Wat ik nog vergat, mijn temp blijft wat hoger dan normaal. En mn baarmoeder voelt wat gevoeliger dan normaal Ik weet baarmoeder en darmen goed te onderscheiden. Ik heb al jaren last van mn darmen en sinds spiraal erin en eruit ging weet ik precies wat mn baarmoeder is. En dat voelt dus duidelijk anders. Ik wil niet meer wachten haha
@bianca, Haha jaa wat kan het dan lang duren he Als je heel graag een kindje wil. Wij zijn ook voor ons eerste kindje Bezig en ik hoop wel dat het niet langs meer mag duren. Dit is mn 4e rondje, jeeetje hihi klinkt al zo veel Terwijl t eigenlijk nog niks is. Maar komt wel goed Gelukkig kunnen we er hier samen over praten
Meiden, na hoeveel dagen kan je eventueel wat voelen van mogelijke bevruchting of innesteling..? @Angela; voel je je anders dan normaal, of nog niet meid? @Bianca; .. Je baarmoeder gevoeliger! Spannend!
@angela Ja erg he. Vind t nu met ronde 2 al te lang duren haha @rosa De week na je eisprong komt de innesteling als het eitje bervrucht is. En daar kan je wat van voelen maar hoeft niet. Je kan ook 1 druppel bruin verliezen maar ook dat hoeft niet. Meestal merk je weinig zo ver ik begrepen heb. T meeste begint pas rond nod. Gevoelige baarmoeder zou dus innesteling kunnen zijn. Of ik wil t gewoon te graag voelen haha
@rosa, volgens mij kan je eventueel iets voelen na een week. Maar ik zOu niet weten wat, op de eventuele innesteling na! Maar ik voel nog niks nee, jij? Ik moet ook zeggen dat ik er dit keer Iets minder mee bezig ben om teleurstellingen te voorkomen enzo! @bianca, haha maar het komt allemaal wel goed, althans dat hoop ik
Hee meiden, wat een leuk topic. Hoop dat we allemaal snel een posi. test hebben! Khad eind vd 5 DPO wat lichte steekjes in m'n onderbuik. Ik heb een buikje en deze steekjes zaten precies in het gebied waar de vouw zit van below en begin buik... Voelde voor mij niet als darmen. Het ging weer weg en op 6 DPO heb ik het nog sterker gehad. Nu (7DPO) denk ik af en toe nog wat te voelen, maar misschien beeld ik het me in. De steken van gisteren en eergister heb ik niet eerder gehad. Gister en eergisteren (en nu) heb ik af en toe lichtelijk gloeiende wangen. Duimpjes draaien. Als dit een innesteling was, hopen dat het blijft plakken! Succes met wachten dames!!
@amona Ook welkom hier! Ik hoop het heel erg voor je! Zo ver ik weet kan je idd circa 6 dagen na eisprong de innesteling hebben dus wie weet
Heey meid, Bij mij was het (bijna)elke cyclus een goed teken; we zijn 8 maanden bezig en bij 4 van die maanden heb ik stekende pijn gehad; 3 van de vier keer heb ik voor de NOD inderdaad een positieve test gehad. De laatste keer; nu; heb ik voor het eerst een duidelijke posi kv 2 voor 5 gehad, en dat nog wel op 9&10 DPO!(5/4 dagen voor NOD); je zou denken dat je pas duidelijk kunt testen op de NOD maar bij mij was het dus een vroege innesteling denk ik. (bij vorige zwangerschappen die voor NOD misgingen; enkel met de dipstick van kruidvat posi getest(dat was een dun blauw lijntje; wel feller dan indroogstreep en kwam meteen tevoorschijn); kv 2 voor 5 was toen nog spierwit) Gezien ik nu een echte posi kv 2 voor 5 heb; ziet het er dus voorlopig goed uit. Liefs, Bente
Ik heb trouwens sinds gisteren dat ik 'verkouden' begin te worden. Dat kan ook rond innesteling bedenk ik mij net. Of het is gewoon puur toeval natuurlijk. Maar sinds vandaag begin ik dus ook flink te niezen. Hoop maar dat t innesteling is. Want dat us wat ik wil en zit echt niet op een.verkoudheid te wachten. Ik moet ook zeggen dat mijn lijf sinds gisteren meer pijn doet. Ik heb nmlk fibromyalgie. Of het ligt aan het weer of het is een teken... Nog 10 dagen te gaan!
Voorzichtig gefeliciteerd Bente!!! Een spannende tijd breekt aan, maar wat moet het goed voelen! Biancah, hoop dat je niet ziek wordt! Hopelijk een innesteling. Ik betrap mezelf erop dit keer echt hoop te hebben, nog een week uitzitten, hhhh! Misschien is de hoop na een paar dagen wel weer vervlogen haha.
