door een stagiaire, ik weet eigenlijk niet of ik daar wel zo blij mee ben, of zij het net zo goed kan als de echte verloskundige. Van te voren had ik bedacht dat ik dat niet wilde. Maar ze hadden hun vingers vergeleken en de stagiaire had langere vingers, dus dat heeft me uiteindelijk toch over de streep geholpen, vooral omdat de vk er de vorige keer nog niet bij kon. Mocht het niet lukken vandaag heb ik woensdag weer een afspraak. Pffff, wat duurt dat wachten toch lang...

4. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    @Roze78: nou ik hoop voor je dat hte nu wel effect heeft. Maar indd ik weet niet of ik er ook blij mee zou zijn als het gedaan werd door een stagaire. Die moet het natuurlijk ook leren maar toch. Je hebt al lang genoeg gewacht denk ik dan.
    Heel veel succes en ik duim voor je.

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Wow kletstante gefeliciteerd!
    Hier gaat het zijn gangetje, we moeten wat in het ritme komen.
    Hij slaapt s nachts nog maar erg weinig, vannacht eindelijk eens 2,5 uur achter elkaar geslapen, dat was al heel wat.
    Door de heftige bevalling en weinig slaap erna ben ik ook erg moe. Krijg nu ook ijzertabletten vanwege het bloedverlies wat ik gehad heb.
    Maar ik ben erg blij natuurlijk!
    Hoop dat jullie ook snel je kleintje in je armen mogen houden!

liefs

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Hallo meiden,

Ook ik ben inmiddels bevallen, van een dochter!
    Zondag om 6.36 uur is Kim geboren, 3725 gram en 50 cm.
    Was een goede bevalling en we zijn beiden gezond weer thuis.
    Borstvoeding lukt nog niet erg, dus daar ben ik met de kraamhulp het merendeel van de dag mee bezig.
    Kleine slaapt nu even, denk dat ik even mee ga doen...

Voor de meiden die nog niet bevallen zijn: heel veel succes, ik zal voor jullie duimen dat het nu snel op gang mag komen!

Tot later!

7. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Hee 2exzwanger, gefeliciteerd! Wat leuk joh. Geniet ervan.
    Jij, kletstante en ik waren alledrie op dezelfde dag uitgerekend. Nou ben ik nog de enige die aan het wachten is... :( Waarom komt het bij mij nou niet op gang? Heb nou echt alles geprobeerd om de natuur een handje te helpen... Gisteren gestript, een liter bitter lemon op, een halve ananas inclusief hart en een flink potje ge....! Maar geen effect hoor. Ik geloof niet meer in die bakerpraatjes. ;)

8. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    @2exzwanger: GEFELICITEERD met jullie dochter. Hoop dat alles goed is gegaan.

Ik moet helaas nog wachten...hoop dat het inwendige onderzoek morgen bij de vk wat opleverd.

9. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Hallo weer, ben amper online geweest de laatste dagen. Lekker druk geweest met mij verzorgd te laten worden ;) en de borstvoeding met Kim. Dat laatste lukt nu eindelijk na veel geduld en doorzetten. Weliswaar met een tepelhoedje, maar oooooh wat ben ik blij en trots dat het deze keer wel is gelukt!

Roze en Deborah, lijkt mij dat jullie nu wel bevallen zullen zijn, toch?
    @Roze, kletstante en ik hebben al een kindje, een tweede komt 9 van de 10 keer wat eerder dan de eerste. Dus wie weet is dat de reden dat het bij jou wat langer duurt.

We hebben de laatste weken zwangerschap een beetje met elkaar gedeeld hier. Dus ik zou het leuk vinden om nog te lezen wanneer jullie bevallen zijn! :D

10. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hallo,
    Ik ben helaas nog niet bevallen. Een eerste blijft vaak langer zitten hoorde ik, maar leuk is het niet.
    Afgelopen woensdag wel inwendig onderzoek gehad, maar had toen maar 1 cm ontsluiting als het er 2 of meer waren had hij mij gestript. Nu moet ik wachten tot woensdag, als de kleine er dan nog niet is wordt het voor het weekend gehaald. Dus nu binnen een week ben ik mama. Wel een mooi vooruitzicht natuurlijk. Maar had het nooit verwacht dat het zo lang zou kunnen duren. Heb ook nergens geen last van. Dus ik hou jullie op de hoogte.

@2exzwanger: gelukkig dat de borstvoeding uitendelijk toch gelukt is.

Groetjes deborah

11. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Hoi meiden!
    Nou hier ook een kleine hoor! Ik ben vrijdag ingeleid in het ziekenhuis. Mijn mannetje moet eind vd week een week weg voor zijn werk, dus we hadden gevraagd of inleiden mogelijk was. Ze deden het alleen als ze echt geen problemen zouden verwachten, en alles zag er goed uit, dus het kon gelukkig. Onze kleine meid is na 10 uur weeën en een kwartiertje persen geboren! Wat is het prachtig zeg, zo'n kleine uk! We zijn echt dolgelukkig!
    Voor iedereen die nog moet: succes!

12. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

@Deborah, jeetje balen joh dat het zo lang duurt! Ik ken het, mijn eerste was 10 dagen overtijd. Elke dag zit je een soort van te wachten tot er iets gebeurt. Nou, nog even sterkte joh, einde is in zicht. Ben blij dat je in elk geval nergens last van hebt!

@Roze78, GEFELICITEERD met je dochter! Zo te lezen is alles goed gegaan, hartstikke mooi. Waar moet je man eigenlijk heen voor zijn werk? Moet hij écht weg? Gelukkig kan hij deze eerste week er gezellig bij zijn!

13. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    hoi ff een update
    ik ben gister ochtend bevallen van een prachtige zoon Levi, 3750 gram en 51 cm lang.
    alles is goed gegaan, 8 uurtjes over gedaan.
    groetjes.

14. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

@Deborah,
    GEFELICTEERD, lees het bericht nu pas...
    Mooie cijfers, bijna hetzelfde als mijn Kim.
    Leuke naam ook Levi.
    Geniet van je kleine vent!

Deel Deze Pagina