Opnieuw bloeding na menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door caadje1989, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste meiden, vreemd gevalletje;
    Vorige week maandag (7dec) werd ik zoals t hoorde ongesteld, donderdag 10dec was mn laatste vloeidag. Na deze menstruatie besloten we te stoppen met anticonceptie om alles op zn beloop te laten gaan.
    Dus ipv dat ik donderdag een nieuwe nuvaring zou plaatsen, heb ik nu niks ;)

Maar na donderdag laatate beetje bloedverliea heb ik t weekend nergens last van gehad verder....en zojuist ineens weer bloedverlies met afvegen na plassen. (Excuus voor details!) Niet n klein veegje maar duidelijk helderrood alsof t begin was van nieuwe menstruatie: heel vreend!
    Herkent iemand dit? Of enig idee wat t kan zijn?
    Toen wij met de nuvaring stopten om zwanger te raken van onze eerste pakte mijn cyclus zich ook normaal op zoals anders maar dit is echt nieuw voor mij!
    Geen idee of t nog langer door gaat zetten of dat dit nog "laatste beetje" was (...al zou dat wel laat zijn, 3dgn na laatste vloeidag)

Ik zie graag reacties tegemoet, dankjulliewel alvast!;)

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf ook onlangs gestopt (met de pil) en had ongeveer op hetzelfde moment als jij wat last van helderrood en bruinig bloedverlies. Dit is idd een restje, of je lichaam wat ineens aan het werk moet om hormonen te produceren.
    Inmiddels heb ik nu mijn normale menstruatie, dus het is niks ernstigs geweest :)
    Zou me er niet druk om maken voor nu! Je lichaam moet even resetten denk ik.

3. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie JJ!:)

Deel Deze Pagina