Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @biancah, jaa ik zie ook een licht streepje!
    Hihi dus je gaat nog wel andere test halen?
    Hoop dat hij toch wel zwanger aangeeft, als je hier al een streepje hebt;)

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh biancah wat spannend!! Ik zie 'm ook! Wat spannend en wat zou het mooi zijn!!!!!!! :D
    Hopen dat ie goed blijft plakken nu en het streepje steeds donkerder wordt!!
    Voorzichtig gefeliciteerd meis!!

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ben zo blij dat jullie t ook zien. Twijfelde vet erg aan mezelf
    Het zou wel mn gedrag verklaren van gisteren. Ik was zwaar geïrriteerd en kon werkelijk niks hebben. Mn hond moet pillen hebben en die wijgerde hij, zelfs met worst. Heb 3 verschillende worst geprobeerd. En ik was t helemaal zat en heb t zo weggegooid. Ik vond mn eigen gedrag raar, want ik heb altijd geduld met de hond haha

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh en zaterdag, ik wilde perse toen sokjes of rompertjes halen met i love oma/opa. Ik zei tegen mn vriend, ja als we vrijdag positieve test hebben ben ik vast niet meer in staat dat te halen. Dat is nmlk de manier waarop we t onze ouders willen vertellen. En dit ondanks dat ik zo zeker wist dat hij negatief zou blijven. RAAAAR haha

Sorry dames ik ben aan t hyperen

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha kun je nu zeker wel om lachen :D
    Ik kan nogal snel zo'n actie hebben dus zou voor mij geen symptoom zijn, maar voor jou dus wel haha.
    Vind het zo spannend voor je!!!
    Hoop dat ik ook niet ongi wordt, hoewel ik wel denk dat het komt, voel me emotioneel vandaag (kan dus 2 dingen zijn ;)).

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oohhh Biancah ik zie ook echt een streepje hoor!! Spannend!

Ik twijfelde ook om vanmorgen te testen, maar heb al geplast e.d. dus doe het niet. ;)
    Maar misschien morgen wel, dan ben ik 12 DPO. ;)

Ik kijk nog eventjes. hihi.

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat apart dat je zo'n drang had de rompertjes te kopen ;) was vast instuitie :)
    Je test vroeg posi toch, 11DPO nu?
    Spannend!!

Ik zit nu op 13DPO.

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

nou amona bij mij betekende t dus streepje. Geloof me ik was niet te genieten en kon om alles janken (arme vriend). Dus wie weet.

@charise ja ik was echt mientje ongeduld hoor. Maar houd er rekening mee dat sommige ook wel pas 2 weken na nod posi testen

9. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Biancah, dat verklaarde misschien idd je gedrag haha, en dat je rompertjes wou kopen;). Ga je nog een andere test doen of niet? leukk hoorr gun het je zeker;)

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja wanneer doe je de volgende test? Morgen? (Kun je het zolang uithouden? haha).

Oh hoop dat we allemaal een tweede streepje zien gauw :D

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik ga zo een pak met 3 cb digital kopen haha
    Ja ik moest perse iets hebben met i love opa/oma erop haha.

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @mogumogu, jaa gelukkig wel zeg! ben inmiddels van me werk weer naar huis gegaan, ben echt niet lekker:(, zou het ermee te maken kunnen hebben wat denken jullie? af en toe ook steken in mn buik. helppp wordt zenuwachtig ervan:p

haha moeten ze idd iets op verzinnen:p

13. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    @Biancah: Joepieieieie!!!! :D

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Biancah, wij kunnen al niet wachten, kan me haast niet inbeelden hoe hyperdepyper jij je dan moet voelen. Testen testen!! :)

15. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hee bianca,
    Spannend hoor... Hopelijk zijn deze testen ook posi.

Zelf moet donderdag 15/3 ongi worden.
    Echter heb ik sinds dpo 2 last van momenten met misselijkheid, pijn in onderrug, ongi gevoel, rommelende maag, en een enkele x duizelig en heel af en toe steken in borst en gevoelige tepels. Deze symptomen zijn iedere dag verschillend. Zit vandaag op dpo 12. dpo 10 afgelopen zondag had ik een nega test. Blijft echter last van ongi gevoel hebben, vanmorge was ik duizelig bij het opstaan en nu ben ik misselijk. Afwachten tot donderdag..... Echter vind ik dit wel vreemde symptomen voor de ongi periode.. Wie heeft hier ervaring mee of kan me advies geven.. WNt wachten.. Pfff duurt zo lang.
    Halverwege Jan. Ben ik gestopt met de pil, cycles 31-??
    Hopelijk heeft iemand dit ook al eerder mee gemaakt.

Groetjes L89

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    He L89, wat spannend je NOD ook met ons.
    Je kunt natuurlijk nog een test wagen, of nog even afwachten.
    De eerste ronde na de pil voelde ik me ook ontzettend zwanger, weet niet of dit bij jou ook nog invloed heeft.
    Het kan ook dat je ei zelfs later is gesprongen, of heb je je ei gevoeld of gevonden met ovu.test?
    Succes met wachten!!

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Niet om je teleur te stellen o.i.d. Maar die symptomen had ik ook allemaal tot ongeveer 2 maanden nadat ik gestopt was met de pil. Dacht ook zwanger te zijn maar kwam helaas van het ontpillen. Je lichaam moet weer wennen om alles zelf te regelen, en een eisprong te geven.
    Hoop natuurlijk dat het bij jou wel gewoon een zwangerschap is. ;)
    Succes in ieder geval!

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou dames. Net nog een kruitvat en een cb digital er tegen aan gegooid. Kruitvat nog duidelijker en cb negatief.
    Dus? Ik zeg 2 tegen 1 gewonnen.

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik denk dat ik er morgen ochtend toch een testje tegen aan ga gooien. Het zijn extra gevoelige testen die je al 6 dagen voor NOD kunt gebruiken. Vind het ineens dood eng hahaha!

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    CB hebben toch ook meer HcG nodig Biancah? Morgenochtend zal die vast wel weer positief zijn als je 't dan zou doen.
    Succes!

Deel Deze Pagina