Nou daar gaat hij dan man lief wil graag een test dus hop naar de drogist voor een test word vervolgd
Zou kunnen dat je nog niet zoveel hcg hebt. Ik heb zelf een gevoel elk moment ongesteld te worden. Laat je even weten als je weer getest hebt? Ben toch wel benieuwd!😉
Ik heb vanmorgen een test gedaan. Spierwit😕Zal ik wel gewoon ongesteld worden.. Monique1e: heb jij nog een test gedaan?
Ja dat wel maar dan was het gewoon het moment nog niet Maar man lief is van mening dat het nog niet klaar is gezien al me klachten en die extra bloed verlies dus we zullen zien En hoe gaat het bij jou
Je hebt ook nog een paar dagen voor je nod. Wanneer ga je weer testen? Hier tot nu toe nog niks. Wel nog steeds een zeurend gevoel in de onderbuik.
Ja weet het maar ik heb wel zo iets van wacht even tot zondag want het is bij mij wel echt stipt met komen dus als dat niet gebeurt maandag weer en dan maar met een niet action test want dat verliest toch vertrouwen als er zondag niets komt Herken je gevoel wel hoor heb het ook
Hier nog steeds niks. Mijn langste cyclus is 32 dagen en dat is morgen. Misschien dat deze cyclus ook gewoon een lange is. Ik hou vaak het gemiddelde aan. Als ik maandag nog niet ongesteld ben doe ik weer een test.
Jeetje bij jou is het ook spannend De klachten die ik normaal altijd heb voor m'n menstruatie komt heb ik ook nog steeds niet Ik hou je op de hoogte
Hier is de menstruatie door gebroken het is wel veel lichter dan normaal en later gestart En bij jou?