ik heb een te lage bloeddruk en HB waarde en als gevolg daarvan ben ik steeds heel erg duizelig, af en toe heb ik zelfs moeite om te blijven staan. ik drink al een tijdje roosvicee ferro en eet veel appelstroop, maar het wordt niet minder. nu mijn vraag: heeft er nog iemand tips tegen die duizeligheid voor mij!!!!
Ik had hier meteen al aan het begin van de zwangerschap last van... Ik kreeg toen als advies om Gravitamon te kopen, daarin zitten veel vitaminen waaronder veel ijzer. Misschien een tip voor jou? Bij mij werkte het heel goed! Ben soms nog wel eens duizelig maar niet meer zo erg als voorheen! Succes ermee! Gr. Miranda
Je kunt ijzer innemen in combinatie met vitamine C dan neem je de ijzer beter op. Dus roosvicee ferro niet met water maar met sinasappelsap (lekker !). Geen toetje na de warme maaltijd maar een kiwi of sinisappelsap. Of vitamine C slow release kopen en die 1 maal per dag slikken. Foraldix zit ook veel ijzer in. En dat van appelstroop is een fabel. Succes meid !
spinazie anders moet je om staal tabletten vragen die helpen lekker snel. Mijn bloeddruk is ook telaag ik eet nu lekker de hele dag drop heerlijk en nu is ie eindelijk 100/75 dus goed genoeg. verder lekker zoute friet eten en je gemak houden. Niet teveel achter elkaar doen maar gesprijd over de gehele week en dag
ook ik heb wat aan deze tips want mijn bloeddruk schomelt ook iederekeer de ene keer is ie redelijk en de andere keer is ie laag...
mijn bloed druk is ook laag mijn vk zegt dat het beter te laag kan zijn dan te hoog voor het kleintje allen is het nadelig voor je zelf ivm duizeligheid enzo.. ik neem er nix voor doe gewoon rustig aan..
bij mijn jongste dochter had ik dus ook lage bloeddruk, maar moest wel uitkijken dat hij niet lager kwam dan 95/60 anders moest ik opgenomen worden zei ze toen... of dat ze dat zei zodat ik veel zout ging eten of dat het echt zo was dat weet ik niet ik weet wel dat ik me een ongans aan zout heb gegeten hihihi nu heb ik dus weer het zelfde euveltje maar nu probeer ik dus wel gelijk zwartwit te eten zodra ik me niet lekker ga voelen en dat helpt meestal wel...
toen me bloeddruk veel te laag was en onder de 85 zou komen zouden ze me opnemen dan krijg je een zoutoplossing. nou gelukkig is het niet nodig geweest en kan ik me heerlijk uiteven in de zakken met drop haha
mijn verloskundige schreef mij floradix voor. soort ijzerpreparaat. die je gewoon bij drogist kunt kopen.
Ik heb ook last van duizeligheid en ik moet meer zout gebruiken, gewoon op aardappels en af en toe een zout dropje... niet teveel!! En als ik stil sta dan met gekruisde benen over elkaar of juist in beweging blijven/zitten zodat het bloed niet helemaal naar mn tenen zakt (ik sta 8 uur per dag in een kledingzaak)