bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fabace, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Op woensdag 20/04 had ik steken onderaan in mijn linker zij (zat toen op de 21ste dag na mijn ms en rond mijn eisprong) twee dagen erna (22/04) ben ik licht bloed beginnen te verliezen en dit nu al 10 dagen. Het is heel weinig en meestal enkel bij het afvegen. Zou gisteren ongesteld moeten worden maar het bloed verlies bleef het zelfde. Vandaag een testje gedaan en deze gaf negatief.
    Zou het kunnen dat ik een heel korte cyclus gehad heb (normaal 31dagen, gestopt met pil in november)? Of wat zou dit kunnen betekenen?
    Heb de HA al een gebeld en die zegt van mocht dit nog eens voorvallen om langs te gaan.
    Ben ook mijn temperatuur aan het bijhouden en deze is sinds toen enkel aan het stijgen geweest en hoog gebleven.
    Dus weet het even niet meer wat dit zou kunnen betekenen en of ik toch best even laat onderzoeken of gewoon afwacht.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Claudia,

ik zou het toch nog even aankijken als ik jou was. Het zou kunnen dat je inderdaad toch zwanger bent, maar dat je net te vroeg hebt getest. Over een paar dagen zou je dan meer zekerheid moeten hebben. Het bloedverlies kan wel eens voorkomen zoals je beschrijft, ik dnek niet dat je een hele korte cyclus hebt gehad. Klinkt meer als een tussentijds bloedinkje. Kan met een verandering van je hormonen (buiten een zwangerschap) te maken hebben. Spannend allemaal. Mijn advies is dus nog even een paar dagen aankijken en dan bv donderdag/vrijdag weer testen.

Groetjes Brigitte

3. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Hallo,

Had nog een vraagje ivm voorgaande, heb nu nog steeds licht bloedverlies, temp blijft hetzelfde en heb vrijdag een test gedaan en deze was opnieuw negatief.
    Heb gynaecoloog gebeld en kan tenvroegste in augustus langs gaan. Zou ik nog wat afwachten of toch vragen voor een eerdere afspraak?

Groetjes

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik zou gewoon afwachten.

Mirjam

Deel Deze Pagina