Misschien is het leuk om gekke dingen te vertellen die gebeurd zijn door de beroemde "zwangerschaps dementie?!" Ik begin wel... - Belangrijke post kwijt raken en het terug vinden tussen het oud papier! - Bh vergeten aan te doen en al heel de dag wezen winkelen zonder bh! - Dagen lopen zoeken naar fotos die verstuurd moesten worden, die ik al lang op de post bleek te hebben gedaan. - Midden in een zin niet meer weten wat je wilde zeggen - en natuurlijk gewone kleine dingetjes vergeten
Heb t ergste volgens mij even gehad..( hoop ik) Had laatst een paar weken dat ik gemiddeld 2 dingen per dag vergat.. Bijvoorbeeld kattenvoer voor de kat te halen en bij thuiskomst er dus achter komen dat ik het niet gekocht had en daarom weer 6 km terug moest naar een buurtsuper om vervolgens daar veel duurder te kopen dan bij een grote supermarkt. Met mn moeder afspreken voor de HHB+9mndB, er heilig van overtuigd dat we de donderdags zouden gaan terwijl mijn moeder donderdags altijd moet werken.. Standaard vergeetpunt van mij is, als ik boven ben geweest t kacheltje aan te doen ( we hebben geen cv hier) ik het licht niet uit doe.. Maar dan weet mn man wel dat de kachel aan staat..
die standaart dingen als sleutels, agenda, mobiel enzo kwijt zijn. Maar de ergste: we gingen de enveloppen voor de geboortekaartjes ophalen en toen we in die stad kwamen.. was ik vergeten thuis het adres op te zoeken. en de naam van de drukkerij wist ik ook niet gewoon helemaal vergeten!
Jemig, hier begint het net. Vooral op het werk vervelend; koffie willen inschenken en gelijk een foldertje uit de kast willen pakken. Wat resulteerd in; koffie inschenken maar laten staan in het apparaat. Terugkomen met een map. Foldertje vergeten en de koffie uiteraard ook. Thee inschenken thuis, bij visite; water aanzetten, glas pakken en gaan zitten. Vervolgens denken; hé er is geen thee gemaakt. Weer opnieuw; dit maal gaat het goed, maar haal je de theesoorten door elkaar en vergeet je waar je al wel suiker in hebt gedaan en waar niet. Dramatich, maar tot op heden kan iedereen er nog om lachen, gelukkig mijn collega's ook...
Wat ik heel erg merk bij mezelf is dat ik tegen iemand wat vertel en dan een half uur later ofzo zeg"o ja weet je wat ik nog wilde zeggen"en dan het hele verhaal opnieuw ga vertellen. En het ergste is toch wel dat ik me echt niet kan herinneren dat ik in herhaling val... oeps
Ik vergeet ook altijd de belangrijkste boodschappen, maar heb vooral last van rare uitspraken! Was met mijn moeder aan het praten, en had het over een bij mekaar geraapt zooitje, maar zei bij mekaar gezooit raapje. Of mijn zusje heeft een vriend en vriendin en de een heet Seat, en ik had het gewoon elke keer over Seat en ibiza (automerk!) Heb het dan niet eens in de gaten haha
Eeehh je blunders weer vergeten zodat ik nu niet weet wat ik moet opschrijven? Gister tegen mijn man gezegd dat ik me in allerlei vierkante bochten moest wringen ergens voor
hahahaha, ik vergeet ook alles. Mijn vriend wordt helemaal gek van me. Ik weet niet eens meer welke dag het is. Ook in de supermarkt zit ik als één of andere halve gare naar de producten te kijken. Ik blijf gewoon "hangen". Kan geen keuzes maken. Ik vergeet ALLES, behalve als het om de baby gaat. Dan vergeet ik helemaal niks.
kaas in de vriezer 3 keer dezelfde vraag aan mijn man stellen binnen 5 minuten en dan SERIEUS denken dat ik hem nog niet gesteld heb in de tvgids kijken, denken, oh dat wil ik zien, tv aan en dan niet meer weten wat ik ook alweer zou zien er is nog een hele lijst want ik bent ECHT ERG
geweldig! Ik heb dast nou noooooit Maar ik zou idd zo 123 niet weten wat ik allemaal alweer gedaan (of juist niet) heb in deze zwangerschap. Had wel laatst iemand ergens van beschuldigd wat dus mijn eigen schuld was wat ik me toch echt niet meer kon herrinneren..... Oef, dan voel je je knap stom
hahahahaa wat een leuk topic! ik sta altijd op en vergeet dan wat ik ook alweer wilde doen, dan ga ik maar weer terug zitten... of ik ben vriendlief iets aan het vertellen en midden in het verhaal weet ik niet meer wat ik nou aan het vertellen was. en het dan gewoon ook echt niet meer weten he!
