Zeurderig/krampachtig gevoel onderbuik voor NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jaydee, 18 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien, ben ik al een aantal keer zwanger geweest. Toen wist ik ook zeker dat het zo was. Richting NOD gevoelige borsten, moe, gekke smaak..
    We zijn inmiddels in ronde 3 beland na een miskraam in november en deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Hieruit konden we afleiden dat donderdag 11 feb mn ei was en ik moet 23 of 25 feb ongesteld worden (wisselende cyclus).

Nu heb ik al vanaf begin deze week bij vlagen een ontzettend krampachtig gevoel helemaal onderin (bedoel dan echt richting schaambot) mn buik.
    Ik zit nog ruim voor mn NOD.
    Houdt mn lichaam me voor de gek of is het wel mogelijk om rond deze termijn zoiets te voelen als er sprake zou zijn van een zwangerschap?
    Sinds de miskraam, maak ik me toch wel wat druk om mijn lijf en deze krampen maken me nu nog ongeruster..

Dus iemand ervaring?

2. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Jaydee:
    We lopen ongeveer gelijk. Mijn nod zou ook volgende week moeten zijn. Ik heb ook last van een zeurende onderbuik. Ook heb ik erge lage rugpijn. Ik heb afentoe het idee dat mijn lichaam mij ook voor de gek houdr. Ik lees even met je mee want ben benieuwd of iemand anders het ook herkend.
    gr

3. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Hallo jaydee
    probeer u niet druk te maken. Enige wat je kan doen is geduld hebben en afwachten..

Sinds mijn miskraam is mijn lichaam ook veranderd en hield me ook beetje voor de gek!
    Nooit had ik gevoelige borsten voor NOD.. maar sinds de miskraam dus wel, dandenk ik elke keer trg zwanger te zijn maar helaas.
    En die zeurderig gevoel erbij had ik ook.. En ik zit ook 3mnd na miskraam
    Ik denk dat dat normaal is aangezien ik dat bij velen hoor

Hopelijk is het dit keer raak voor u en ons en iedereen die dat wenst

4. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ook wij lopen gelijk. De 23e is mijn nod. Heb ook erge lage rugpijn sinds 2 dagen. Verder heb ik soms een wat zeurderige pijn links en rechts onder. Verder geen gevoelige borsten of iets dergelijks. Wel voelen ze wat voller, maar dat heb ik bijna altijd in men lutuale fase.

Heel veel success !! :)

5. sabineluiken

1 feb 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm spannend zeg!

Ik heb het wel ervaren, ben er net een weekje achter dat ik zwanger ben..
    Precies een week na mijn eisprong (ik wist het zeker want had een knallende ovulatie test) had ik erg last 1/2 dagen van een zeurende pijn onderin mijn buik, bij het schaambot en mijn rug voelde ik heel erg! En andere kwaaltjes..
    Toen dacht ik al.. het kan wel eens raak zijn, en ja hoor mijn gevoel klopte!
    Spannend joh.. ook ik heb een miskraam gehad in september, en het is allemaal erg spannend.. Helaas kun je niet meer dan wachten en zolang je geen bloedverlies hebt is het hopelijk positief!

6. Monique1e

Monique1e Lid

17 okt 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Niet van belang
    Friesland
    Ik ga jullie even volgen, want mijn NOD is 28 februarie.
    Al een 2 dagen steken in me liezen. zeurend gevoel net op me schaambod. me Rug onder in is vreselijk. m'n borsten voelen heel hard sind vandaag, en doen al zeer als ik me arm op til. En ook al een paar dagen heel erg hoofdpijn.

Normaal zeurderige buik vlak bij me navel misschien iets lager. en borsten doen wel pijn maar veel minder dan dit.
    En hoofdpijn heb ik nooit in de 2 weken voor NOD.

Ben heel benieuwd want vind het zelf een groot verschil.
    Kan het helaas niet mer vergelijken, want ben die periodes van me dochters vergeten.

7. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Hoi dames,

Wat fijn om te lezen dat sommigen dit herkennen uit hun zwangerschap, geeft toch weet iets hoop!

