Vraagje over telefoon bij zwangerkadoos

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 20 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T kruidvat belde net of ik interesse had in een samsung nogwat.. :oops: ivm de zwangerkadoos. ipv 22,50 in de maand hoef ik dan maar 11,25 te betalen en geen aansluitkosten. Dit is van Vodafone. Heeft iemand anders dit ook gedaan? En wat zijn de ervaringen hiermee? Zit er ergens n addertje onder t gras?

2. Niet meer actief

huh? Ik snap em niet.. hoezo ivm met de zwangerkadoos?

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Omdat ik de zwangerschapkadoos aangevraagd had bij hun, hadden ze deze actie lopen voor meerdere mensen die de zwangerschapkadoos hadden aangevraagd.

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik ben ook door ze gebeld en ben zo vreselijk boos geworden :evil: Ze deden eerst alsof het allemaal zo mooi en gratis enzenz was ja en dan zit je voor 2 jaar aan een abonnement vast, nou bij elke gewenste provider kan je zelf wel van een dergelijk aanbod gebruik maken, dus zo heel speciaal is die aanbieding niet.
    Kijk voor de grap eens bij verschillende aanbieders wat voor acties ze hebben bij een 2 jarig abonnement dan ontdek je dat het helemaal niet zo speciaal is wat ze aanbieden :rolleyes: ;)

5. Niet meer actief

ik heb ook dat telefoontje gehad. ben er niet op in gegaan. ik was net van abbo weer naar pre paid gegaan omdat abbo niet uit kon voor mij.

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ze hebben mij ook gebeld en ook ik ben boos geworden, want zo zie je maar staat er op het formulier geschreven, dat uw gegevens niet aan derden verstrekt wordt, maar ze je wel bellen voor zo k*t telefoon..

voor degene die zo wie zo niet gebeld willen worden door telecom bedrijven geef ik even een site waar je je gegevens kan blokkeren en dit houdt je gegevens voor 5 jaar uit het bestand

www.infofilter.nl

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii ze hadden ons ook gebeld we zijn er niet op ingegaan en 2 weken later belde ze me of ze langs mocht komen met de babykaddoos ze is langs geweest en probeerde ze nog van alles aan tesmeren we hebben wel 2 boeken gekocht 12 maand 9 euro krijg je elke maand de boeken vond het wel leuk voor youame en dan ben je der ook vanaf
    gr marline

8. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Ze hadden mij ook gebeld, meteen gezegd dat ik niet geinteresseerd ben. Sluit sowieso geen abonnementen af voor 2 jaar... zonde gewoon. Bel bovendien nu prepaid.. daar redt ik t makkelijk mee omdat ik toch veel thuis ben.

9. Esma

Esma Bekend lid

Ik heb een maand geleden ook zo'n telefoontje gehad. Ook een actie bij Vodafone i.v.m. zwangerschap. Ik heb toen vodafone gebeld (zonder te melden dat ik zwanger was) en die zeiden dat zij die actie aan iedereen aanboden. Of je nou zwanger bent of niet. Volgens mij denken ze: die zwangere vrouwen zitten op een roze wolk en zullen sneller toehappen.
    Er zit geen addertje onder het gras, het is gewoon een actie, die vodafone aanbiedt (tenminste dat was bij mij het geval, wij hebben het wel gedaan, omdat ik wel toe was een een nieuwe toestel, alleen moet ik 17,95 betalen).

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ach, nou ja ze hebben niet meer teruggebeld. Mn man en ik hebben t er nog eens over gehad maar doen t toch maar niet. Er zijn idd wel meerdere acties waarvan ik ze aantrekkelijk(er) vind dan deze actie. Maar bedankt voor jullie antwoord!

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Bij mij werden ze boos toen ik zei dat mijn mobiele telefoon nummer niet in hun systeem wilde hebben staan. Ik geef niet zomaar mijn nummer aan iedere reclamemaker en wens niet op ieder tijdstip van de dag lastig gevallen te worden (ze bellen altijd onder het eten of GTST).

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hier ook vaak gebeld hoor door de *derden* aan wie mijn gegevens niet zouden worden doorgegeven...

Astma fonds/verzekeringen/spaarrekeningen...

Altijd voor 10 uur smorgens bellen ze...ik maak er gelijk korte metten mee!

13. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik word ook enorm vaak gebeld. Het Astma fonds vond ik het ergste begonnen een heel gesprek over sterftes bij jonge baby's. Ik (als Astma patient) werd hier laaiend over. En die mevrouw bleef duwen dat we maar geld moesten geven (op automatische incasso nota bene) want dat wil je als aankomend ouder toch niet! Alsof dat garantie geeft dat het niet kan gebeuren.... Onzin.

Ook EnergieDirect belde. Eerst wilde ik meer informatie en dat kon alleen als ik me aanmelde! Hetzelfde geldt voor een 1 of andere telecomprovider.

Enorm irri!

14. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik luister nits eens meer, maar klap gelijk de telefoon uit.

Maar volgens mij was dit niet Patroeschka's vraag. ;) Hier hebben ze nog niet gebeld. Maar zou het ook niet doen.

Deel Deze Pagina