Dankjewel schat, Ik denk gezien mijn leeftijd(18) dat ik na een duidelijke positieve test een goede kans heb om de zwangerschap goed te voldragen. Ik let niet op mensen die zeggen dat ik te jong ben; want volgens mij ben je alleen te jong als je bijv nog geen moeder gevoelens hebt; geen huis en geen inkomen.. Ik wilde al een paar jaar een kindje maar wilde even wachten totdat ik de juiste tegenkwam en er financieel voor kon zorgen. Tot mijn grote geluk kwam ik mijn allerliefste tegen en is inkomen, huisvesting geen probleem. Mijn broer was al vader op zijn 17e en ik ben al tante van een schat van een meid, ze krijgen er daarnaast nog een bij. In onze familie word het dus niet als vreemd gezien als je op vroege leeftijd graag een kleintje wilt. Mijn vriend is al wat ouder(28),hij werkt en ik wil gewoon huismoeder worden(inkomen is dus geen probleem), dus wij zijn er ontzettend blij mee. We wonen sinds een halfjaartje samen.. 8 maanden proberen vonden wij best lang voordat het lukte(voor mijn leeftijd); maar gezien mijn vriend een soort groeistoornis heeft(met hormonen de normale lengte bereikt, je kan nu echt niks meer aan hem zien, alleen iets korter een normale man bijv.), heeft hij misschien een foutje op zijn chromosomen; mijn schoonouders hebben deze ziekte niet en het zit ook niet in de familie; dus ik denk dat het een spontane mutatie was. Daardoor duurde het waarschijnlijk langer om zwanger te raken.. meer kans op een foute innesteling, een foute innesteling is al 2 keer gebeurt maar heb toen nog nooit zo'n knaltest mogen ontvangen.
Jeetje wat spannend Bente! Kan daardoor komen idd, maar hoeft niet... Maar het is dus niet erfelijk? Of moeten jullie daar later nog naar laten onderzoeken? Hoeveel dagen voor of na DPO ben je nu dan?
Nee, we hebben het vermoeden dat het niet erfelijk is want het zit niet in de familie alleen zou het net zo goed wel erfelijk kunnen zijn.. we moeten daar nog laten onderzoeken. Hij wilde dat doen maar hij gelooft zelf niet dat het erfelijk is, want hij heeft enkel groeistoornis en geen andere kenmerken; zoals een apart gezicht of een aparte kaak. Meestal horen bij een chromosoomafwijking wel veel meer kenmerken dan enkel groeistoornis. Ik ben nu 10 DPO; op 5 DPO voelde ik de innesteling; op 8,9,10 DPO tests gedaan die telkens mooi donkerder werden.; ik zit nu 4 dagen voor de NOD; NOD is zondag 11 maart. Op 8 DPO: hema dipstick test posi alleen wel erg dun streepje, maar binnen de tijd(twijfel) Op 9 DPO: mooie lichte duidelijk kv 2 voor 5 op 10 DPO: nog duidelijkere kv 2 voor 5 hihih als ik zwanger zou zijn zou het wel een bijzonder mixje worden: arabisch (mijn man) en peruaans(ben ik).
Oh, je geeft me wel wat testdrang Gezien ik 5DPO steekjes had en 6DPO steken... Nu 7DPO, probeer maar geduldig te zijn haha. Heb je verder kwaaltjes? (behalve een posi.test ) Was het bij jou de vorige keren voor/op NOD al mis of wat later?
Oh lees nu pas dat je bericht bijgewerkt is! Leuk mixje hoor! Mijn man is 100% Arabisch Ik NLse... erg benieuwd wat daar ooit (hopelijk) uitkomt
Ja ik heb behoorlijk veel kwaaltjes gehad; heb o.a een tempkaart bijgehouden deze cyclus kan je wel even bekijken: (moet je onder de grafiek kijken na "Dag 17", dan zie je de symptomen per DPO, die heb ik erbij gezet). Vorige keer(1e zw.) had ik een innesteling op 5 DPO, toen ging ik testen op 6 DPO(met kruidvat plustesten), een mega dun streepje maar wel echt blauw en binnen de tijd, vervolgens op 8DPO weer getest; streep wat donkerder en duidelijk. Maar toen 9DPO voelde ik bijna geen steken meer en ik maakte me zorgen, of ik nog steeds wel zo blij mocht zijn; dus op 10DPO weer een test gedaan ja, duidelijk negatief.. en toen werd ik gewoon weer ongi tweede keer(2e zw.) had ik iets heel vreemds meegemaakt. Ik temperatuurde, maar ik voelde helemaal niks, geen steekjes.. En toen rond 14 DPO ging ik bloeden; opmerkelijk was dat ik een enorme brok bruin bloed had; en volgens pas een dag later een ontzettende bloeding; heb wel 6/7 dagen lang gebloed. Ik dacht dat ik ongesteld geworden was, maar mijn temperatuur was nog steeds hoog! dat wees duidelijk op een zwangerschap.. Een innestelingsbloeding kon volgens mensen echt niet zo lang zijn, dus ik was behoorlijk door de war, stiekem hoopte ik op een zwangerschap. Op aandringen van forumleden toch maar een test gedaan; op de 6e dag dat ik bloedde; en ja hoor kv dipstick en kv 2 voor 5 lichtjes positief.. toen, na 3 dagen zakte de temperatuur opeens behoorlijk, de test was weer behoorlijk negatief. Ik was zo teleurgesteld.. waarschijnlijk een heftige innestelingsbloeding gehad die het vruchtje niet overleefde.. deze zwangerschap was ontzettend vaag.. zeker ook door de late innesteling(sbloeding).
Dankje hihihi spannend ja mijn man ook 100% arabisch en ik 100% peruaans maar ik bedoel dan dat ons kind halff arabisch word en half peruaans hihihi
Wat betreft die foto's.. helaas is mijn camera stuk, maar ik zal er zo snel mogelijk eentje kopen want als ik zwanger ben zal ik zeker de testen eens op een rijtje zetten zodat iedereen ze kan bewonderen! Liefs, Bente
Achja natuurlijk hahaha, sorry ben niet zo helder momenteel. 50/50 Ga even je kaartje en klachten bekijken..