De titel zegt het al Bij mij eerste had ik vrij vlot een buikje. Ik kon met 9 weken mijn broeken niet meer dicht en met 14 weken was de eerste positiebroek een feit! Ik heb nu vooral savonds een opgezet darmen buikje Zo erg dat mijn 3 jarige vroeg of er een baby in zat hihi
Heeel snel! Bij de eerste kon ik met 8 weken m'n eigen broeken niet meer aan en nu met 10 weken niet meer. (maar was alle kilo's ook nog niet kwijt)... Nu 14 weken en echt al een flinke buik hoor 🙈. Had bij m'n dochter ook een mega buik.... De ene zie je het amper en de ander groeit gewoon snel... Mijn lijf denk ah zwanger en alle buikspieren vallen uit ofzo en m'n buik denk ah lekker hangen 😁
Verschilt per persoon en per zwangerschap, denk ik? Bij de eerste pas met 40 WK en bij de tweede met 30 weken ongeveer
Heeeel snel! Eerste zwangerschap had ik gewoon mun eigen kleding nog aan, en rond de 20 weken alleen een positiebroek, maar meer omdat het anders niet meer lekker zat. Er was toen amper een buik te zien! Nu al een mega buik, gaat echt zo snel!
Bij de eerste met 12 weken positiebroeken gekocht, deze keer ze al met 6 weken uit de kast getrokken.
Bij de eerste vanaf een week of 8/10 mijn knoop met een elastiekje erom dicht gedaan en rond 12 weken positie broeken o dat mijn broeken niet fijn meer zaten. Nu beginnen mijn broeken ook al minder prettig te zitten. Vooral na het eten een enorm opgezette buik, vergeleken met mijn eerste zwangerschap was hij van de week net zo dik als de vorige keer met 16 weken. De vorige keer had ik dan wel een platte buik, en nu was hij nog iets voller haha
Ohhh meiden is wel geruststellend om te lezen dat ik niet de enige ben! Had bij mijn dochter echt een enorme buik dus ben benieuwd naar deze Nog even mjjn buikje verbergen dus!
Bij de eerste ronde een week of 15/6)16 en zit nu op 12w2d en pas m'n broeken nog. Ondanks dat ik nog 10kilo kwijt moet van de vorige zwangerschap en toen een enorme buik had!
Nu bij m'n tweede al vanaf een week of 10! En ben nu 14 weken, is te vergelijken qua grootte van m'n buik met zeker 20 weken bij de eerste haha.
Bij eerste heel 'netjes', vanaf 20 wkn positiekleding aangetrokken. Bij de tweede was dit bij 9 wkn al echt nodig. En bij de derde... rond nod kreeg ik me eigen broeken al nauwelijks meer dicht, en met 5 wkn dan toch maar positiekleding aangedaan, het ging echt niet anders. Heb het ook dan ook vrijwel niet kunnen verbergen. Maar ja. Ik was ook vreselijk ziek (HG), dus echt geheim was het sowieso niet ...
Savonds trek ik t liefst nu al een positiebeoek aan omdat t lekkerder zit. Bij de eerste rond 11-14 weken Edit; zie dat er bij jouw kindjes ook 4 jaar tussen zal zitten. Hier ook
Bij de 1e rond de 12 weken.. Bij de 2e al heeeel gauw. Met 6 a 7 weken echt al een bol buikje. En nu bij de 3e pas met 14 weken wat zichtbaar. Het begint mensen met 18 weken pas op te vallen..
Ik denk dat ik mijn positiebroek ook maar eens tevoorschijn ga toveren. Mijn broeken gaan écht niet meer dicht. Nieuwe durf ik nog niet te bestellen Wat leuk! We verschillen ook niet heel veel zie ik 😊 Had er toevallig nog een topic over geopend!.
Bij de eerste rond de 13 weken uit het niets echt een flink buikje. Werd ook veel verder geschat Nu met 5,5 week al een redelijk darmenbuikje.. Broeken krijg ik niet meer dicht maar sluit ik met een elastiekje. Hopelijk kan ik het nog paar weekjes geheim houden
Stuk sneller hier in iedergeval wel Nu zwanger van de 3de en heel snel een buik. Nu lijk ik al echt hoogzwanger (morgen 24 weken) maar t schijnt omdat de boel al zo opgerekt is dat t zo gaat
Ik heb nu een buikje wat ik bij de eerste met 1e weken had. Sta zo versteld hoe 'dik' ik al ben 😲 Ik wil het minstens tot de eerste echo geheim houden... Morgen maar even de Zara induiken voor wat wijde shirts 😅
Bij de eerste had ik met 18 weken dat je wat kon zien en dat ik zwangerschapsbroek aan moest. Nu ben ik ruim 16 weken en lijk wel ruim 20. Kan al sinds week 14 mijn eigen broeken niet meer aan
Ik had al een buikje van mijzelf en dat is nu alleen maar groter geworden. Mijn baarmoeder ligt ook al ver boven mijn schaambot, gaat echt een stuk harder nu.