hoi dames! Ik vind het aankleden de laatste week echt een drama! Van mezelf he haha mn broeken zitten niet echt lekker meer en als t even kan maak ik ze vast met een elastiekje.... Nu heb ik de laatste 2 dagen een jurkje aan omdat het lekker weer is... maar ik heb niet heeel veel jurkjes en als het weer minder lekker is vind ik het een beetje koud... Heb al rond gekeken voor zwangerschapsbroeken.. maar ik vind de meeste dingen helemaal niet leuk Van die vormloze broeken enzo... Dus elke dag is het een drama om te bedenken wat ik nu weer eens aan moet doen haha.. Wie o wie van jullie heeft tips? (hoop trouwens dat het hier goed staat... en anders zie ik t wel als het verplaats word
hier staan erg leuke ideetjes http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/272211-show-zwangerschapsoutfit.html ik zelf draag alleen nog maar leggings met tubiekjes/jurkjes en als het wat kouder word daar een vestje met 3/4 mouw of bolero op
mammalicious is een leuk hip zwangerschapsmerk, die broeken zien er gewoon heel hip uit, en helemaal niet als vormloze zwangerschapsbroeken! Verder een legging met een rokje?
dankje dames! Jaa idd loop nu ook met een legging en jurkje/rokje haha Alleen eehh.. ik heb t nogal heeeel snel koud.. dus heb over het algemeen gewoon een broek aan ofzo
owjaa nog een probleempje waar ik tegenaan loop.... Ik benn klein... 1.60 En ben heel smal enzo.. dus ik pas ook bijna niks... Soieso geen broeken van maat 36 ofzo daar verzuip ik zowat in haha en 34 hebben ze bijna nergens en is vaak ook nog te groot
Hier hetzelfde probleem, maar wat ik net al zei: het merk mamalicous: Mama Licious Zwangerschapsbroeken (spijkerbroeken) maat 27, zeker de skinny modelletjes staan leuk en zitten goed! H&M pas ik ook maat 36, valt vrij klein ( want de gewone maat 36 van H&M zit vaak te wijd bij mij!)
Ik had ook dat probleem dat ik de zwangerschapsbroeken gewoon echt lelijk vond. Heb nu ook een skinny van Mamalicious en die zit echt heerlijk.
nou ik krijg alweer wat meer hoop door jullie reacties! Zag net een broek... een recht model... jeetje.. is dt wel leuk? kan me er ff niks bij voorstellen haha Heb nl bijna alleen maar skinny's in de kast liggen mamalicious [ jeansmaat 26/32] Dionne jeans - BellyFashion.nl positiekleding