Ik heb vanaf vandaag echt zo'n zeurderige menstruatiepijn in mijn onderrug.....toen we vanavond aan het eten waren kreeg ik ineens enorme pijn (rechts onderin) in mijn buik, toen kreeg ik het gevoel dat er iets knapte en het was voorbij. Van de pijn werd ik misselijk, na 10 minuten was alles ook weer goed... Heb je misschien enig idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt voor het antwoord, ik vind het top dat wij hier terecht kunnen met onze vragen! Liefs, Natasja
Ik had het idee dat je over mijn vraag heen gelezen had, vandaar dat ik mezelf nu even weer bovenaan de lijst zet...
hoi Natasja, ik denk dat ik inderdaad je vraag over het hoofd heb gezien, sorry! Het kan een eisprong geweest zijn, anders weet ik het niet. Als je verder geen klachten meer hebt (gehad) dan zou ik het daar maar op houden. Mirjam
Hoi Mirjam, bedankt voor je antwoord! En euhhh geeft niets hoor, kan toch gebeuren. Ik dacht ook in eerste instantie de eisprong, maar dat kan niet want die had ik een week eerder al gehad Ik dacht dat je dit misschien bekend voor zou komen, helaas...gewoon afwachten, en over een paar dagen testen!