Ik heb hetzelfde. Op het slijm en misselijk zijn na. Heb juist bijna helemaal geen afscheiding, ook niet rond mijn eisprong. Heb wel af en toe een straks buik, alsof mijn broek te strak zit maar dat is niet zo. Zit nu in de eerste ronde, al héél veel dagen, en.ben al een paar keer goed voor de gek gehouden door mij zelf. Héél irritant
Op 5 dpo kei/knal positief testen is onmogelijk! Je eisprong was dan gewoon eerder waardoor je op een verdere dpo zat. Tussen 1 en 5 dpo wordt progesteron in hoge mate aangemaakt. Hier komen de krampjes/gevoelige borsten en zwanger gevoel van. Het is bijna onmogelijk om al zw kwaaltjes te hebben voor 5 dpo. Alle (zw)kwaaltjes voor 5 dpo zijn te wijten aan progesteron helaas. Zijn jullie trouwens zeker vd eisprong? Zoja hoe is deze vastgesteld?
Ik heb vorige week maandag een positieve ovulatietest gehad en woensdag de eisprong gevoeld met oa 2 felle steken. Ik zit nu dus op 7dpo. Sinds vandaag echt laat van mijn borsten en mijn buik voel ik nog, maar is minder. Gisteren was het erger.
Ik heb dezelfde klachten. Tel je de dag van eisprong mee of ga je daarna pas tellen? Als men cyclus normaal zou zijn (want dit is mn 1e ronde na stoppen pil) zou ik vrijdag mn ei moeten hebben gehad en vandaag 6 dagen pdo zijn. Afgelopen 2 dagen constant zeurderige pijn in buik en beetje last van onderrug. Vanaf gisteren slecht en onrustig slapen maar ook veel last van geborrel en mijn darmen. De ene x beetje last van obstipatie en dan weer 3 x naar wc ( gister) .. ook last van rekbaar slijm al was het gister ook een x wat gelig. Buikpijn lijkt minder te worden. Ik zit er toch aan te denken om morgen te testen aangezien ik een feestje
Ik heb maandag positief getest en hem woensdagavond heel duidelijk gevoeld. Donderdag heb ik dan als 1dpo gerekend. Ik heb hetzelfde. Morgen een feestje...
Als mn cyclus weer op de normale manier verder is gegaan, dan zou m vrijdag gehad moeten hebben maar ik heb een paar dagen daarvoor ( weet niet meer precies welke dag, dinsdag of woensdag) echt ineens van die steken bij me eierstokken gevoeld, heel bizar gevoel! Dus miss heb ik me ei wel eerder gehad ..lastig. ik ga morgen gewoon testen
Spannend hoor! Morgen zit ik op 9 dpp. Geen idee wanneer mijn nod is. Misschien ga ik morgen ook wel voor de zekerheid testen. Weet dat het nog niet alles zegt, maar goed.. als ik geen feestje had gehad, had ik het ook nog niet gedaan.
Ja, zit ondertussen op dag 72. Ben daarom al heel blij dat ik vorige week een positieve ovulatietest had. Eindelijk wat zicht op mijn cyclus. Ga er ook echt niet van uit dat her raak is. Het feit dat ik eindelijk een eisprong had, maakt mij al heel blij. Dan kunnen we er tenminste straks echt voor gaan.
Ben je nog niet ongesteld geworden? Ik heb voor de zekerheid ook maar een ovulatietest gehaald ☺
Nee had een paar tussentijdse bloedingen maar geen ongesteldheid. Vorige week steeds last van mijn buik en daarom weer eens een ovulatietest gedaan en was gelijk postitief.
Oké. Maar hoe weet je dat het geen ongesteldheid was dan? Ik kon het niet laten en net een test gedaan, negatief natuurlijk.. maar ik had de afgelopen 2 dagen zo'n klachten en buikpijn, zou het kunnen dat ik dan pas mn eisprong had? Ik wacht maar gewoon mn 1e ongesteldheid denk ik.. ik weet anders niet wanneer ik mn ovulatietest zou moeten gebruiken..
Ben naar de huisarts geweest, omdat ik een week na de eerste bloeding weer wat oud bloed verloor. Ze zei dat ik het niet kon rekenen als ongesteld. Ik had de dag voor en de dag zelf een soort buikpijn, toen bleek ik dus een eisprong te hebben. Zou kunnen dus.. heb je nu nog buikpijn? Kan je dan ook een ovulatietest doen.. en anders inderdaad gewoon afwachten helaas