Ik heb al 2 dochters en wil heel graag voor allebei een shirt met tekst en/of plaatje. Alleen ben ik totaal inspiratieloos Wie heeft er leuke ideeen voor een leuke/grappige/mooie/lieve tekst voor op de shirten van me meiden?
ik weet niet of het te lang is op een shirtje maar: iedereen mag nu weten dat onze broertje ....zal heten of iedereen mag horen dat ons broertje is geboren
wij worden grote zus!! (als de kleine nog niet geboren is en niemand het nog weet) Of als het geboren is: (voorkant shirt) mijn papa heeft een kleintje! (achterkant) en dat is ons broertje!! Of,en dat is..... (naam baby) Succes!!
Pas op !! ik waak voor mij broertje..... wij waren al zusjes maar nu worden we grote zussen.....!! wij verwachten een zusje(rood) broertje (groen) (voorkant) lifecard... (achterkant) voor mijn broertje (naam) Ik mag u laten weten dat mijn broertje (naam) zal heten... op zei op zei op zei ons broertje (naam) is erbij...
Dank jullie wel, zitten zeker super leuke teksten tussen. Nu kom ik er alleen dus achter dat je maar een hele korte zin kan doen. Wat vinden jullie kan ook gewoon bij beide meiden de tekst ''grote zus'' er dan op?
dat lijkt mij een prima oplossing. Als je maar niet 'op zei op zei op zei' op de shirts laat drukken, want dat gaat niemand begrijpen (het is natuurlijk opzij, opzij, opzij )
oooh heb ik een typfout gemaak wat dom van mij zeg haha... maar je kan ook de grote van je lettertype aanpassen als je ze laat drukken... ik had toen ook ene klein shirtje met 2 lange zinnen 1 voor de voorkant de ander voor de achterkant en paste netjes erop
Zelfs als maak ik de tekst kleiner kan er niet zoveel op. Nu weer volgende twijfel (word ondertussen gek van mezelf) zal ik lange of korte mouwen doen? Ben 18 septemberber uitgerekend en korte mouwen kan natuurlijk altijd shirt onder met lange mouwen maar is dan best warm. En als het 20 graden is, is lange mouwen denk ik ook niet lekker. Wat zouden jullie doen?
Ik zou voor korte mouwen gaan! En wel jammer dat er niet meer tekst op kan, want de zinnen die ik lees zijn wel ERG leuk! Is er niet een andere plek waar je ze kunt bestellen waar wel meer tekst op kan? Succes
Je kan het ook zelf maken, dat heb ik nl gedaan Bij de hema kan je vellen kopen waar je tekst op kunt printen, deze kan je dan op een shirtje strijken. Ik heb trouwens als tekst "grote broer" maar als je langere tekst wilt kan je dit op deze manier zelf aanpassen. Succes!
Kan wel op andere site, maar heb een shirte tegoed op een site (gratis dus) vandaar dat ik er toch wel een beetje aan ''vast'' zit. Bedankt voor advies voor de korte mouwen