Hoi allen, Ik ben zeer pril in mijn zwangerschap (bijna 5 wkn) en vroeg me af of je dan al een streep op je buik kan zien. Ben wel donker van huidskleur en haar, maar weet dus niet wanneer zoiets zichtbaar word. Bedankt voor de antwoorden alvast en groetjes.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mij zag je een vaag streepje verschijnen toe ik rond de 13 weken was en mijn baarmoeder boven mijn schaambot begon uit te groeien. Nu wordt de streep steeds duidelijker en ik kan zo ook zien tot hoe ver mijn baarmoeder al gegroeid is, erg leuk! Ik heb wel begrepen dat niet iedereen de streep krijgt.
bij mij was het helemaal niet zichtbaar... pas toen ik bevallen was... de volgende dag zei ik tegen mijn man ..hee ik heb nu pas zo'n streep haha
ik kreeg die streep pas na 20 weken en heel licht, hij wordt nu pas heel duidelijk, ik heb wel een lichte huid.
hey heb de streep voor het eerst opgemerkt rnd 18 weken maar heel licht, loopt van schaamstreek naar boven in een eivormige circel rond mijn navel, grappig eig is maar beetje donkerder geworden, niet veel xx
ik heb ook na 2 kids nog geen streep, maar misschien is dat wel net als de striea hoe je het ook schrijft, de een smeert er tegen en krijgt het wel een ander weer niet, ik heb geen scheuren en geen streep gelukkig maar, ik durf nog steeds in bikini
Ik heb nog geen streep, miss komt het nog. Heb ook maar een klein buikje nog, net een bolletje haha. In heel mijn zwangerschap is er nog maar 1 iemand naar me toe gekomen die zag dat ik zwanger ben. Bij de rest moet ik het allemaal zeggen en dan geloven de meeste het nog niet. Maar de kleine groeit volgens het boekie (gelukkig) dus zal wel goed wezen.
Bij mij ga je de streep nu ook steeds duidelijker zien. Eerst twijfelde ik nog of het niet steeds toevallig van een broek was, maar nu weet ik het zeker.
Bij mij is de streep steeds duidelijker..pas met 2 weken. Iedereen heeft zo'n streep maar het ligt aan je pigment over deze zichtbaar word en aan het splijten van je buikspieren.. Meestal als je tepels ook donkerder van kleur worden wordt de streep ook zichtbaarder.