Als je je 1e pil Primolut pil neemt zodra je merkt dat je ongesteld bent geworden. Stopt je menstruatie dan meteen? Of nou je meteen.....ik bedoel meer van : wordt je die dag erna dan ook nog gewoon ongesteld,of zou het na 1 pil al afgebroken worden? Wie weet dit?
Ik heb primolut alleen gebruikt voor de menstruatie om het uit te stellen of een bloeding op te wekken. Ik wist nooit dat je het tijdens de menstruatie kon gebruiken.
Ik zit te denken, is Primolut hetzelfde als Provera? Provera moest ik slikken om de menstruatie op te wekken, deze kwam max 10 dagen na de laatste tablet.
Ik heb dit keer primolut gehad om mijn, al 3 wekend durende, menstruatie te stoppen. Na 2 dagen primolut (1 per dag) had ik nog een inimini beetje roze verlies en dag 3 was alles over.
adria27 ik weet ook niet of het tijdens menstruatie kan hoor... marriedgirl volgens mij is het wel een beetje hetzelfde idee lw85 ok das wel een beetje antwoord op mijn vraag ja,waarschijnlijk stopt het dus vrij snel zodra je het gaat slikken