Ja Haha, herkenbaar! Ik moet soms ook als me iets (simpels) gevraagd wordt heel hard nadenken. Dan zit ik ook zo voor me uit te staren en dan... uuuhhhh, wat was de vraag ook alweer?
Nou ik werd gewoon dom van mijn zwangerschappen hoor! Idd dingen vergeten maar het meest hilarische... woorden door elkaar husselen! Dus ik... helemaal getriggerd door hormonen in een discussie met vriendlief en wat zeg ik.... "Je moet ook altijd gelijk hebben he! Weet je wat jij kan doen! JE KAN ME KUNT KOSSEN!" pffff
haha, vermaak me prima in dit topic, wat herkenbaar! Ik vandaag nog: theewater opgezet, broodje uit de vriezer....half uur later oh ja, broodje, thee. Naar de keuken, broodje klaarmaken, waterkoker weer aanzetten....telefoon.....bellen, weer gaan zitten, half uur later: koude thee en nog steeds dat broodje niet opgegeten, dus loop weer naar de keuken, nieuw water opgezet, broodje mee naar de kamer, het boekje dat ik vast had en aan het lezen was in de keuken laten liggen, dus terug naar de keuken.....enz enz enz... Word zo moe van mezelf! Wat ik ook erg vaak heb: denk ik even snel hier een berichtje te typen tussen het werk door. Belt iemand me of bedenk ik ineens wat ik eerder vergeten was, dus een uur later weer op mijn plek, staat het berichtje nog ongepost open en is het alweer achterhaald nieuws. Dus ik post m nu gelijk, anders gaat het wéér mis!
Inderdaad erg grappig,.... ik word ook met de dag vergeetachtiger.... Zelfs vergeten dat ik vanavond had moeten werken... gelukkig niet zo een ramp dat ik er niet was omdat er voldoende personeel was, maar al mijn collega's wel volledig in paniek,... dachten dat er kweet niet wat aan de hand was. Omdat het zogezegt niet van mijn gewoonte was, ... hahaha,... En ik er maar heilig van overtuigd zijn echt vrij te zijn vandaag, en morgen pas te moeten komen. Gelukkig past dit voorval weer prima in de rij met andere dingen die ik vergeten ben,...
haha, grappig! maar ook érrug herkenbaar... hier: -sleutels vergeten bij hond uitlaten, en dan er dus niet in kunnen bij thuiskomst. (heb nu bij de buren een sleutel gebracht voor het geval dát). -stad ingaan om iets te kopen, en daar aangekomen écht niet meer weten wat je nou moest hebben. allerlei andere dingen kopen, maar dat ene ding dus glad vergeten. -vriend iets vragen, luisteren naar het antwoord, en blij 3 minuten later exact dezelfde vraag stellen. waarop lief dan zegt: dat had je al gevraagd! het komt echt zoooo ongeinteresseerd over, en dat bedoel ik helemaal niet, maar... dement! en zo kan ik nog wel even doorgaan. het is soms echt heel erg, ben benieuwd wanneer het over gaat! moest trouwens echt HEEL erg lachen over dat bh vergeten en de hele dag al zonder rondlopen! hoe krijg je het voor elkaar?! ik heb nu cup E, dus denk niet dat ik die bh snel ga vergeten; is hárd nodig nu...
De kratten van moeders voor moeders vergeten buiten te zetten met als gevolg dat je op je kop krijgt van de vrouw die me kwam inschrijven. Das het ergste tot nu toe wat me is overkomen.
Ik heb al een kleine aanrijding (geeneens blikschade) en een bijna aanrijding met een van links komende fietser achter de rug Ik hoop dat het daarbij blijft... ale:
HAHAHAHAHA Super grappig Zelf gelukkig nog niet veel last van, alleen beetje verward, ongeconcentreerd. Gekke zinnen en niet op woorden kunnen komen.... Maar goed ben nog erg pril zwanger, heb wel het vermoeden dat het wel eens erger kon worden Froukje