@ Angela Jaaa ik ga ook voor jou duimen! Ja, overal geeft tie een andere ovu dag aan. Maar t zit allemaal in de buurt. Wat t klussen betreft. Dat verschilt eigenlijk wel. Soms 2 dagen achter elkaar, maar niet bewust omdat we zwanger willen worden. Gewoon wanneer de zin er is. Maar wat julie ann zegt, dat lees ik wel veel idd. Ben nov gestopt met de pil. Jaa het is ook lastig, die pijntjes kunnen van alles betekenen! @ julie ann Dat is echt afwachten meid. Ik heb zelf al sinds ik ben gestopt met de pil 2 weken van tevoren al een ongie gevoel... En helaas nog niet raak. Maar t zou kunnen natuurlijk! Spannend! Suc6!!!
Oh nog een vraagje. Welke dag rekenen jullie als die van het begin van je menstruatie? Als t echt rood vloeit of al als t bruin is in t begin. Vond t namelijk lastig deze maand want deze maand Kwam t bij mij pas na een paar dagen door...
@mogumogu, ik doe niet aan ovu testen.. Heb zoiets ben net begonnen.. Maar aan de andere kant zou ik dan wel beter mijn cyclus kunnen begrijpen. Afgelopen maand zat ik maar te wachten wanneer ik ongesteld zou worden.. Waarschijnlijk was mijn cyclus gewoon langer.. Maargoed wat vinden jullie?
@mogumogu, nou mijn zin is in de vruchtbare dagen wel meer haha. en jaa idd die pijntjes kunnen van alles zijn. Ik begin met tellen als t bruin komt, omdat de volgende dag mn menstruatie dan begint. en 1,5 erna is t wee weg! ik heb t echt vaak maar 3dagen! maar t kan ook zomaar zijn dat je wel vanaf rood vloei moet tellen hoor, of zal dat niet uitmaken? vindt het eingelijk wel een goede vraag haha. @rosa, ik heb de 1e ronde ovutesten gedaan en zat precies ook goed, maar nu doe ik dat niet meer, omdat ik vaak wel goed zit. en ik merk dat dan ook. maar je hebt wel gelijk je weet wel van hoe en wat!
@ Rosa Ja, ik snap wat je bedoeld. Je bent er anders meteen zo intensief mee bezig. (dat zijn we toch wel, haha) Maar, ik bedoel eerst maar eens gewoon afwachten. Gewoon leuk spontaan enzo! Niet van ohw mn ei komt eraan, kom schat laten we knuffelen! Hahaha... Maar ik begrijp wel waarom vrouwen dat doen hoor, zeker als je cyclus onregelmatig is. Ik zit nu in ronde 5 en begin nu onderhand ook wel te denken of ik wel goed zit met mn ei e.d. Maar als ik jou was, gewoon nog even wachten, tenzij je een erg onregelmatige cyclus hebt. Dan is die zekerheid wel fijn. @ Angela Haha, ja dat bedoel ik nou!! Wanneer moet je gaan tellen. Ik heb normaal ook 1 dag bruin en dan volgende dag begin ik meteen te vloeien... Dus dan tel ik gewoon meteen de eerste dag. Maar omdat het deze maand zo lang duurde voor het doorzette, ben ik gaan twijfelen over mn ei e.d. Maar goed in mijn geval is mijn cyclus redelijk regelmatig is, lijkt t mij dat ik mn ei niet snel kan missen..(tenzij die helemaal niet komt natuurlijk ) Maar goed, daarom dus mijn vraag... Verder alles ok? Spannende weken weer!
@mogumogu, jaaa dat is logisch dat je dan gaat twijfelen! en als t goed is mis je je ei niet nee Jaa hier alles goed, haha idd spannende weken weer! en met jou alles goed? xx
@ angela Jaa, daarom.. komt goed! Fijn dat het goed gaat! Hier gaat t ook hoor... geen bijzonderheden... het loopt gewoon... De tijd gaat alleen zo snel.. we zitten alweer op 1 maart!
Hoi dames, Sorry late reactie hahaha @angela1988; ga nu me 4de ronde in... wel spannend hoor en wordt gek van mezelf. ik kan wel tegen mezelf zeggen ik maak me er niet druk om maar elke keer als de 24ste nadert wordt ik zenuwachtig en elk klein dingetje denk ik, zal toch niet waar zijn. Vorige maand mezelf voorgenomen om me er niet druk om te maken maar helaas de 20,21,22,23 kwam inzicht en maakte mezelf helemaal gek. Wel leuk om te zien dat jullie er ook zo mee beZig zijn...alle meiden om me heen hoeven maar te zuchten en ze zijn zwanger hahahah...
