Hoi meiden!! Zomaar even een vraagje, hoop dat jullie me kunnen helpen!! Ik nu 10 dagen voor NOD maar mega zeurend gevoel onderin buik...ja snao dat jullie daar niks over kunnen zeggen maar miss kunnen jullie me zeggen of ik het goed heb gedaan deze maand: Vorige week di geklust, do positieve ovu test, 3 uur daarna geklust, volgende dag ovu negatief... Goed gedaan?? bedankt alvast!!!
Wachten??? Oooo is voor mij geen probleem hoor! Ik heb een engelen geduld... Pfff haha VERSCHRIKKELIJK.. Maar wacht het idd rustig af.. Vorige maand zat ik me ook gek te maken om niks.. Mmm.. Spannend hoor!, wat zegt je gevoel over deze ronde? Of durf je daar niet meer op te vertrouwen haha.. En misschien heb ik het wel eens gevraagd hoor, maar wat is je leefdtijd?
Hoi Rosa, leuk dat je gelijk reageert!! Ik ben 28 en mn man ook! dit is de 4e ronde zoals je ziet... Maar 1e keer ovulatie testen gedaan... Denk je dat ik het goed heb gedaan om 2 dagen voor eisprong te klussen en 3 uur na positieve ovu test?? Hoeveelste ronde zit jij? hoe oud ben je? Gr Donni
@donni ik denk dat je wel goed zit ja. Maar ondanks posi ovu test zou ik (als t nu niet raak is) volgende maand door klussen. Soms kan t zijn dat je eisprong toch iets later is. @rosa ik denk dat t deze ronde niks is. Dat zegt mn gevoel. En dan word t volgende maand ook niks, want dan is mn vriend precies in die dagen varen (marine). Had je nog niet gevraagd. Ik word volgende maand 26. Hoe oud ben jij?
he biancah! bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik het zo wel goed heb gedaan ja...3 uur na positieve ovu test geklust...moest wel want ik ging die dag een weekendje weg...maar de volgende dag was ie negatief...dus mn ei is op de dag van de positieve ovu test geweest dan toch?? Jij al ovu testen gebruikt?] je 2e ronde zie ik??
@donni; ik denk dat je ook wel goed zit, maar zou wat Bianca zegt wel lekker door klussen.. Zeurende onderbuik, heb ik ook last van.. Maar soms denk ik wil ik gewoon WAT voelen en hou ik dus mezelf voor de gek.. Vind het allemaal erg lastig.. Nog 10 nachtjes en dan weet je het Ik ben 22 en zit in ronde 2.. @ biancah; oeee balen, mannetje van huis in die tijd! Daar is niks aan te doen hè.. Of... Er achteraan!!! Haha zie je hem ook niet 1 dagje of misschien uurtje in die dagen (zou genoeg moeten zijn haha een uurtje)
@donni Het hoeft niet dat je ei dan al geweest is hoor ook al is jr ovu dan al negatief. Ik heb mn ei toevallig duidelijk gevoeld op mn eerste posi ovu test. Volgende dag was hij nog posi. Maar soms kan de ei ook pas paar dagen later zijn en dan zit je er dus net naast. Bij goede kwaliteit kwak en goede zuurte in baarmoeder KAN kwak wel tot 5 dagen overleven, maar je kan beter van 2 uiterlijk 3 dagen uitgaan. Enige wat je nu nog kan doen is wachten. Er is onder kopje ovu en zw testen een topic over ovu testen waar t goed uit gelegd word. Zou dat ook eens goed door lezen.
@rosa helaas als hij varen is zit hij midden op zee en zover kan ik niet zwemmen Maarja t is en blijft de marine en die zijn zo veranderlijk dat hij voor t zelfde geld wel thuis is. We zien t wel.
@biancah.. Ach dat is waar! Duim eerst voor een posi test voor je en anders voor mooie klusdagen, is dat wat Meiden, ga nu lekker slapen!! Liefs en sweet dreams!
