Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    De titel zegt het eigenlijk al. Wie heeft er nog meer een zeurende buikpijn (onderbuik) een week voor nod? Zegt dit iets? Ik denk dan meteen oh het zal wel weer niet raak zijn. Zitten nu in ronde 6. Had het vorige maand ook maar toen helaas ongesteld geworden. Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Bij mij is dat eerste keer een goed teken geweest. Twee zwangerschap geen last van gehad.

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb enkele dagen verspreid over de dag steekjes onder in mijn buik. De plaats verschilt wel. Ik heb ze nu weer, iets naar links en wat pijnlijker dan anders.
    Ik ben erg benieuwd... moet nog een weekje wachten.

4. Marieke1983

Steekjes heb ik sowieso regelmatig, dat had bij mij niks met zwanger zijn te maken. Het was net als bij ts echt dat zeurende gevoel.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb dat nu heel licht. Net als de laatste dagen van je menstruatie. Soms twijfel ik of ik het echt voelt. Maar ja het zeurt, maar op de achtergrond. Heb dat normaal niet echt na mijn ei, want ik merk dus nooit wat:).

6. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee het zijn geen steekjes maar echt een zeurend gevoel. Ene moment wat meer aanwezig dan het andere moment. Hoop echt dat het deze ronde raak is. Verder voel ik helemaal niks. Beetje moe maar kan ook de tijd van het jaar zijn.. denk ik. Verder geen gevoelige borsten ofzo. Maar moet eerlijk zeggen dat ik sinds mijn borstverkleining toch minder gevoel heb in mijn borst en tepel. Pfff wachten is niet fijn.

7. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Ik weet precies wat je bedoelt; het is een zeurend trekkend gevoel. Ik heb mijn Nod pas op de 18e maar ik heb het gevoel elk moment ongi te worden. Bij elke trip naar het toilet ben ik bang dat ik nu alweer ongi ben (na cyclus van 22 dagen).
    Ben je ook misselijk? Ik heb vandaag bijna niet kunnen eten maar dit kan ook door de spanning komen....
    Al met al heel vervelend te moeten wachten he?!

Saby vindt dit leuk.
  8. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee ben niet misselijk, alleen het zeurende gevoel. Wachten is altijd vervelend. Ik heb zondag de 19e mijn nod. Weer een cyclus van 41 dagen.

9. Marieke1983

Joh misselijk werd ik pas veel later. Ben benieuwd!

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi Allemaal,

Ik ben nog niet zo heel lang hier, dus weet nog niet helemaal hoe alles werkt haha, maar komt goed:).

Maar ik wou ook even reageren op jou berichtje.
    Ik had 4feb mijn eisprong dus net een week verder en soms wel zenuwachtig. aankomend weekend zou ik ongesteld moeten worden(wat ik niet hoop natuurlijk). Maar mn borsten doenn echt zeer, dit is ook de eerste keer dat ik een zeurend gevoel heb in mn buik en idd steekjes, niet op 1 plek maar rond mn buik. Ook kreeg ik net pijn in mn rug en mn heupen een beetje ook soms dat zeurende. Ik snap er soms echt niks van, is dit wel wat of juist niet. Ik ben net terug van een paar dagen london en daar kreeg ik donderdag last van mn blaas dus veel naar de wc met maar een paar druppels en t brande een beetje en zo was het de volgende dag ineens weg. wordt ik voor de gek gehouden of niet haha. maar dat maakt me wel nerveus soms.

Hebben jullie dat ook?

Liefs Angela

11. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Angela;
    Heb deels dezelfde "klachten".
    Heb last van mijn tepels, zeuren gevoel in mijn buik, voornamelijk aan de zijkanten.. Ik heb ook last van hoofdpijnen.. Het is voor mij mijn eerste ronde, ben pas sinds 14 Jan. Gestopt met de pil. Dus ga er van uit dat het nog niet zover is... Al betrap ik mezelf op het hopen;)

12. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik had het heel erg deze maand. samen met een heel warm gevoel in mijn onderbuik, vooral als ik in bed lag/lig

13. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Meiden, ik heb sinds een paar dagen last van buikpijn. Vandaag echt bijna continue en ook in mijn onderrug. Mijn ei was op 5 feb en mijn nod is op 20 feb. Is het nu niet te vroeg voor deze kwaaltjes? Is mijn lichaam me voor de gek aan t houden, off???

14. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal! Maar het kan dus nog steeds 2 kanten op gaan. Probeer deze maand ook echt pas 1 dag na mijn nod testen, mocht ik niet ongesteld zijn geworden. Vandaag voel ik het iets minder maar het is nog niet helemaal weg.

15. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    O meiden super spannend dit allemaal!
    Vind het ook zo leuk dit forum!
    Heb vandaag weet die zelfde gevoelens alleen nu ook een klein beetje misselijk...
    Enig idee wanneer ik zou kunnen testen om maar een einde aan De onzekerheid te maken! Ben 14 jan. Gestopt met de pil, 19 t/m 25 ongesteld, daarna geklust en nu al die kwaaltjes!

16. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag toevoegen aan dit forum. We zijn inmiddels 2,5 jaar bezig voor een wondertje.... een jaar geleden de mmm ingegaan en begonnen met hormoontabletten nu bezig met hormoonspuiten.... Afgelopen donderdag was er een mooie follikel van 20,5 mm te zien en gisteren op controle geweest en de follikel was verdwenen! Heb sinds zondagavond ook een flink zeurende pijn in me onderbuik, verder nergens geen last van... Wachten duurt zo lang!

Liefs cindy

17. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Ja Cindy als we af en toe de tijd vooruit konden spoelen!!!
    Ik heb vandaag weer getest maar negatief...Mag ook eigenlijk pas Zaterdag 18e testen maar ben ongeduldig en eigenwijs ;)

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik voel vanalles in mijn buik sinds we proberen zwanger te worden. Toeval? Wens is de vader van de gedachte? Ik weet het niet. Vorige ronde pijnlijke borsten, erger dan ooit, deze cyclus voelen mijn borsten prima.Vaag!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Gaat het bij jullie ook gepaard met onderrugpijn? Dit straalt ook uit naar mijn rechter bovenbeen. Net of ik daar spierpijn heb, maar ik heb niets gedaan wat dat veroorzaakt kan hebben.
    Gisteren dacht ik nog dat ik het wel/niet voelde. Maar het is er nu in hevige mate en de bmm zit nog dicht. Dus nog geen ongi in aantocht. Wat ook raar zou zijn want ik zit pas op 7dpo. Ik wil eigenlijk nooit hopen. Bang voor teleurstelling. Maar het hopen neemt nu wel de overhand.:)

20. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Babke, ja ik heb ook last van mijn onderrug. Maar denk dan meteen dat het wel weer ergens anders van zal zijn. Verkeerd gelegen of bewogen ofzo. Jij zit ook in ronde 6 zag ik. Spannend! Ik heb de 19e mijn nod.

Deel Deze Pagina