Mama's ik heb hier een huilende peuter die om haar beer vraagt. Wij zijn die gisteren kwijt geraakt en op de Kdv kunnen ze het ook niet vinden. Ze wilt geen andere beer dan haar beer, ze heeft vannacht ook lopen huilen krijsen , en die die die maar geen beer natuurlijk. Ze heeft exact dezelfde beer maar die wilt ze niet, wat kan ik doen om haar te troosten? Niks helpt Groetjes een bezorgde mama
Aaahh dat is wel heel sneu, je kunt voor nu zeggen dat beer op vakantie is. En proberen hem zsm terug te krijgen, heb je enig idee waar hij is??
Idd een goed verhaal vertellen over beer, en briefjes ophangen op kdv/supermarkt/etc (punten langs je route) wil nog wel eens helpen!
Wij hadden eens perongeluk een knuffel van een ander kindje in de rugtas van mijn oudste zitten. Ik heb de dag erna even met het KDV gebeld, gelukkig was het kindje niet aan 1 knuffel gehecht. Dus gewacht tot de volgende opvangdag voor het terugbrengen. Misschien verschijnt beer zo ook nog wel? Aan de andere kant.. Hier was zo'n gewoonte van zo'n 3 dagen lastig, maar er daarna ook vanaf. Maakte niet zoveel uit wat het was, maar veranderde gewoontes hebben zo'n 3 dagen nodig om te bezinken.. Misschien kun je haar dan wel een alternatief aanbieden (waar je 2 van hebt en continu wisselt?)
Hier wordt er ook constant gewisseld tussen de reserve knuffels zonder dat mijn dochtertje het door heeft. Wil ze de indentieke beer niet omdat ie nog niet lekker afgeknuffeld is? Ander zou je misschien nog kunnen proberen dat iemand de knuffel komt brengen en zeggen dat zij hem heeft gevonden en dat ie heel vies was en hem toen alvast heeft gewassen en dat ie daarom er een beetje anders uit ziet.
Ah zo zielig! Geen tips helaas. Heb laatst onze dochter een nieuwe muis (=lievelingsknuffel) gegeven. Hoewel ze direct door had dat het een nieuwe muis was, zonder ze het prima. De oude was kapot en "kapot? Nieuwe kopen!"
Dit! Heb ik ook zo gedaan toen mijn dochter haar lievelingsknuffel achterover in een pan kokende rijst gooide... De reserve knuffel was nog ongebruikt dus 10x meer roze en 10x molliger. Toen ik hem gaf keek ze er heel raar naar en toen was het hee knuf is helemaal zacht! Uitgelegd dat ik hem had moeten wassen en klaar was het. Nu wissel ik ze af en zijn ze bijna identiek.