Ik had een vraagje. Met hoeveel weken ongeveer hebben jullie de babykamer ingericht. Ik wil er aan beginnen maar misschien is het nu nog te vroeg.
ik ben vorige week begonne en heb nu pas de muren kaal. over 2 weken worden deze geverft en we gaan ook pas deze week de meubels uitzoeken. dus met een week of 30 zullen we pas echt beginnen met inrichten. ik had het liever eerder gedaan maar ja heb daar de tijd gewoon niet voor. wel heb ik al veel geshopt zoals het badje en aankleedkussen en andere dingen heb ik al in huis. het is toch alleen maar fijn dat je het vroeg afhebt kun je de laaste maanden lekker rustig aan doen.
Aankomend weekend wordt alles geverfd dus denk dat ik over een week kan beginnen met inrichten.. Wil de laatste weken me niet druk hoeven maken of ik alles op tijd af ga krijgen.. grtzzz
Had het allang willen doen, maar ik kan zo weinig met BI.... Vriend is te druk met moe thuis komen van zijn werk. Er moet nog her en der wat afgetimmerd worden en dat kan ik echt niet meer. En om eerlijk te zijn denk ik dat het niet op tijd af is, we zien wel.... Groetjes, Mirelle.
Het is heel verschillend wanneer men ermee begint maar ik zou het nu doen als ik jou was , dan is het maar klaar. Je weet maar niet wat je te wachten staat en of je de hele zwangerschap in staat bent nog vanalles te doen. Er zijn mensen die het kamertje al klaar hadden nog voor ze zwanger waren , is helemaal niet raar, als je zo graag een kindje wilt kan ik me dat helemaal voorstellen. kijk ook op dit onderwerp, heel leuk! :http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=39071
ik zou wel willen.... maar ik woon in een tweekamerappartement. zo lang als ik in dit huis blijf zal mijn wurmpje in mijn (grote) slaapkamer moeten slapen. als iemand op dit vlak tips heeft hoor ik dat heel graag! ben trouwens ook benieuwd naar de stijl waarin jullie het gaan inrichten! wat is er vandaag de dag 'hip'?
2 vriendinnen bij mij hebben ook een kinderkamer in hun slaapkamer. Gewoon een speciaal hoekje gemaakt of een deel van je kamer afgeschermen met doorzichtig gordijn. Het is echt heel gezellig vind ik. Moet echt kunnen hoor! Succes
wij zijn nu bezig met het verfen en dergelijke en gaan daarna ook lekker inrichten. Doen nu alles rustig aan, ik denk altijd maar, beter te vroeg dan te laat. groetjes suus
wij hebben al wel behang getrokken, nu wachten we dat de stucadoor kan want de muur lijkt wel een gaten kaas. de kast moet nog geschuurd worden en geschilderd dan kunnen we langzamerhand op zoek gaan naar behang
wij hadden met 27 weken het grootste deel klaar. als je maar voor de 37 weken klaar bent. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om in je verlof alles te gaan regelen. succes!
Ik ga na onze vakantie eens oriënteren. Ik ben dan 24 weken en weet dan hopelijk of het een jongen of meisje wordt. Het groffe werk (behang, meubels etc.) wil ik wel voor ruim voor mijn verlof klaar hebben (bij 30 weken ofzo), maar de accesoires komen later wel.
Wij zijn deze week rustig begonnen.Alles wordt 's avonds gedaan en ik ne het weekend. We doen het gewoon erg rustig aan.
Wij hebben de kamer ingericht met 30 weken en sinds vorige week (34 weken) heb ik echt alles compleet, van hydrofiel tot voedingsbeha, alles is nu aanwezig! Groetjes, Anakin.
ik begin aan het kamertje zodra ik de 20 wkn echo heb gehad, dan weten we als het goed is wat het gaat worden, tenminste voor ...%. doe het wanneer jij het wil. Maar ik zou niet te lang wachten, straks gaat je buik nog meer in de weg zitten en loop je te stressen tegen het eind. Als je het op tijd af heb kan je nog goed zien wat je mist. Lekker gaan beginnen dus of wachten als je dat zelf wil.
We zijn nog bezig met de kamer van mijn dochter (baby gaat in haar oude kamertje) heb net geverft.... Als die klaar is beginnen we met de babykamer, heb morgen de 20 weken echo dus dan weten we welke kleur(wil wel een nieuw behangetje en verfje voor deze )maar is wel handig dat ik de meubeltjes al heb! jessica
De meubels zijn gisteren binnen gekomen en we gaan in het weekend (als het niet te warm is!) aan de slag.