Leuk, lekkere jonge mama's. Ik ben zelf 24 en manlief 25 (nouja over 2 weken 26). Dit is onze 1e ronde. Hoewel we vorige maand ook "per ongeluk" rond de vruchtbare dagen hebben geklust. Kreeg toen mijn ei een week later ineens. Maar was dus niets. Deze maand getempt en ovu testen gebruikt. Wou gewoon eens weten hoe mijn cyclus nu is. En weer een lange cyclus. Sinds vorige maand ineens een lange. Vorige was dus 39, en als ik nu ongi word is het 43/44 dagen :S Als het nu raak is vind ik dat geen probleem, maar anders hoop ik toch dat ie wel weer wat korter word. Anders is het wachten helemaal zo lang. Manlief wou eigenlijk pas in juni voor een kindje gaan, maar hebben nu veel geklust zonder condoom (de hele maand) dus ja grote kans. (nouja grotere, want ja 20% kans maar he?) Anders word het denk ik toch wachten tot juni... Dus hoop dat het nu raak is... En hoop ook dat ik het volhoudt met wachten tot zaterdag. Maarja nu weer 2 dagen werken dus dan gaat de tijd ook weer snel voorbij.
Hey Timon, heb je al een testje gewaagd? Volgens mij heb k wat jaartjes geleden met je meegeklets in ander clubje (iets met voor een eerste kindje gaan), kan dat? Kan wel oude naam pm-en. Ben je nu met ICSI bezig? (eerste nog?) Succes met wachten meis... het is zwaar... digiknuf.
Goedenmorgen dames, Zoala biancah zegt zou ik idd nog even aankijken! Nou ik zal jullie vertellen, ik heb zo slecht geslapen!! Ik ben een paar keer wakker geweest, ik heb t ook koudd en af en toe sinds vannochtend ook duizelig!! Mn hoofd barst bijna en mn keel doet ook zeer pff. En moe dat k er van wordt!! En t zweet breekt me uit! Pff!! Ik hoop dat dit op goed nieuws eindigt anders mag t van mij wel stoppen!! (mijn huisarts zij dat het een griep kon zijn en dat het er eventueel mee te maken kon hebben, of niet, dat moest ik afwachten haha) alweer
Haha wat grappig om allemaal te lezen, alle klachtjes en kwaaltjes... Heb vaker gehoord dat zwangeren posi ovutesten hadden, had je echt 2 even donkere strepen neem ik aan? Jeetje nog effe afwachten en een zw test doen... Als je oud bloed hebt dagen voor je nod kan het evt innestelingsbloeding zijn maar hoeft niet... Wat een spanning en sensatie @ dit topic! En by the way: Ik word over paar maanden 31 jr. Heb 5 jr een relatie waarvan 3,5 jr getrouwd met mijn man, hij is ruim 3 jr jonger dan ik. Nu ronde 3, ik hoop voor iedereen een posi test dit weekend haha!!
Ojee ik heb de irritantste klacht ever. Of mn ogen wel goed zijn. Mientje ongeduld hier deed nog maar ff testje vanmorgen. Zien jullie wat? Deze test is nog geen 10 minuten oud.(ja ik heb ff heerlijk uitgeslapen na paar nachten niet echt geslapen te hebben )
Ik moet zeggen dat ik hem op de test duidelijker zie. Maar t lijkt niks op indroog, maar meer lichtroze. Ik ga straks gewoon ff een cb digital halen hoor haha. Dan heb ik mooi kado als mn vriend vanavond thuis komt als die zwanger aangeeft (hopelijk). Want als ik hem dit geeft zegt hij vast, ja dus. Want dat ziet hij vast niet haha.
@ Biancuh Jippie! Ik zie een streepje. Ik had ook zo'n test 4 dagen voor mijn nod (met een vroege zwangerschapstest). Dag later met kruidvat alweer donkerder. Zou geen dure gaan kopen, kruidvat werkte bij mij het beste.
ja he? Ik ben niet gek he? Omg en ik moet nog tot vanavond wachten tot mn vriend thuis is. Word nu al gek
@ biancah Hey meis, Ik zie ook een streepje hoor!! Heel licht, maar wel aanwezig Spannend!! @ Angela Nou meid, t testen komt steeds dichterbij!! Vervelend die klachten die steeds op meer kunnen duiden. Moeten ze eens wat op gaan verzinnen!! Hahaha. Hier nog steeds geen ene klacht te bekennen. Ja moet steeds kleine beetjes plassen, maar heb sinds de geboorte van m'n dochter sowieso een zwakke blaas. Verder naar afwachten hè! Als ik maar van die test af kan blijven tot ná m'n nod!!! Hahaha Good luck dames!