Zeurderig gevoel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyZorra, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden,

    Ik heb aan beide zijde, ter hoogte van m'n eierstokken/iets boven m'n liezen zo'n irritant/zeurderig/ moeilijk te omschrijven gevoel.....
    Tot op heden ook nog niet echt een pos ovu test gehad..
    Zou dit een gevoel van een aankomende eisprong kunnen zijn?
    Ik heb nl echt geen idee hoe dat voelt.....
     
  2. Claudia86

    Claudia86 Bekend lid

    18 feb 2007
    806
    0
    0
    Zou kunnen, dat je een late sprong hebt!...of iets verlaat is door stress of iets!
     
  3. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Volgens m'n banner was die gister, maar vorige maand was m'n cyclus 27 dagen en banner staat op 26 dagen, dus zo laat is dat ook niet, toch?
     
  4. Claudia86

    Claudia86 Bekend lid

    18 feb 2007
    806
    0
    0
    Verlaat of late eisprong is wel een verschil... ik pin me niet vast op mn banner... klus gewoon genoeg en alsk dan een late eisprong heb bv op dag 20 ofzo dan kan het alsnog raak zijn, tempraturen is een goede manier om je ei te vinden!
     
  5. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Die banner dat is niets. Gaat gewoon uit van gemiddelden. En aangezien ieder vrouwenlijf anders is.......klopt hij niet.

    Maar toch blijft het leuk om zo'n banner onder je tekst te zien. Maar helaas krijg ik m'n banner niet meer in m'n profiel geplakt.
     
  6. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Maar hoe voelt een eisprong?
    Ik heb echt geen idee wat ik moet voelen, ik voel wel iets maar of dat dat is?
     
  7. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Denk dat dat ook bij iedereen anders is. Ik had een paar dagen krampjes en toen een half uur ofzo heel erge buikkramp. Kon eigenlijk alleen nog maar zitten.
    Daarna had ik geen last van m'n buik meer. Denk dat dat m'n eisprong is geweest.
     
  8. Claudia86

    Claudia86 Bekend lid

    18 feb 2007
    806
    0
    0
    heb 1 keer aan 1 kant wat steken gevoeld, da was denk ik me ei geweest!
     

Deel Deze Pagina