Hoi, Heb sinds gister echt een heel gespannen buik vooral boven in,voel de kleine wel maar wel een stuk minder ( maar dat komt denk ik dat het minder ruimte gaat krijgen) maar wat is dat gespannen gevoel? Groetjes,
Dat weet ik niet,heb volgens mij nog nooit echt een harde buik gehad,voelt gewoon heel gespannen,ook als ik druk is het wat harder,heb ook een beetje een benauwd gevoel... Groetjes,
Oh, dan kan het geen kwaad meer! Zijn al de oefenweeën, kan ook zijn dat het op gang komt. Niets is zeker, maar ik zou wel ff in de gaten houden of er regelmaat in zit, dan is het begonnen. Geen stress, komt goed
Ja, maar soms oefent de baarmoeder ook. Ik heb ze soms in de avond, en ik doe ook erg rustig. Maar als je je er toch niet prettig bij voelt, moet je even je verloskundige bellen.
De vk heeft geen spreek uur meer,pas dinsdag weer...kan alleen voor spoedgevallen bellen...maar dat is het niet echt toch? Groetjes,
Zolang er geen regelmaat in zit, zou ik niet bellen, maar wel als er regelmaat komt en je bloed of slijm of vruchtwater verliest. Ik duim voor je!
Ik heb toch maar ff de huisarts gebeld,en ik mag vanmiddag ff langs komen,zoals ze zegt "om me gerust te stellen"... Groetjes,
Alles was goed,gelukkig...! Ze voelde voldoende leven,en ze had nog overlegt met de vk,en ze dachten dat het flink aan het indalen was,toen ik s'middags ging was me buik al een stuk minder gespannnen,toen nog ff bloeddruk gemeten en die was ook goed! Groetjes,
Oef! Jah, dat indalen kan wat opschuding (of is her opspanning ) veroorzaken Ben blij dat het goed gaat!