Geeft niet als ik het nu zo terug lees dan zie ik ookwel dat ik het een beetje vaag opgeschreven had hihih
Klinkt goed, vind het zo spannend voor je meis! Hoop dat ik me over een weekje bij je mag voegen op het roze bankje
Dankje! Ik hoop het ook ik wens je het echt toe veel liefs, ik moet naar de winkel dus ben er niet meer straks. Liefs, Bente
@bente, Gefeliciteerdd, hoop dat ik me der ook over 1,5 week bij mag zetten. Wel leuk hoor spannende tijd. Hoever ben je nu als ik vragen mag? En wat jonge ouders betreft, dat maakt toch niet uit, als je idd een inkomen en huis hebt, dus een goed stabiele situatie en jij zelf ook graag een kindje wilt, dank maakt het toch niet uit, ik ben ook 23 dus het valt echt wel mee! Als je t nou nieet wil ofzo of kan is het wat anders. Maar jij wilt het Ik ben nu in me 4e ronde, dus erg spannend. Ik ben alleen wel elke keer al bang dat er niks is, ben er deze ronde zeg maar wel minder mee bezig dan voorheen, maar toch heb ik zo iets van ohh in de 1e week na de eisprong voel ik nog niets dus dan is er niets. Maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn, en kan denk ik ook helemaal niet, zullen wel spanningen zijn! @Amona, Hoop dat jij je er ook snel mag bijvoegen, wanneer is je nod? Liefss...!!
Blijft toch spannend Angelaaa, totdat je ongi wordt, kan alles nog Ik zit op 7DPO dus moet nog minstens een week afwachten. Word gek van het wachten, zeker als ik iets nieuws voel.. Nu gloeiwangen maar bere koude handen terwijl k het bijna nooit koud heb op het werk... hmm ik houd hoop (of maak mezelf gek ).
@Amone, Jaa zeker weten haha:d maar ik hoop natuurlijk van wel, maarja je weet nooit. Mag ik vragen wat 7dpo betekend? De 7e zal wel een dag zijn haha, ik ken alleen de nod;p Jaa dat wachten kan een eeuwigheid duren, maar t komt wel goed een keer haha.
Ah sorry, 7DPO is 7e dag na ovulatie (days past ovulation). Gemiddelde fase tot ongi is dan 14 dagen.. ben op de helft van m'n wachttijd SPANNEND!
@Amona, Aahhh zoo haha jhaa opzich logische haha. nou dat scheelt alweer;p ik zit nog niet op de helft haha. net op dag 3 of 4 haha. Maar zeker spannenddd;d
Kan wel blijven rondspeuren en neuzen, maar het enige wat we kunnen doen is rustig afwachten. Nou dat rustig lukt al niet, en afwachten wordt ons opgedrongen, geen keus dus
@amona, haha jaa idd, ik ben wel nu rustiger en er minder mee bezig dan afgelopen keren, dat vindt ik wel beter, maar toch wil je wel nog van alles weten haha. Nee idd bij afwachten hebben we geen keus haha. Maar uiteindelijk worden we een keer beloond
Jaaa echt he! Dit is mn 4e ronde en t lijkt al een eeuwigheid! Pff en het is wel erg leuk want mn schoonzusje had me verteld Dat zij ook voor hun 2e kindje dan gingen! Echt leuk haha.
@Angela; nouja voelen niet echt hoor.. Ben er net als jij ook wat minder mee bezig dan vorige keer.. Maar ben nu al 3 dagen soort van misselijk, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door de spanning van alles!.. Pff haha @bente; gefeliciteerd!!! Nog even wachten en dan weten we meer
Hey meiden! Ben r weer! Zie dat er een paar bij zijn gekomen. Leuk!! Moet alles nog bij lezen, maar begreep dat we Benthe mogen feliciteren. Dus bij deze!! En de rest veel succes!! Hoe gaat t verder met jullie... Aan t wachten? Zoo vermoeiend! Hier aan t einde van m'n vruchtbare dagen.. Dus t wachten kan beginnen. Gisteren een raar gevoel in/aan m'n baarmoeder. Moeilijk te omschrijven. Ik wilde me baarmoeder optillen, alsof tie in de weg zat. Heel raar hahah. En t deed pijn ook. Herkent iemand dit? Groetjes!
Hey mogumogu Ik herken het niet, miss had het met je eisprong te maken? Zou het anders ook niet weten... Jij dus ook bijna op het wachtbankje Succes!
@mogumogu, Heyy ben je der weer gezellig. Dank je wel en jij ook succes Met mij gaat t goed, ben aan t wachten haha. maarja is ook zo voorbij. Ohhh ik ben ook net begonnen met wachten haha, net 3/4 dagen pas. hehe nee sorry herken dit niet. Hoe gaat het met jou verdeR?
Ik ben de hele dag al moe en heel duizelig en al 3 dagen hoofdpijn. Herkent iemand dit? Of zal de griep gewoon op de loer liggen.
Herken het niet Biancah, hoop dat het voor jou goed nieuws is... Hier voel ik nog steeds wat trekken in mn onderbuik, niet een constant maar wel terugkerend gevoel. Ook heb ik wederom gloeiwangen, derde dag al dat ik dat met vlagen heb. Maar misschien denk ik mezelf wel weer helemaal zwanger
@ de meiden Jep, beetje druk.. Maar doe m'n best mee te lezen! Uhm, jaaa echt vreemd dat gevoel. Misschien idd iets met de eisprong. M'n vruchtbare periode zit er net op en pijntjes beginnen gelijk weer, maar goed. Verder gaat wel ok... Mag niet klagen hè! Ach ja het wachten gaat sneller dan je denkt! Hoop echt op mooi roze voor iedereen! @ biancah ik herken t wel, maar volgens mij let ik op elk dingetje van me lichaam nu... Waardoor ik dus van alles voel, wat r mss wel niet is. Ik suggereer niet dat t bij jou zo is hoor. Bij mij betekende t alleen nooit iets. @ Amona Erg herkenbaar, maar bij mij wss het teveel hopen op een zwangerschap. Maar je weet t nooit!! Thnx voor de suc6jes!! Nogmaals jullie ook!
@mogumogu Ja misschien hoop ik ook teveel en komt alles door spanning en hoop. Wat kunnen wij dames ook lekker veel ermee bezig zijn he haha.