Soms he ben ik zo een ongelofelijk doos. Als je niet tegen smerige details kan niet verder lezen haha. Mn vriend was vandaag weer thuis na 5 dagen. Ik zei tegen hem, welke kleur vind jr dit? Hij vond t wel smerig dat ik t vroeg. Maar ik begon zo te twijfelen. Maar hij zei ook lichtbruin. Dus mijn hoop is compleet. Hij word al gek van me hihi
Hahaha Biancah, moet wel om je lachen Hoop dat het idd raak is voor jullie lekker innestelen en blijven plakken
Ja moest ik ook wel beetje om mezelf hoor. Gewoon omdat ik zo ongelooflijke muts kan zijn. Ik hoop t ook en voor iedereen hier verder.
Haha ik annalyseer ook alles hoor Moet zeggen dat ik momenteel klachten vrij ben Wel weer ontzettende gloeiwangen gisteravond en ze lijken wat geïrriteerd/rodig niet echt pukkels of iets, maar oneffen... We wachten weer verder haha
Wat ik begrepen heb voel je meestal ook weinig. Maar hoop dat t een goed teken is! Temperatuur je ook? Mijn temperatuur blijft mooi rond de 37,2 hangen terwijl ik vaak echt laag zit tussen 36,5 en 36,8.
Wat mooi van je temp.! Ik temperatuur niet, zou ik mezelf iets te dol mee maken, denk ik. Ik weet/voel meestal wanneer ik m'n eisprong heb en merk het aan slijm en daarna is het wachten geblazen. We moeten nog even! Als ik het volhoud, wil ik minstens pas op 15DPO testen of nog wat later, mits ik niet ongi word natuurlijk.. Denk niet dat ik het zolang uithoud haha. Miss 12 DPO ook al goed haha....
@haha dames, zo zie je maar dat je je echt gek kan laten maken met alles. Ik ben op zich ook nog wel klachten vrij! alleen sinds vandaaag ineens veeel moe. moest even naar de winkels, maar was gewoon moe van t lopen, pfff heb te veel gegaapt ook! is dat ook een teken? haha. voor de rest ben k er nog niet echt mee bezig geweest moet ik zeggen! mijn temperatuur is ook normaal, rond de 35,5 steeds!
Haha geen idee of het een verschijnsel is, veel gapen deed ik 5 en 6 DPO maar kan ook aan de nachtrust liggen Hoeveel DPO willen jullie gaan testen? Zit te denken aan 12... of k moet echt niks raars meer voelen dan wacht ik gewoon
Ik ga denk ik volgende week vrijdag testen. Ik heb moe en moe. Vermoeidheids syndroom. Was afgelopen dagen wel erg moe. Maar dat kan in mijn geval ook spanning zijn. Snap alleen de duizeligheid nog niey die ik had. Heb dat nooit eigenlijk. Kon soms niet eens recht op staan. En gapen weet ik niet of dat een teken is.
Zoo appart. Ik ben sinds vandaag ook zo moe! Veel gapen en van een klein stukje was ik al moe. En mijn borsten doen ineens zeer
Dat moe ken ik. Dacht dat t alleen van slecht slapen was, maar heb afgelopen nacht prima geslapen, maar ben nu echt heel moe. Hele dag al. Ik heb alleen dat mn bh niet lekker zit. Laten we hopen dat t goede tekenen zijn. Wanneer mag Jij testen?
Van mn bh heb ik nog geen last maar van mn borsten wel haha. Ik hoop ook dat t goede tekenen zijn! Ik vanaf de 17e (hoop ik) hihi en jij?
Ik meld me ook even, eigenlijk tegen mijn wil in maar t knaagt aan me ik heb volgens de kalender op 8 maart mijn ei gehad. nu heb ik na deze tijd elke dag niet continu maar verspreid een drukkend gevoel in me buik, als of ik naar de wc moet en als ik ga plas ik weinig. Voor mij voelt het als of ik moet drukke zeg maar en het rommeld als of k honger heb erg naar hb ook weinig eet lust. Hoe voelt het voor jullie?
Hou meiden! Na een tijdje weer een berichtje van mij.. Was zooo druk.. Zag bij jullie alweer wat symptomen.. Zou het dan toch meiden?? Ik heb toch wat ovutesten gekocht.. Dacht voor volgende maand.. Maar nu was ik zo nieuwsgierig.. Hoe dat er dan uitziet.. Heb ik dus gister avond 2 uur niks gedronken.. En zo testje gedaan..en het gekke.. Hij is dus positief!! Maar volgens mijn app was mijn ei rond 4 maart..en dat heb ik ook gevoeld.. Hoe kan dit?? Heb ik dan 2 keer een eisprong?? Beetje gek.. Verder af en toe een vlaag misselijkheid.. Dit heb ik dus al vanaf 6 maart.. Begrijp er niks meer van..
Was die echt knal roze of vaag roze die ovulatie teste zijn erg vreemd vind ik. Heb zelf die van clearblu lach of geen lach lekker duidelijk!