Hallo, Ik heb een vraagje. Tijdens de keizersnede bleek dat ik een afwijking heb aan mijn baarmoeder, maar 1 eierstok en eileider heb en maar 1 nier. Is het nou ook zo dat ik eerder in de overgang kom, omdat ik dus maar 1 eileider en eierstok heb? Alvast bedankt voor het antwoord.
hoi, nee dat heeft niet te maken met het feit dat je maar 1 eierstok hebt. Is er verder onderzoek gedaan bij jou nav de bevindingen bij de operatie? Mirjam
Hoi Miriam, Bedankt voor je snelle reactie. Ik weet niet precies wat voor onderzoeken je verder bedoelt? Tijdens de operatie bleek dus dat ik maar 1 eileider en 1 eierstok heb en een paar dagen later werd tijdens een echo bevestigd dat ik maar 1 nier heb (dit wilden ze bekijken, omdat dit vaak gepaard gaat). Wat voor onderzoeken bedoel je verder? Zou ik nog verder onderzocht moeten worden? Ik heb in het verleden een kindje gekregen met anencephalie, maar in het ziekenhuis verzekerden ze mij dat dit niet met elkaar te maken heeft... Groetjes Marjolein
hoi, ik bedoelde zo'n echo inderdaad. Verder valt er niet veel meer te onderzoeken. Anencephalie heeft er inderdaad niet mee te maken. Mirjam