menstruatie achtige pijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Chelly25, Jan 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chelly25

Chelly25 Niet meer actief

heb al de hele dag een menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik/huepen en dit trekt naar mijn rug.
    echt een raar gevoel
    ik denk dat ik rond de 9 of 10w zwanger ben maar het zou ook langer kunnen zijn. heb morgen de echo
    herkend iemand dit en wat is dit?

2. bloempje82

bloempje82 Actief lid

Jan 12, 2007
    323
    0
    0
    Heeeeeeel herkenbaar! Baarmoeder groeit nu snel, waarschijnlijk heb je daar last van. Ik heb het nu ook en bij m'n dochter ook vaak gehad rond die tijd. Geniet van de echo morgen!

3. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, ook gehad, niets aan de hand.

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Groeipijntjes :)
    Het gaat snel vanaf nu!

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Herkenbaar! Ik heb het tegenwoordig vooral 's avonds als ik rustig op de bank ga liggen en 's ochtends met een volle blaas omdat alles dan aan de kant wordt geduwd :) Veel plezier morgen bij de echo!!

6. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Heel herkenbaar ik had er ook veel last van, werd er soms s nachts wakker van zo erg. Ik schrok er erg van maar mijn verloskundige zegt dat het heel normaal is. Ik ben nu 15 weken en heb het nu soms ook een beetje. Mijn verloskundige zei afgelopen maandag dat ze juist blij zijn als je dat hebt, is een teken dat de baarmoeder groeit.

7. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Ook hier heel herkenbaar! Nu ineens weer wat meer..

8. Pino83

Pino83 Actief lid

Jan 21, 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooo ik heb het ook , ben nu 5 weken (als het goed is) moet over 2 weken voor een echo. Heb het gevoel dat er een baksteen onder in mijn buik ligt, heb er maar een kruik bij gepakt dat werkt wel een beetje

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ik heb het ook.
    Ik heb nu last van menstruatieachtige krampen heel erg laag in mijn buik negen boven mijn schaambeen en richting liezen.Ik gok bandenpijn.. Als ik stil sta wil ik het liefst lopen. Ik heb GEEN bloedverlies. Ik weet ook niet het verschil met krampen bij bijv een miskraam ofzo. Kan het al bandenpijn zijn, of de groei van je baarmoeder bij 7,4 weken?

10. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hier ook last van gehad. Niks aan de hand ;) geniet ze morgen!

Share This Page