Haai meiden, Wij zijn bezig voor ons 2e kindje met clomid 150. Er is zondag zeker een eisprong gehad want ik heb zaterdag en maandag een echo gehad. zaterdag zat hij er nog en maandag was hij weg. Nu ben ik natuurlijk weer veel te nieuwsgierig geweest want ik weet zelf ook wel dat op 10 dpo weinig kans is op een postieve test. Maar tot mijn verbazing zag ik gelijk een heel licht tuur streeepje. MIjn man en vriendinnen zien het ook.. zien jullie hem? Groetjes
Als ik heel goed kijk, lijk ik op de bovenste wat te zien! Als er wat zit, dan moet de test over een paar dagen duidelijker zijn. Spannend!
Ik zie op de bovenste ook wat! Ik heb deze test afgelopen maandag ook gebruikt, ook een licht streepje. Inmiddels al een mooie donkere tweede streep. Over een paar dagen weer testen, spannend!!
Ik zie op de bovenste ook 'iets'. Vind het persoonlijk iets te vaag nog op je te feliciteren maar...... ik hoop natuurlijk dat je van de week een knaller hebt!!
Mijn streepje was ook licht, zie mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/549570-positief-voorgedrukt-streepje.html Ik hoop voor je dat die van jou ook mogen knallen, ik lees met je mee.
ik zie ook iets.. ik denk dat je nog even over een paar dagen opnieuw moet gaan testen dan weet je het zeker. succes...
Ohhhh spannend.. ik weet het nog van mezelf dat ik die dagen echt helemaal gek werd van de spanning. Ik kon aan niets anders meer denken. Ik werd gek van die tuurstreepjes en de testen die niet donkerder maar lichter waren nadat de dagen voorbij gingen. Toen ik uiteindelijk op NOD testte met clear blue en er stond zwanger 2-3 kwam er echt een soort rust over me heen. Die onzekerheid vond ik niet tof hahaha Ik hoop het voor je meid!