Ja het heeft ook iets engs hè. Die teleurstelling als het toch niet zo is Is je menstruatie altijd stipt?
Ooh ja vandaag 10 DPO officieel zou ik een zeer gevoelige test kunnen doen Maar nee ik doe het niet Misschien vrijdag 😝
Monique1e: zou goed kunnen dat het daar vandaan komt ja. Heb ook niet veel trek vandaag, en krijg sinds vanmiddag ook weer lage rugpijn.
Nou dan heb je toch wel wat symptomen 😜 Maar jij kan al testen he! Jou NOD is eerder dan die van mij 😉
Heb net een vroege test gedaan maar lijkt negatief, denk soms iets te zien maar kan ook schaduw zijn. Test gewoon overmorgen weer. Is ook nog wel een beetje vroeg 3 dagen voor nod. We moeten gewoon nog even geduld hebben.😏
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit nu 3dagen voor mijn nod maar heb ineens licht bloedverlies gehad vanochtend. Het was maar een beetje bij het afvegen maar ik heb de rest van de dag niks meer gehad. iemand die dit herkend????
Ja ik wel had het alleen niet 3 dagen voor m'n NOD. Maar op 5 dpo het zou een innesteling kunnen zijn😉 Maar hoeft niet
Na het lezen van de reacties hier, heb ik toch maar een testje besteld net. Ik word gek (of ik maak mezelf gek) van de onzekerheid. Telkens uitgesteld omdat ik zo'n 1 1/2 tot 2 weken elke dag het gevoel heb dat m'n menstruatie nu echt gaat beginnen! Ik heb een onregelmatige cyclus en uitgaande van de trend van de afgelopen maanden zou ik nu 10 tot 17 dagen over tijd zijn. Maar eens in de zoveel tijd veranderd mijn cyclus volledig, dus dacht.. nieuw jaar, nieuwe cycluss? . Of stress en vermoeidheid. Maak nog wel eens werk weken van 50 uur of 14 uur op een dag de laatste tijd. Zelfs vorige week in een vakantiepark een overpriced pakje maandverband gehaald omdat ik elke dag 10 x het gevoel had dat het zou beginnen. Dan kon ik het maar beter bij de hand hebben. Dus tot op heden, ligt het pakje nog steeds onaangebroken in een laadje. Zelfs nu heb ik het gevoel dat het nutteloos was om de test te bestellen, want morgen breekt de menstruatie toch door. Anyway, morgen zal duidelijk worden welke kant het op gaat. Wel spannend!
Kikkertje dat is zeker spannend. Ik had allang een testje gedaan. Kan nooit zo lang wachten. Zal hard voor je duimen!
En heb je getest kikkertje?? Hebben jullie nog klachten dames? Ik heb eigenlijk sinds zaterdag dat mn zoontje niet veel meer drinkt. Ik geef sochtends nog borstvoeding. Dacht er eerst niet zo bij na maar las ergens dat dat kan teruglopen als je zwanger bent? Maar ja verder vandaag nergens last van. Dus nog even geduld.
Ik nog niet veel klachten. Gisteren was mijn nod maar nog geen bloed. Meestal paar dagen van te voren oud bloed. Verder zijkanten van borsten wat gevoelig. Meestal maar 1 kant. Mijn temperatuur was vanochtend 36.7. Misschien dat het toch vandaag zal doorbreken ?
Hier een temperatuur stijging van 37.0 naar 37.1 Weer heel veel plassen en verschrikkelijk moe Verder kwam ik gister tot de ontdekking dat bij de oudste dit ook had dat zeurende gevoel van menstruatie komt Crea1989 Toen ik mijn oudste borst voeding gaf en de jongste op komst maar ik het niet wist wilde ze in eens niet meet toen ik het wou kolven om het met fles te geven kwam er bijna niets uit dus ik geloof er wel in