Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Ja vind het ook gek.. Zie het dan wel.. Klussen kan nooit geen kwaad ;)

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, dat is idd wel vreemd jaa! nou ik zou zeggen ik had dat ook. mijn app was ook 4maart. en ik had ook testen gekocht haha en nieuwschierig, en deze was ook positief, maar die was de 5e dat ik die ging doen! Echt 2 rose streepjes!!

Maar sowieso vindt ik het deze maand vreemd want normaal voel ik hem altijd en nu ineeens niet!! :S en mn borsten deden niet zeer, heb ik ook vaak! en die doen nu pas zeer en ik ben sinds gister dat ik me kan herinneren veel moe. echt vreemd allemaal! En deze maand ben ik er bijna eigenlijk niet mee bezig geweest, na de eisprong dan:p haha soms is het echt raar:p

Maaar we hopen natuurlijk op een postieve maand:D

3. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @angela, ja is echt gek!! Maar vind 4 maart en nu wel beetje ver uit elkaar liggen.. En heb ook wel het gevoel dat ik hem 4 maart gehad heb.. We wachten het gewoon maar weer af. Zien het wel.. Ik heb alleen last van misselijkheid.. Verder niks.. Maar dat heb ik al vanaf 6 maart ofzo.. Dus... Ik weet het niet.. Hopelijk inderdaad voor ons allemaal een positieve maand!

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

@rosa dat is wel apart. Bij mij zag je elke dag kleur verschil. Van licht naar donker en daarna weer licht. Doe er miorgen of overmorgen nog eens een en als die knal ik een zwangerschapstest.

@angela ik mag vrijdag testen. Mn banner klopt niet helemaal. Heb hem voor zekerheid dag later staan.

Oh dames is t al vrijdag? Ik wil t weten haha. Begin steeds meer ongesteldheids klachten te krijgen. Puisten schieten mn huid uit.

5. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, nee het kan zo verschillen ook, pff vervelend haha. Jaa idd hopen op positief haha:d. wanneer is jou nod deze maand nu dan? mijn nod is de 16e! hopen dat er niks gebeurt qua menstruatie haha:p

@Biancah, Okee spannendd ga voor je duimen;), haha mijn nod is de 16e dus ik hoop erna;).
    haha jaa dan begin je ook een beetje zenuwen te krijgen enzo he;). hihi

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    he meiden, jullie nog nieuws?
    Ik houd't kort want schrijven op tel is irritant ;)
    hier 11DPO, gisteravond en vanmorgen en beetje de dag door krampen die op ongi lijken!! hoe frustrerend, meestal heb ik dan namelijk gelijk bloed...dat zou dan erg vroeg zijn, maar heb geen bloed.
    Net uit frustratie getest...omo-wit... is ook wat vroeg voor'n test maar m'n hoop is nu wel vervlogen... :(

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

@amona geen bloed is moed he. Gewoon nog paar dagen wachten

8. Appels

Appels Niet meer actief

Hey meiden.
    Gek genoeg hier geen klachten. Normaal dus wel al zo ver voor mijn nod. Ben ook erg rustig deze maand en er veel minder mee bezig. Heel apart. Past niet bij me. Maar we wachten t rustig af.

@ Rosa
    Van die ovu test heb ik begrepen dat dat ook op een zwangerschap kan duiden. Maar goed je kan alleen maar afwachten! Spannend.

@ Angela
    Apart meis! Wie weet is t zover!! Ik hoop t echt! Voor iedereen trouwens. Zoals je leest voel ik me ook anders dan normaal. Zou t wat betekenen?? Hahaha.

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Mogumogu, Nou ik sluit me bij je aan, hier precies het zelfde!! echt vreeemdd! Alleen sinds gister wat moeier en gister begon de pijn in mn borsten, maar verder niks!!

Jaa echt appart! Ik hoop het zoo he deze week:), Ik hoop t voor jou ook en uiteraard ook voor de anderen;). Nou ik voel me op gister en vandaag naa verder hetzelfde als wat jij ook voelt(nja niet voelt haha). Ik hoop dat het wat betekend!! Duimenn!! Wanneer was jou nod?

10. Appels

Appels Niet meer actief

Hahaha echt ja!! Fingers crossed!! Ja, in de eerste instantie dacht ik na mijn vruchtbare dagen dat de pijn weer ging beginnen. Na, gek genoeg niet dus. Maar jij hebt dus de typische zw kwaaltjes. Spannend!! Mijn nod is de 20ste. Kan dus do vroeg testen. Pfff. Wanneer mag jij?

11. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @mogumogu, jaa dat dacht ik ook jaa maar ineens niet dus!! Weirdd!!
    Jaa die kwaaltjes ja masr sinds gister pas, en de moeheid pas voor de eerste keer!! Zeker spannend laten we hopen en
    Duimen;)

Mijn nod is de 16e. Masr wil pas testen na de 17e! Niet eerder! Afelopen maand wel gedaan en dat is echt niet leuk. Want het kan altijd nog wel zo zijn! Maar je weet het maar nooit haha:)

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Goedenmorgen dames,

Hoe is het bij jullie?
    Bij mij, op mn vermoeidheid van de afgelopen dagen na
    En De keelpijn sinds gister gaat alles goed( ja en hoofdpijn maar dat is een bijzaak)!! Oke en mn pijn in mn borsten ook! Maarja begint dat niet altijd een paar dagen voor je menstruatie?

Ik hoop dat verder deze week snel zal gaan haha.

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Goede morgen dames. Hoe staat t er bij jullie voor?
    Ik heb wel paar vage klachten maar wat net zo goed op ongi kan duiden.
    Als ik denk dat ik over paar dagen kan testen word ik zenuwachtig en vind ik het opeens allemaal wel een beetje eng haha

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

@angelaa
    Ja alles kan bij t een of t ander horen. Frustrerend he haha.

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @bianca, jaa dat is waar ook haha. Je weet t maar nooit!
    Pfff nog even wachten dan maar:p

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    't kan nog alle kanten op, wel leuk dat we met z'n allen rond dezelfde tijd zitten :)

Mijn ongi-achtige krampjes zijn momenteel verdwenen, had vanmorgen het idee dat ik wat liet lopen zogezegd, maar geen bloed hoor, heel veel klodderig slijm! Tis dat ik weet dat m'n ei al geweest is, anders ging ik klussen ;)
    Maar beeld me dan gelijk in dat dat de slijmprop had kunnen vormen als het goed was gegaan en dat dit dus nog een teken is dat ongi deze week komt...
    Maar we wachten gewoon verder.
    Succes meiden

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

En jahoor ik sta voor de deur van drogist om testen te gaan halen. Maar ik weet als ik ze in huis heb... Zal ik wel if zal ik niet?

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Als ze eenmaal in huis zijn, zijn ze moeilijk te negeren ik ken het gevoel ;) hoewel ik ze na 1 omo-witte test gisteren nu wel makkelijk negeer, wil stiekem gewoon m'n NOD afwachten omdat ik er niet meer zoveel vertrouwen in heb.
    Ik zou ze gewoon in huis halen, zonder zitten als je straks echt wilt & kunt testen is ook zo balen! ;) succes!

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Help mn hiofd lijkt wel een krater. De ene puist na de andere schiet eruit. Laatste x dat t zo erg was was in de pubertijd.
    Van t weekend begon t een beetje maar heb er vandaag al 5 bij.
    Laat t maar snel vrijdag zijn

20. Biancah

Biancah Niet meer actief

Heb ze ook gehaald haha. Hij was vandaag in ieder geval nog omo wit ;)

Deel Deze Pagina