Hallo, ik ben nieuw hier. Wij gaan voor ons 2e kindje. Had de 13e mijn ei (dacht ik gevoeld te hebben). Afgelopen vrijdag en zaterdag lage rugpijn en een zeurderig gevoel in de buik. Net of ik ongesteld moet worden maar minder erg. Ergens tussen donderdag en zaterdag is mijn nod. (Ben nogal onregelmatig) heb zo'n zin om te testen maar nog veel te vroeg....
Nou ik snap me zelf niet hoor, Ik denk steeds nee het is niet zo. Maar dan na een tijdje word ik weer super misselijk m'n borsten zijn duidelijk voller en m'n onderbuik zeurt ook nog steeds. Ik zal hier onder even een lijstje plaatsen, met dingen waar ik mee loop. Moe Zeurende pijn in buik Borsten doen pijn meer dan gewoon Misselijk Hoofdpijn Tussentijdse bloeding Warm gloeiend gevoel Glimmende huid Heupen pijn Rug pijn Prikkelbaar Manlief die het opmerkt Slecht slapen sins 6 dpo
Moeilijk he die onzekerheid! En dan je van alles voelt en denkt. Pff wachten duurt lang. Ik heb vanmiddag een testje gedaan, maar natuurlijk negatief. Had ik kunnen weten. Nog maar even geduld hebben. @ Monique kun je wachten tot je nod met testen? Knap hoor!
Ja het kriebelt wel hoor. Zondag is me NOD, en nu op 8 dpo dus denk nog wel te vroeg is. Ook al heb ik zo veel dingen die er naar wijzen
Ja ik heb zelf ook allerlei dingen vandaar dat ik ook zo nieuwsgierig ben of het misschien raak is. Mijn nod duurt ook nog 5 dagen dus ik heb ook gewoon veel te vroeg getest. Nog ff beetje geduld hebben. Ik zal heel hard voor ons duimen 😉
ja hier nog 1 duimen voor al 😂 Ik hou wel in me hoofd dat het niet zo is misschien Dan is de klap minder hard Maar goed wat was dan die bloeding Merkt je man al iets aan je
Ja dat hou ik ook wel in mijn achterhoofd. Mijn man denkt dat ik zwanger ben, heb volgens hem veel te veel klachten 😜 tis voor ons nog maar de 1e ronde voor nummer 2 dus zou wel erg snel zijn, maar heel erg welkom!! Superleuk om hier wat te kletsen!
Ik heb nog niet echt symptomen. Mijn borsten zijn wat voller maar dat heb ik wel altijd voor mijn menstruatie. Wat ik wel raar vind is dat ik sinds een paar dagen dunne ontlasting heb. Meestal heb ik obstipatie voor mijn Menstruatie. Heel gek !!
Nou ik heb alleen alles wat ik al had, alleen dat zeurende gevoel in me onder buik dat lijk iets sterker geworden. het gevoel van ieder moment kan m'n menstruatie komen heb ik nu. En me boven benen zijn zwaar, als of ik heel zwaar gesport heb. dat heb ik trouwens niet. Hihihi Misselijk over de hele dag is wel verandert naar alleen de ochtend. En bij jou?
Spannend zeg, ik heb precies hetzelfde, sinds 2 dagen een zeurderige pijn heel laag in de onderbuik, het lijkt wel een soort spierpijn.. Ik heb 29 febr mijn nod, dus even afwachten nog. Ik heb deze klachten normaal gesproken niet. Succes met wachten!
Ik zit nu op mijn nod. Ook hier nog geen menstruatie te bekennen. Mijn bovenbenen voelen ook een beetje zwaar aan. Is dat alleen zo bij een naderende menstruatie ??? Jammer.
Wat spannend zeg allemaal! Hopen op goed nieuws. ik zit nu 3dagen voor nod en nog geen enkel symptoom voor eventuele menstruatie of zwangerschap. houden jullie ons op de hoogte?
Weet ik eigenlijk niet of dat daar bij hoort. Heb net een beetje zitten Google en en zijn genoeg vrouwen die dit hebben en vervolgens zwanger zijn wanneer ga je testen?
Ik heb niet zoveel klachten eigenlijk. Weet niet of dit positief of negatief is😕 Heb alleen vandaag een "vol" gevoel in de onderbuik (beetje lastig uitleggen) En last van obstipatie. Mja zijn dat sympthomen? 😛
Ik had juist sinds een paar dagen geleden zachte ontlasting en 1 dag zelfs bijna waterige ontlasting (met buikpijn) na het eten. Gister niet de toilet geweest en vandaag normale ontlasting. Echt raar !!
Blabla85: knap hoor dat je nog niet gaat testen, ik vind het nu al lastig en zit nog 3 dagen voor nod!
Creatie 1989: obstipatie is zo ver ik weet wel een symptoom Misschien dat Je vol gevoel in je buik ook daar van af komt