Hallo, Daar ben ik weer Ik heb laatst een topic geplaats over een stolsel in baarmoeder http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/211510-stolsel-baarmoeder.html Uiteindelijk is de koorts terug gekomen en ben ik behoorlijk ziek geweest, boven de 39 graden koorts. Symtomen van baarmoederonsteking waren niet heel duidelijk maar waren er wel. Gevoelige baarmoeder (niet vreselijk pijnlijk) bij voelen aan de buitenkant en ook bij toucheren, koorts, hoge baarmoederstand (wel rond en hard dus waarschijnlijk niet sprake van een stolsel) en niet vloeien. Antibiotica gekregen en begon inderdaad 2 dagen na start kuur op te knappen en koorts weg. Heb geen afspraak voor nacontrole en ik voelde me ook goed. Vandaag is de buikpijn echter weer terug, het lijken wel lichte naweeen?? Zeurderig gevoel in mijn onderbuik, komt met vlagen en zijn lichte krampen. Alsof ik ongesteld moet worden alleen dan iets minder heftig. Ik ben twee dagen na start kuur begonnen te vloeien en dat doe ik nog steeds, alleen is het wel heel weinig en meer bruinige afscheiding wat prima op te vangen is met alleen een inlegkruisje. Het ruikt niet. Ik geef volledige borstvoeding en bij mijn vorige zwangerschap werdt ik pas na 10 maanden ongesteld. Is het normaal dat ik dik 3 weken na de bevalling nog dergelijke buikpijn kan hebben? Of moet ik hiermee toch naar de huisarts. Ik weet niet of mijn baarmoeder ondertussen gezakt is aangezien ik geen nacontrole heb gehad na de kuur. Hoe lang mag een baarmoeder hoog blijven staan (3 vingers onder navel) Sorrie voor het lange verhaal! Alvast bedankt voor het antwoord! groetjes
Hoi butterfly, Je hebt geen controle echo meer gehad? Via de huisarts antibiotica gekregen? Indien de klachten weer terug komen zou ik echt vragen om doorverwezen te worden naar de gyn, voor een echo. Liever het zekere voor het onzekere dan dadelijk weer honds beroerd. Imke