En de dames in dezelfde situatie, wat spannend he? Ongelooflijk wat allemaal opvalt aan je lijf als je er zo op let.
    Ik duim voor ons allemaal! Laten jullie het ook weten? Ben benieuwd

8. Monique1e

Monique1e Lid

17 okt 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Niet van belang
    Friesland
    Nou zeker spannend!
    Af en toe het idee dat ik me zelf voor de gek hou, misschien wil Ik te graag.
    Ik laat het zeker weten als ik meer weet of voel;) dumpen maar voor iedereen

9. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Ja, soms denk je echt dat het tussen je oren zit. Vreselijk dat wachten!

Zijn jullie al lang bezig Monique?

10. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Als je er echt mee bezig bent, ga je al bij het minste wat je voelt denken aan een zwangerschap haha al is dat maar dat uw vinger opeens pijn doet deze maand (dat laatste is overdreven haha)

11. Monique1e

Monique1e Lid

17 okt 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Niet van belang
    Friesland
    Ben al een jaar geleden gestopt met de pil maar met het idee van als het gebeurt dan geurt het. We hebben best veel mee gemaakt de laatste tijd, dus niet echt bezig geweest er mee. Het viel me gewoon op dat ik me anders voel dan normaal, en ben toen gaan zoeken. En jullie jaydee??

Extra bij gekomen klachten Rood bloed met bruine afschijding dat later veranderde in veel wittig afschijding:(
    Volgens man lief heel prikkelbaar:$

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Oh wat spannend monique!! Klinkt allemaal goed!
    Ik duim voor je..

Wij zijn vanaf oktober bezig, gelijk zwanger wat eindigde in een miskraam.
    We gaan het dus zien..

13. Monique1e

Monique1e Lid

17 okt 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Niet van belang
    Friesland
    Wat rot zeg dan zou het nu wel extra spannend zijn voor jullie.
    Ik duim voor jullie. hoe voel je, je nu?

14. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Vind het vooral vervelend dat mn lijf veranderd lijkt te zijn na onze miskraam. Eerst nooit gevoelige borsten voor NOD, alleen bij zwangerschap en nu dus wel steeds terwijl ik niet zwanger ben. Nu overigens weer niet, apart dus.
    Ik voel me nu ook niet zwanger en op die ontzettende buikkrampen en vermoeidheid na, merk ik niks anders.
    Ik probeer maar gewoon af te wachten tot dinsdag 😊

Wanneer ga jij testen?

15. Monique1e

Monique1e Lid

17 okt 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Niet van belang
    Friesland
    Ja dat kan ik me wel voor stellen dat je daar onzeker van woord
    Voor ik zwanger werd van mijn oudste dochter hat ik ook nooit klachten was 4 dagen ongi en had geen pijn niets
    Na de bevalling sloeg dat heel erg om

Dus misschien omdat De hormonen wel al in je lichaam waren je huishouding een beetje heeft veranderd

Het zou nu Voor jou ( jullie ) heel fijn zijn als het juist nu zo is
    Merkt je man niet aan je ??

Ik ga wachten tot mijn NOD met testen tenzij man lief eerder vraagt het te doen hihi

16. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik wacht nog.. Heb nog geen symptomen die ik altijd voor mijn menstruatie heb. (Dinsdag nod)

17. Monique1e

Monique1e Lid

17 okt 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Niet van belang
    Friesland
    En jij Jaydee weet jij al meer of wanneer je ga testen?

18. Monique1e

Monique1e Lid

17 okt 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Niet van belang
    Friesland
    Spannend hoor Woord hier zo nieuwsgierig van:p

19. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is ook dinsdag. Vandaag wel temperatuur gezakt van 36.9 naar 36.8..

20. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik zit ook een week voor mn nod moet over 5 dagen pas echt menstruatie krijgen. Was heel moe, met vlagen misselijk enz. Had ook rugpijn wat ik nog nooiit had gehad voor of tijdens mn menstruatie. Ik werd gosterochtend wakker en ik zag dat ik wat gebloed had. Eerst waren het twee bruine druppels en een paar uur daarna kwam er al wat meer bloed. Ook af en toe buikkramp. Ik hoop op een innesteling maar ik denk van niet.

Deel Deze Pagina