@mogumogu, jaaa de tijd vliegt! pff het gaat te snel haha. idd alweer 1 maart! niet normaal ik kan me het oud en nieuw nog herinneren als vorige maand zowat haha. maar gelukkig maar, dan gaat de tijden tussen de periodes sneller @a023, Okee ik me 3e, idd zeker spannend. haha ik werdt de afgelopen keren ook gek van mezelf maar nu doe ik dat niet meer (hoop ik) haha zelfs mn vriend zij t dus ik probeer er nu minder mee bezig te zijn jaaa idd effe zuchten en hupakeeee haha nou dan hoop ik dat bij deze maand ook haha.
@mogumogu; ja idd, als je aan de ovu testen gaat ben je er echt super erg mee bezig en is het spontane er misschien vanaf.. Dus.. Kijk deze maand even aan.. Hoe het loopt en of mijn cylcus een beetje regelmatig is! Zoniet kan ik het altijd nog proberen! Heb nog eventjes ! Wanneer zijn jou vruchtbare dagen? Angela; deze week zijn jou vruchtbare dagen hè!! Mijne zijn vandaag begonnen volgens mijn app.. Haha! A023; jaaa wij zijn er ook allemaal erg mee bezig hoor! Had mezelf ook voorgenomen om deze maand er echt minder aan te denken.. Maar welnee sta er mee op en ga er mee naar bed.. Elke keer... Oooo hoop het toch zo dat het deze maand..
@rosa, jajaa gister begonnen hihi. haha jaa idd volgens mijn app haha. haha jaa rosa, we blijven er toch gewoon aan denken he haha
Angela; volgens de app is vandaag mijn eisprong.. Heb dan ook 2 maart en vandaag geknuffeld.. Zit dan wel beetje goed toch ! Hopelijk lukt het deze ronde! Heb deze week 3 kraamvisites gedaan. En och.. Wat willen we het graag! Manlief begint nu ook steeds meer erover te praten! Was vanmorgen heeeel misselijk moest rennend naar de wc! Kan natuurlijk helemaal niet van een zwangerschap zijn! Maar gek was het wel! Ben ook helemaal niet iemand die ziek of misselijk wordt van eten ofzo! Misschien is het de spanning!
@rosa, Haha handig zo'n app. Spannend... Misschien idd een beetje de spanning , mijn vriend heb dat ook Gaat er ook steeds meer over praten hihi leuk is dat. Ik ga duimen voor je
Ik voeg me ook ff toe hier. Vrijdag vermoedelijk eisprong gehad. Had een kramp wat duidelijk niet mn darmen waren. Zit nu in ronde 2. Ik ben er ook zo erg mee bezig. Heb overigens wel ovu test gebruikt en dus knalde vrijdag ook. Mn cyclus is nog erg raar. Vorige maand was ie 35 dagen en ik vermoed nu 27 of 28. We gaan afwachten met zn alle. Zou zo leuk zijn als we allemaal over 2 weken een posi test in handen hebben.
@biancah; gezellig weer een lotgenoot! We aan inderdaad allemaal voor een positieve test over 2 weken! Mijn dagen waren ongeveer 1 tm 5 maart! Doe nog niet aan ovu testen. Dit is dus gebaseerd op mijn app "biologische klok" haha. Ik zit ook in mijn tweede ronde, wordt dit je eerste kindje? @angela; ja dat is inderdaad wel erg leuk! Ga natuurlijk ook duimen voor jou! En hou me op de hoogte hè!
@Bianca, Leuk je er bij te hebben, gezellig. Ik hooop ook voor jou op een positieve test! @Rosa, Ik hou je zeker op de hoogte! Ik denk alleen dat mn app nu niet klopt hahaha. Normaal voel ik mn ei eigenlijk altijd en nu nog niet. gister een ovu test gedaan en ik ben nog in de vruchtbare dagen, dus denk dat ik een dag of 2 later ben dan ze zeiden in die app haha. Maar maakt niet uit. haha. Laat de 2weken maar snel gaan.
Dit word idd mn eerste als ik zo gezegend ben. Vind het allemaal onwijs spannend en ook wel beetje eng. Ik zou willen dat de 2 weken nu al voorbij waren haha.
Ik ken het Ook haha! Ben vandaag weer erg misselijk. Af en toe komt er een soort van vlaag.. Die spanning is niet goed voor me! Pfff voel me er hartstikke beroerd onder! Dus die 2 weken kunnen niet snel genoeg gaan! Dan weten we het maar hè!
Als ik van die vrijdag uitga us t nu nog 1,5 week. Klinkt gelijk korter haha. Gelukkig heeft mn stemming er nog niet onder te leiden. Vorige maand was dat wel anders. Mn vriend werd echt gek van me haha. Maar hij negeert die buien gelukkig haha. Ik zei al, als ik straks zwanger ben word t waarschijnlijk allen maar erger. Arme mannen haha