Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnebloem, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hoi,

Heb eigenlijk niks te klagen en weinig last van dingen, maar heb sinds een half uur een hele vervelende zeurende pijn in mijn onderrug. Wie herkent dit en heeft er ook last van gehad?

Groetjes Judith

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ervaring, ik weet het eigenlijk niet meer.....

Tips:
    warme kruik
    lekker in bad / douche
    paracetamolletje

of

nog even afwachten...half uurtje is ook nog niet zo lang natuurlijk ;)

Elmo

3. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ja, is ook zo. Vroeg me gewoon af of hier meerdere dames misschien last van hadden gehad. Ik denk dat ik het wel overleef... :)

4. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Mag zij in bad? Volgens de meeste artikels en boeken mag je geen warm bad of sauna in de eerste 3 maanden, kwestie van kans op miskraam?

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    NOg niet eens aan gedacht! Denk dat een bad wel mag, de sauna is inderdaad te warm. Nou heb ik alleen maar een douche, dus dat probleem is opgelost

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahah...nou....ik zou gewoon lekker in bad gaan hoor!
    De menigen zijn altijd ontzettend verdeeld, net als wel / geen sex in het begin van de zwangerschap maar ik denk altijd maar zo: er zijn zoveel vrouwen die het dan nog niet eens weten....

Ik ken genoeg badderende zwangere vrouwen hoor! Sauna is wel een ander verhaal geloof ik...
    Ach, niet TE heet, niet TE lang en niet TE vaak zou ik zeggen ;)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh enne...waarschijnlijk komt het van je banden (dacht ik)...dat kan lage rugpijn veroorzaken (net als bij een menstruatie). Dat komt door het samentrekken / groeien van de baarmoeder (volgens mij).

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Een douche kan ook wonderen verrichten hoor..gewoon lekker de warme straal over je rug laten kletteren, en met een warme kruik lekker op de bank liggen! Nog lekker ontspannend ook :D ..

Liefs Jessy

9. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Kijk, dat hoor ik nou graag. Een groeiende baarmoeder! Daar heb ik deze pijn wel voor over. Voelt inderdaad net zo als wanneer je ongesteld wordt. Dus ik voel nu mijn banden...wauw, bijzonder. Ga er even van genieten!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahah enne....laat het een beetje los!
    Vele dingen horen er nou eenmaal bij. Logisch dat je wat onzeker bent hoor...maar denk niet bij elk krampje dat het misschien wel fout gaat. Je zwangerschap wordt daar echt niet leuker van.
    NIet dat je een knopje uit kan zetten....maar zwanger zijn is natuurlijk een "natuurlijk" iets.
    Probeer er inderdaad maar van te genieten. Jouw garnaaltje doet vast ontzettend zijn best om groot te groeien ;)
    Fijne zwangerschap!

11. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik me steeds zekerder voel betreft het zwanger zijn. De test was natuurlijk niet voor niks positief. En door dit soort dingen te voelen besef ik me meer en meer dat het allemaal echt is. Heb ook totaal niet het gevoel bij dit soort dingen dat het misschien wel fout gaat, ben meer nieuwsgierig naar waar het weg komt. Maar bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina