Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Veel meer puisten heb k regelmatig gelezen als iemand die pril zwanger was, heb hoop voor je!
    Omo-witte test... je zit nog een dagv oor mij toch? Haha, houd hoop! Kheb makkelijk praten want k heb geen hoop meer, haha maar toch houd vol :) Het is zo eind vd week!

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    HOi meiden,

Haha ja als je ze eenmaal hebt dan is t lastig ze niet te
    Gebruiken!! Ik heb ze wel maar hoop dat ik nog even kan wachten:p

Op dit moment voel ik me niet zo lekker:(,
    Moe, keelpijn, spierpijn in mn schouders, hoofdpijn(maar die heb ik wel vaak dus dit is denk ik niet anders dan normaal)
    Hoesten ook en soms rugpijn! Maar gaat wel weer over.

Hoe gaat t nu bij jullie? Spannend he haha ik kan echt niet wachten!

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Spannend Angela!
    Kheb af en toe wat menstruatiekrampen, nog altijd geen bloed.
    Wel raar zo vroeg al krampen voor mij, normaal dag van te voren of op de ochtend zelf (dan begint menstr. gelijk).
    Maar voel me niet zwanger momenteel.
    Klein sprankje hoop houden we natuurlijk altijd :D

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @amona, ja ik heb die kramp meestal ook de dag ervoor of de dag zelf idd. Maar ik voel nog niks verder, behalve dat k niet zo lekker ben haha. Heel af an toe een steek in mn buik, links maar dat was t ook!

Jaaa we blijven hopen;)

5. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hey Angelaa, Amona en Biancah: Hier zit ik, ronde 3, en 7 dagen na mijn ei, zaterdag de 17e mijn nod. Ik heb nog geen kwaaltjes hoor, alleen vanmiddag heel eventjes zeurderig gevoel/lichte pijn in mijn onderbuik, en nu erg moe maar dat kan ook van de drukke dag zijn. Ik houd mijn temperatuur bij @ fertilityfriend en die is nog lekker superhoog, maar dat moet over een week nog maar net zo zijn he!;) Het zegt nu nog niks.
    Hoe is het met de spanning. Bij mij is het nog te doen maar het wordt langzaam aan spannender. Ik heb een aantal testen liggen maar wil de eerste pas zaterdag gebruiken mocht ik nog niet ongi zijn. Ik heb 's avonds een feestje namelijk. :D
    Meiden, heb geduld, er is volgens mij niks zo vervelend als eerst een paar dagen lang negatief testen en teleurgesteld zijn en dan op 't laatst toch nog positief omdat je te vroeg was de vorige dagen.
    Succes meisjes!!

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Wannebemum. Leuk dat je er ook bij bent:). Okee ik ben net voorbij de 4e ronde, 16e is mn nod! Ik hou ook me temp bij maar gewoon in mn app, ik heb die wel eens geprobeerd waar jij je temp bij houd, maar snap er niks van!
    En met de spanning gaat het ook nog goed, eigenlijk nog geen spanning, maar wat je zegt, hoe dichterbij je komt hoe spannender het wordt:D. Ik heb ook testen liggen maar wat je zegt, doe het pas dag na me nod, anders wordt k helemaal gek:p aan het begin deed ik het wel eens eerder, maar werdt toen al verdrietig:p, dus nu niet meer! en is een stuk beter!

Jaaa geduld is een schone zaak;), jij ook succes;).

Maar is de app die jij gebruikt, of op de pc, echt zo handig enzo dan?

Liefs xx!

7. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Meiden!!
    Hoe is het hier??! Zag weer wat kwaaltjes voorbij komen.. Zitten lekker dicht bij elkaar met nod! Ik heb mijn nod op 18e..
    Wel gek.. Had natuurlijk een positieve ovu test gehad (die ik eigenlijk voor de fun had gedaan) maar nu heb ik er vandaag weer eentje gedaan en hij blijft positief... Beetje gek.. Vinden jullie niet??
    Verder zeurend gevoel aan de onderkant van me buik.. En af en toe vlaag misselijkheid..

8. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    @Angelaa: Nou wie weet testen we allebei tegelijk zaterdag!
    Ik vind FF gewoon top. Je kunt alles invullen. Hoe je slijm eruit ziet (vruchtbaar of niet), hoe je baarmoedermond voelt, hoe laat je je temp hebt gemeten, je kwaaltjes, als je ziek bent zet je je temp 'los' en krijg je een los stipje zoals je bij mij ook ziet in de 2e week (toen erg verkouden), als je temp 3 dagen een stuk hoger is dan zet FF zelf een groot kruis waar je eisprong was. Ik ben er wel handig in geworden. Ik heb de aangeboden mini-cursussen goed gevolgd dus dan word je wel wegwijs. Tja je moet wel een beetje engels kunnen... ;) Leuk man, we houden wel ff contact.

9. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Rosa: Niets is onmogelijk, zoveel dagen voor je nod is wel vroeg maar anders issie toch niet posi? Wauw, kan ik je voorzichtig gaan feliciteren?? Gefeliciteerd!! :D

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik kom eventjes meelezen en schrijven als het mag. ;)
    Ik heb mijn NOD ook zaterdag 17 maart.
    Vanmorgen heb ik ook ineens een beetje kramp gehad onder in mijn buik. Schrok er eerst een beetje van. Moest ook wel plassen en had ook wat last van mijn darmen.
    Voel me sowieso wel anders en gek in mijn buik.
    Ook was ik misselijk vanmorgen/middag. Alsof ik teveel gegeten had, maar had ook weer trek. Niet echt lekker.

Ik had gisteren al een test gedaan omdat mijn man dat perse wou, maar negatief natuurlijk. Dus nu afwachten tot zaterdag!!

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

Leuk! Nog iemand erbij die bijna gelijk loopt! Welkom!

Hier geen veranderingen. Ben denk ik ook met teveel andere dingen bezig om iets te kunnen merken denk ik. Beetje hectische rotdag.

Op naar t weekend! ;)

12. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Hoi Charise, voor jou dus ook super spannend! Gezellig testen zaterdag (hoop ik!) :D Het is zo erg stom dat erg veel kwaaltjes ook ongi-hormonen kunnen zijn he, bah. Raak je zo van in de war...

13. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Noord-Holland
    Haha gezellige boel hier, allemaal dit weekend nod, hihi !!

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

@rosa ik zou eens een zw test doen. Wie weet geeft die ovu test daarom positief.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,

Ik heb iets raars en hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Eind deze week heb ik mijn NOD en gisteren had ik 2 vegen rood. De hele middag had ik wel een vage (ongi)druk in de onderbuik, maar dit? Vandaag nog dat vage gevoel gehouden. Ik heb een tampon ingehad en deze had wat oud bloed alsof ik echt ongi ben geweest. Nog nooit gehad en snap er echt geen jota van.:(

16. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @wannabemum; haha... Hoop het natuurlijk wel, maar vind het allemaal zo gek!! Maar hij is wel echt positief (ovutest) maar het kan dat een ovutest op hcg reageerd?

@biancah; ja zou ik kunnen doen.. Maar me nod is pas zondag!
    Kan ik niet beter wachten om erge teleurstellingen te voorkomen??

Wanneer gaan jullie testen meiden, zitten allemaal net voor of in het weekend! Gezellig!!! Op naar een positieve test met ze alle!! Niet 4 dagen voor nod??

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @wannabemum, haha jaa allemaal in t weekend! Nou hopen op allemaal positief nieuws;)

@rosa, ik hoop het zo voor je meid;) ik ga duimen!! Ik ga denk ik pas testen na vrijdag! Gewoon voor de zekerheid! Maar t blijft idd vreemd dat je ovu tests positief zijn! We gaan het merken en hopen;)

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ovu test kan reageren op hcg. Als zw test nega zegt kan t misschien zijn dat je er toch een week naast zit. Zou of morgen zw test doen of nog een ovu overmorgen. En als die ovu dan nog positief is dan zou hij ongeldig posi geven denk ik. Volgens mij hoort hij maar 2 of 3 dage posi te geven. Bij mij was t 2 dagen een knal en de rest super licht.
    Het kan wat vroeg zijn voor zw test maar als de ovu test posi zegt kan zw test misschien ook wel posi zeggen.

19. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Dus.. Als ik voor overmorgen weer een ovutest doe en die is positief kan er ook wat mis zijn met die testen... Las nu iets over indroog streepjes...

En een week ernaast zitten.. Zou kunnen natuurlijk heb nooit geen ovutesten gebruikt, maar dacht hem wel te voelen 4 maart.. Maarja we weten allemaal, dat je soms dingen wil voelen.. Kortom, wordt er allemaal erg onzeker van..

Hoe is het met jou biancah?

20. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik heb vaker gehoord dat mensen posi testen terwijl er niks is of je bent zwanger of je zit er een week naast. Gewoon ff afwachten dus. En t wachten duurt al zolang he.

T gaat hier wel. Vandaag erg moe. Maar veel gezeur aan mn hoofd gehad. Weinig gemerkt ook van klachten verder. Alleen dat ik nog erg duizelig ben :s. En moe is omdat ik bijna niet geslapen heb.

Deel Deze Pagina