Ben niet zo van het plaatsen maar ik blijf lezen en dingen opzoeken hahaha wil graag me verhaal kwijd en horen hoe jullie hier over denken Ik heb bijna 5 jaar een Mirna spiraal gehad , deze heb ik er 5 weken terug uit laten halen drie weken erna zou er wen nieuwe geplaatst worden dit lukte niet dus weer met me mirena naar huis wAchtwn op ongesteld worden ben in die 5 jaar misschien 4 x ongesteld geeft Nou werd ik vorige week ongesteld maar was maar 2 dagen daarna niks meer nu 4 dagen verder met afvegen bruin bloed daarna niks meer Had gister steken in schaambod en vanmorgen krampen Komt dit door het spiraal dat je hormonen in de wAr zijn ? Net als ze zeggen ontpillen ? O ik heb een zwangerschaps test gedaan en ben niet zwanger Iemand een idee ???
Waarom plaats je dit topic nog een keer ? Anyway, waarschijnlijk dus hormonen. Heeft de arts hier niets over gezegd toen hij de spiraal eruit haalde? (enne, wat heeft dit verhaaltje te maken met de titel; 'na drie kids ?')
Hahaha Ja het plaatsen ging perongeluk dubbel op me telefoon En waar de titel op slaat ... Dat ik 35 ben en moeder van drie kids dus wel zou moeten weten wat ik voel in me lichaam ? En hoe een zwangerschap voelt ? Denk steeds dat ik zwanger ben maar test is negatief , het verhaaltje staat erg rommelig en noet zo duidelijk ik hou het wel bij lezen haha ben gewoon in de war van me lichaam Misschien allemaal niet zo duidelijk uitgelegd ,