Hallo, Wij zitten op het moment middenin een cyclusanalyse. Bij de vorige, die we in juli hadden, kregen we te horen dat mijn slijmvlies te zuur is, dus de zaadjes overleven het niet bij mij. In het vorige zkh hadden we ook een analyse. Daar was het slijm wel goed, dus vandaar nu weer een analyse. Superspannend wat hier uitkomt. Vanmorgen weer geweest, nu dag 14. Morgen moeten we weer heen, eitje was nu 16mm. Samenlevingstest vanavond, hebben we gelukkig geen problemen mee... In oktober hebben we weer een afspraak met de gyn. Wat zullen ze dan gaan doen? Ik ben als de dood voor hormonen. Word je er echt veel dikker van en krijg je dan ook nog een korter lontje? Heb ik namelijk al last van, met al die spanningen.. En dikker wil ik niet worden! Groetjes Karin
spannend allemaal. Ik zit zelf ook aan de hormonen en ben daar juist bij afgevallen, komt ook door de stress denk ik. Wat het humeur betreft als ik aan de hormoonpillen zit dan ben ik wat humeurig of juist heel erg vrolijk, maar als de tabletten op zijn is dat bij mij wel weer goed. Heel veel succes met de verdere onderzoeken groetjes sjolie