Ben ik nou zwanger of haal ik me iets in het hoofd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beebiebregje, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebiebregje

6 nov 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    Hoi hoi allemaal,
    ik weet het echt even niet meer hoor!
    heb een "vrij onregelmatige cyclus" tenminste dat denk ik zelf de afgelopen 2 maanden is het 34 dagen geweest daarvoor 2 keer 28 dagen en zo gaat het op en af sinds ik van de pil af ben, nu al zo'n jaar
    anyway ik zit nu dus op dag 39 en nog steeds niet ongi geworden, heb met mijn vriend sex gehad en ik hoop heel erg dat ik zwanger ben, maar heb geen idee! heb 2 keer getest maar dat was misschien te vroeg, omstreeks dag 33. verder heb ik vrij veel last van witte afscheiding en pijn in m'n rug. maarja verder eigenlijk nergens heel erg last van af en toe wat buikkrampen maar niet zoals je ongi word.
    lees ook nog eens horror verhalen over schijnzwanger, zou dat het dan zijn of kan het zijn dat ik echt zwanger zou zijn? ik weet het niet meer hoor!
    soms lijkt het of ik ieder pijntje of iets wat ik voel terug probeer te brengen naar of menstruatie of zwangerschap
    HEEEELP
    iemand die dit ook herkent?

liefs

2. bianca77

bianca77 Lid

6 nov 2008
    46
    0
    0
    kraamverzorgende
    west nederland
    hey hey

ik heb dat dus ook, heb er net een nieuw onderwerp over geopend.
    misschien moet je even langs de huisarts gaan voor verder onderzoek.
    het is zó onwijs frustrerend als je niets weet hé.

groetjes bianca

3. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    hoi beebiebregje,

Ik had ook ineens een cyclus van 41 dagen er tussen zitten, normaal tussen 34-37 dagen. En ik voel me elke cyclus anders, dus daar is geen pijl op te trekken. Probeer anders nog een testje. Hoop voor je dat het raak is. Succes ermee!

Groetjes.

Deel Deze Pagina