zeurend gevoel in onderbuik bij 19 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Irene, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Meiden nou heb ik de laaste 3 nachten bijna niet geslapen omdat ik elke avond opeens last heb van een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Dit heb ik al heel lang niet gehad, alleen in het begin van de zwangerschap eigenlijk. Maakte me vanacht ook een beetje zorgen opeens. Herkennen jullie dit en kan dit de hele zwangerschap voorkomen? Ben nu 19 weken en dacht dat je dit eigenlijk alleen in het begin kon hebben.

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meiden dat zijn toch je banden denk ik....Het gaat nog wel wat erger worden dan dit ;)

Maar altijd geld natuurlijk dat wanneer je het niet vertrouwd je gewoon de VK moet bellen meid!

3. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Bandenpijn, tja zou dat het kunnen zijn? Het zit laag onderin mijn buik en aan de zijkanten. Het doet niet echt pijn ofzo, maar echt zo'n mega zeurend gevoel en af en toe wat steken.

4. Gerieke

Gerieke Actief lid

6 mrt 2007
    156
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Genemuiden
    Ik heb precies hetzelfde!
    Maak me ook zorgen! Ben bang dat het erger gaat worden, en dat het verkeerd zit... :( :(

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meiden, hoort er echt allemal bij! tis bij mij soms zo erg dat ik echt crepeer van de pijn...Net alsof een mes in me lijf wordt gestoken...Mijn vk zegt toch echt dat het niets ernstig is..Maar zoals ik al vertelde, bij twijvel altijd ff de vk bellen!

6. Ik heb er sinds vanmorgen ook last van. Heb eerst een half uur onder de douche gezeten om bij te komen. Kon niet blijven staan zo zeer deed het. Neem idd aan dat het er bijhoort.

Liefs Dafje

Deel Deze Pagina