Ik had vandaag wat zeurderig gevoel in mn onderbuik. Hoe voelde niet erg als ongie krampen... Kan dit een eerste symtoom zijn , hebben de zwangere meiden dit ook wel eens (in het begin) gehad?
hoi dit is een heel normaal verschijnswel maar soms wel s eng voor je gedachten...ik had dit ook bij mijn twee jongens en nu de derde x heb ik nergens last van liefs aukje
Hoi Tanja ik heb er ook last van, en ik moet pas over een week ong worden, ik hoop het natuurlijk niet want ik weet dat ik zwanger ben en ik hoop dat het goed komt. Liefs Jolie
Ik weet het nog niet, durf niet zo goed Heb zondag negatief getest , denk dat ik wacht tot Donderdag als de er dan nog niet zijn ... Spannend ! Blijf maar lekker weg jullie ! 8)
Ben ik weer. Ik heb rond gekeken en heel veel meiden hebben last van d'r buik gehad en bleken toch zwanger te zijn. Dus er is hoop. Liefs Jolie
denk dat het bandenpijn is daar krijg ik nu zelf ook last van buik groeit erg snel er is nu al wat te zien ik had dit bij mijn tweede ook..vk denk weer een ontzettende buik
ik heb sinds vanavond ongi krampen en moet nog 6 dagen voor me nod......vaag dus....maar zie het somber in hoor
Hoi Tanja, Ik denk niet dat we ons teveel zorgen moeten gaan maken van die buikkrampjes, gister had ik er last van maar vandaag niet. Ik heb het rond gevraagd en als je zwanger ben grooit je baarmoeder en dat geeft ook die krampjes. Ik moet ook nog 6 dagen wachtten op me ongi en dan zou dat gevoel veelste snel zijn, dus ik heb nog hoop. Dus ga jij jezelf nou ook niet gek maken. Liefs Jolie
Hallo Dames. Ik heb ook een raar gevoel in mn buik... ik zit nu 7 dgn voor mijn nod. Gisteravond had ik een soort spierpijn over mijn hele buik. Als ik lang sta krijg ik steekjes onder in mijn buik, lies en schaam streek... Dus ben benieuwd! liefss Rainbow
NEE NEE NEE niet wegblazen.... ben expert aan het worden hier... kan namelijk innestelingsbloed zijn... willen het aanstaande kleintje niet wegblazen toch?