Zeurend gevoel. Herkent iemand dit?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lacer, 25 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lacer

Lacer Lid

23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    hallo,

Ik heb vorige week Dinsdag positief getest en ben vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger. (Ik moest zo vroeg testen omdat ik mee zou doen aan een screening waar ik geen HCG in mijn lichaam mag hebben. Ik had ook niet verwacht zwanger te zijn)
    Vorige week had ik veel last van vermoeidheid. Sinds een paar dagen valt dat wel weer mee maar heb ik nu wel weer last van een ontzettend vreemd, zeurend maar ook pijnlijk gevoel midden in mijn onderbuik.

Ik heb 2 miskramen gehad (allebei 6,5 week, een moeten opwekken met medicatie, ander mbv curretage) en merk dat ik toch wel hierdoor ontzettend onzeker door ben geworden. Het gevoel wat ik nu voel, heb ik eerder nog niet gehad en het voelt alsof mijn baarmoeder in brand staat gecombineerd met rommelingen. Sorry mijn uitleg kunsten zijn niet echt geweldig.

Ondertussen kan ik het niet laten om met ieder toilet bezoek mijn afscheiding te controleren en volgens mij is dit wel in orde. Nu vraag ik me af of iemand me kan geruststellen met betrekking tot de buikpijn. Herkent iemand dit?!

2. Dikkerdjedap26

7 apr 2017
    44
    13
    8
    hallo!
    Mijn eerste zwangerschap had ik de eerste weken ook veel krampen (idd zo'n branderig gevoel). Dit kwam door het uitrekken/groeien van mijn baarmoeder :) Ik kan zeker begrijpen dat dit je onzeker maakt maar meestal is dit wel een goed teken.
    Nu zwanger van de 2de en heb het ook gehad maar veel minder.

Ohja en Proficiat !!:D

3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Herkenbaar! Bij mij was het ook vooral een heel zwaar gevoel in mijn baarmoeder... En ja dat heeft allemaal te maken met het groeien van de baarmoeder :)

4. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Ik heb dit ook gehad en nog steeds wel. Ook met te snel opstaan en niesen, steken. Is allemaal normaal en juist een goed teken, want je baarmoeder is zich aan het uitrekken.

Ook heb ik wel eens steekjes achter mijn schaambot, ook een teken dat het allemaal aan het groeien is.

Dus no worries.

5. Lacer

Lacer Lid

23 jul 2018
    78
    97
    18
    Vrouw
    Dankjullie wel! Nu ben ik wat meer gerust gesteld! Ook omdat ik dit niet herken van de vorige keren :oops:

6. Gabija

Gabija Lid

12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Ik had de vorige 2 zwangerschappen geen last van krampen, maar bij deze zwangerschap krom gelegen van de pijn en krampen... het wordt met de week iets minder

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier de 1e weken veel krampen gehad, gisteren toevallig weer even in de avond..
    Hier was er gelukkig niks aan de hand :)

Deel Deze Pagina