heb al de hele dag een menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik/huepen en dit trekt naar mijn rug. echt een raar gevoel ik denk dat ik rond de 9 of 10w zwanger ben maar het zou ook langer kunnen zijn. heb morgen de echo herkend iemand dit en wat is dit?
Heeeeeeel herkenbaar! Baarmoeder groeit nu snel, waarschijnlijk heb je daar last van. Ik heb het nu ook en bij m'n dochter ook vaak gehad rond die tijd. Geniet van de echo morgen!
Herkenbaar! Ik heb het tegenwoordig vooral 's avonds als ik rustig op de bank ga liggen en 's ochtends met een volle blaas omdat alles dan aan de kant wordt geduwd Veel plezier morgen bij de echo!!
Heel herkenbaar ik had er ook veel last van, werd er soms s nachts wakker van zo erg. Ik schrok er erg van maar mijn verloskundige zegt dat het heel normaal is. Ik ben nu 15 weken en heb het nu soms ook een beetje. Mijn verloskundige zei afgelopen maandag dat ze juist blij zijn als je dat hebt, is een teken dat de baarmoeder groeit.
ooo ik heb het ook , ben nu 5 weken (als het goed is) moet over 2 weken voor een echo. Heb het gevoel dat er een baksteen onder in mijn buik ligt, heb er maar een kruik bij gepakt dat werkt wel een beetje
Ik heb het ook. Ik heb nu last van menstruatieachtige krampen heel erg laag in mijn buik negen boven mijn schaambeen en richting liezen.Ik gok bandenpijn.. Als ik stil sta wil ik het liefst lopen. Ik heb GEEN bloedverlies. Ik weet ook niet het verschil met krampen bij bijv een miskraam ofzo. Kan het al bandenpijn zijn, of de groei van je baarmoeder bij 7,4 weken?