Moe moe en nog eens moe...

Discussion in 'Zwangerschap' started by mv77, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mv77

mv77 Lid

Aug 13, 2008
    85
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben 6 weken zwanger en ik ben tot nu toe niet misselijk. Heel soms als ik teveel gegeten heb dat m'n maag protesteert, maar verder niet.
    Ik ben alleen zo verschrikkelijk moe... Heel de dag door. Ik werk 40 uur en ben blij dat ik nog net niet op m'n bureau in slaap val!
    Weet iemand hoe lang dit duurt? Heel je zwangerschap of alleen de eerste weken?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bij mij werd het na 13 a 14 weken beter maar dat verschilt echt per persoon hoor, jij zou je na een paar weken al beter kunnen voelen terwijl het ook mogelijk is dat je de hele zwangerschap moe blijft.
    sterkte, en neem je rust ;)

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik herken het! Ik was ook verschikkelijk moe! met 12 weken werd het opeens een stuk minder maar nu pfff ben weer zo moe! echt heel erg! Hoop dat jet snel weer minder word.

4. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    niet echt een positief verhaal van mijn kant, maar bij mij is die vermoeidheid echt nooit weggegaan. Wel erg op gehoopt, maar helaas. Nu slaap ik er ook nog slecht bij, dus dat is geen feest.... Achja, ik hoef niet meer zolang te werken, dus hou het nog wel even vol... Maar ik weet dus hoe erg het is. Ik val 's avonds steevast op de bank in slaap. Geef er dan ook maar toe.

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Het werd bij mij met een week of 13 wat beter.. maar het komt nu wel steeds weer terug.

6. jessie33

jessie33 Actief lid

Apr 2, 2007
    332
    0
    0
    Bij mij is de vermoeidheid pas op gehouden in de laatse week van de zwangerschap. Maar dat kwam ook door het te kort van ijzer en vitamine B12.
    Rust waneer je kunt.

Groetjes Jessie33

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Herken het ben zo ongelofelijk moe en ik werk niet eens. Tussen de middag lig ik even op de bank en ik lig om 9 uur al op bed (voor de zwangerschap rond 2 uur s nachts pas omdat ik niet goed kon slapen) Daarnaast ben ik na een paar uur i de stad of in huis bezig of boodschappen doen heel erg moe en moet ik echt even uitrusten. Het hoort er allemaal bij.

Als het je op gaat breken kijk dan wat de alternatieven zijn. Misschien even een dagje minder werken? Of een collega die wat dingen van je kan overnemen?

8. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Herkenning!
    Ik slaap me een breuk, ga soms na het avondeten al naar bed...lekker gezellig voor manlief maar anders trek ik het gewoon niet.
    Heb ook een zeer actief peutertje rond springen dus uitslapen en rustig aan doen zit er ook niet bij.
    Ik werk 20 uur in de week maar alleen de avonden(nu dus heel pittig)en heb slaapdiensten waarvan je weinig slaapt.
    Probeer zo veel mogelijk in te halen, gewoon aan toe geven, je hebt het gewoo nodig;)
    Die eerste paar weken zijn het ergste, daarna wordt het iets minder.

Share This Page