Zeurende buikpijn week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door chrony, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @Babke, Jaa nou ik moet zeggen de laatste 2 dagen wel ineens. last van mn onder rug en soms wat bij mn heupen ook. echt raar want ik ga er ook steeds meer bij denken haha.

@Chrony, Mijn nod is ook de 19e, spannend he haha. met clearblue kan je wel 4dagen ervoor al testen haha dat is morgen. ik twijfel wel echt om t te doen, ik denk dat mijn zenuwen het toch toelaten haha. al wil ik t aan de andere kant nog niet:p

2. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Haha zitten duidelijk allemaal in hetzelfde schuitje! Hebben jullie ook last van trekkend gevoel aan de zijkanten van je buik?

Wanneer gaan jullie testen? Mij nod is morgen denk ik.. Was altijd geregeld maar ben aan de pil geweest dus hoe het nu zit...

3. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    hallo allemaal,
    k voeg me ook hier bij.ik heb normaal een cyclus van 28 dgn. in januarie had ik een cyclus van 25 dgn.de 9 had ik een positieve ovu testen 10 had ik mn eisprong. maar sinds de dag erna heb ik stekende pijn in mn rug,duizeligheid,hoofdpijn,ik voel me warm savonds.ik heb jeukende(.)(.),soms heb ik krampen onder in mn buik,maar ik moet pas de 24 e ong worden .mn vraag is ,is het niet te vroeg om die ong pijn te hebben?

4. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, Jaa soms, maar ook gewoon voor mn buik en soms steken. mijn nod is zondag pas haha maar met clearblue kan het al 4dagen ervoor maar ik twijfel of ik dat moet doen haha of ik niet gewoon moet wachten, denk namelijk niet dat ik dat kan haha:p

5. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    Ahh ja weet precies wat je bedoeld.. Denk ook elke keer zal ik testen of niet... Maar weet niet zeker wanneer mijn nod is..

Wat zegt manlief testen of wachten?

6. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, manlief heb liever als ik echt over tijd ben haha. Ik ben er
    Ook meer bezig dan hem, hij vraagt wel steeds van hoe en wanneer
    Maar testen liever een werk erna:p

7. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ik heb ook behoorlijk last van mijn onderrug en buik. Word gek van het gehoop....

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè taart! We hebben echt hetzelfde! Zou het?

9. Rosa89

Rosa89 Actief lid

13 feb 2012
    194
    0
    0
    @ angela
    Haha ken het!
    Die van mij; schat reken er maar niet op.. Wachten het nog wel 2 weken af!

Ik; 2 weken??? 2 hele weken???!!! Are u nuts???
    Pfff kan niet meer wachten eigenlijk.. Zou ik morgen kunnen testen denk je? (testen kan altijd natuurlijk) maar zal ie wel duidelijkheid kunnen geven..

Begin nu ook echt te hopen maar in me achterhoofd wel, zal wel niet.. Ben pas in ronde 1.. En weet niet eens hoe me cyclus loopt.. Verschrikkelijk!!

Als je getest heb wel even laten weten hè ;)

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Zou mooi zijn Babke!
    Stom misschien: ik ben wat winderig. Herkent iemand dat?

11. Appels

Appels Niet meer actief

Hoi hoi

Ik heb inderdaad ook al een aantal dagen het gevoel van ongesteld worden en best heftig ook. Daarnaast steken in mijn lies en vandaag in m'n bovenbeen. De 20ste is mijn nod en ik word gek van t wachten. Ik kan mij herinneren dat ik t gevoel vorige maand ook had, dus besef wel dat t alle kanten op kan. Blijf toch hopen hè! Het is alleen super frustrerend. Heb mezelf voorgenomen pas te testen na mijn nod. De vorige keren testte ik ervoor en werd de volgende dag ongie. :( Maar goed niet opgeven!

Groetjes!

12. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @rosa, haha jaa zo is m'n vriend ook jaa haha.
    Ik gaa echt niet zo lang wachten hoor haha. Ik wacht nog heeel even haha als ik dat vol hou want ik weet dat je met sommige 4dagen eerder kan testen. Dus zal mij benieuwen maar ga niet hopen want dat brengt teleurstellingen. Haha alleen jammer dat het ook lang kan duren en dat je niet weet hoe en wanneer.

Maar idd als ik getest heb dan hoor je het uiteraard haha;)

13. 1985K

1985K Actief lid

27 jan 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

herkent ook iemand een gevoel dat lijkt op zenuwenin je maag alleen dan lager?
    verder ook krampen in mijn buik, lijkt idd op menstruatiepij alleen dan korter en minder heftig.
    ik ben op dag 20 van mijn cyclus en kan pas de 25ste testen, is het dan mogelijk om al wat te voelen van een eventuele zwangerschap?

14. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal. Heb verder geen last van mijn borsten.. Ik probeer te wachten met testen tot maandag.. Als dat lukt tenminste haha

15. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Wel grappig dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten :)
    Heb trouwens ook last van winderigheid :(
    Verder nog geen veranderingen hier....Hoop dat we binnenkort allemaal positief nieuws te vertellen hebben hier!

Liefs cindy

16. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Ik heb een account bij mijn biologische klok,
    Daar hou ik ook alles in bij zoals temp en waar
    Ik last van heb. Maar ik kreeg dus vandaag een melding dat ik vanaf
    Vandaag kon testen met predictor vroege zwangerschap, haha
    Maar nu twijfel in of ik dat ga doen, wat zouden jullie doen?

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zou dan in ieder geval niet die predictor pakken. Ik heb er ook nog 1 liggen, maar veel slechte dingen over gehoord. Een CB of kruidvat is beter denk ik.

@MoguMogu, hoe voelt dat in jou been? Ik kreeg maandagavond ineens een steek in mijn rechter bovenbeen en heb nu sindsdien spierpijn daar wat komt en gaat. Heel raar. Want ik heb niet gesport ofzo.

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Yep, hierdoor wist ik ook meteen dat ik zwanger was!

Tja ieder lichaam is natuurlijk anders, maar ik heb NOOIT een week voor mijn menstruatie krampen of zeurende onderbuik, en de enige keer dat ikd it wel had was ik zwanger:D

Ik heb het alleen hooguit 2 dagen voor NOD..zo'n zeurend gevoel. Het zeurende gevoel bleef ook af en toe opkomen tot 6/7 weken zwangerschap.

Maar niks is natuurlijk zo zeker als een test

19. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @babke, oké ik heb zelf nOg clearblue liggen
    Dus gebruik ik die wel!
    Ik heb sinds vandaag veel last van m'n buik en
    Veel warm en koud, loop ik op me werk vest aan en uit, Pff.
    En soms last in me onderrug.

Maar ik wil eigenlijk niet hopen, maar dat doe je dan onbewust toch wel!

20. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Hi meiden,

Ik wurm me er even tussen! Ook ik zit een week voor NOD. Het is bij mij een beetje onduidelijk wanneer de eisprong geweest is...Het is of 7 of 9 februari geweest. Hoe dan ook, ik verwacht over een week ongeveer mijn NOD. Ik heb eigenlijk sinds gisteren al de hele tijd een licht krampachtig gevoel in de buik. Een beetje zeurderig, maar niet echt pijnlijk. Het is gewoon aanwezig! Ik herken veel in jullie symptomen, maar ja...het is eigenlijk gewoon afwachten. Lastig.

Deel Deze Pagina