@Bianca, haha dat geloof ik graag, het is ook niet niks Je bent ZWANGER het zal nog wel even onwerkelijk blijven maar dat komt wel goed, Geniet er maar van dat is het belangrijkste. En wat je zegt, je kent ons niet en andersom, maar omdat we zo veel bezig zijn met kletsen hier is het gewoon erg leuk om van elkaar de dingen enzo te horen. mijn nod is vrijdag, dus ik moet nog even geduld hebben! Ik voel me nu ook wel iets beter dan gister, wel wat vaker 'last van mn buik', nja last is een groot woord, wat gerommel zeg maar. en mn borsten die zeer doen, maar verder heb ik nergens last van. Dus het zal mij benieuwen! Maaar ben wel heeel erg blij voor je bianca:d, dat er nog meer mogen volgen hier en dat we gezellig kunnen blijven kletsen
Vandaag nod, voel nog niks....maar potverdorie wat ben ik zenuwachtig! Gisteravond de hele avond wel wat last van krampen gehad, toen dacht ik dat het klaar was, maar er is nog niks roods te zien .
@mpo, Okee spannendd..., ik gaa duimen voor je Hoe krijg je die tekst onder je naam? met wij gaan voor ons 1e wondertje? haha zo ver met uitzoeken was ik nog niet
@ biancah Ik weet wel dat je verder niets kan voelen hoor Ik doelde meer op het feit dat ik normaal al 2 weken van tevoren met krampen in m'n buik liep en dat dat deze maand niet zo is. Ik ben dr inderdaad bewust van dat t de innesteling kan zijn. Ik heb wat lichte krampjes. Maar t kan natuurlijk 2 kanten op gaan. Kan vanaf morgen vroeg testen. Dus wacht nog even af. Hoe is t verder met jou? Vast nog onwerkelijk, of niet? Geniet er in ieder geval lekker van meid!
Spannend meiden!! Mijn ronde is voorbij, nog geen bloed hoor, maar wel weer een nega test dus dat zegt genoeg en sinds 9DPO geen rare/nieuwe klachten meer, dus onze kans is weer verkeken... denk dat ik morgen ongi word ofzo. Waarom waarom... heb ook relatief lange rondes steeds dus eigenlijk zit je 95% van de tijd gewoon te wachten... maar we gaan er gewoon voor!
@ Amona: , geen enkele hoop meer? En dat wachten idd, pfff, ik zie dat je laatst een keer een cyclus van 55 dagen had....dat is echt niet lollig. Knuffel!
@Amona, Aahh meid balen! Maar komt goed! Ik heb trouwens ook een foutje gemaakt (ik zei steeds dat dit onze 4e ronde was, maar t is de 3e)! foutje! nog minder reden om te piekeren. Maaar hoop toch dat het snel mag gebeuren haha. En voor jou ook
Ja 55 dagen voor iemand die redelijk regelmatig ongi is (wel relatief lang 32 dagen ongeveer) was echt niet grappig... we hebben relatief rustig afgewacht toen... later wel gaan testen en ook omo-wit... Heb het begin van die maand met een maansteentje gelopen en denk dat dat die cyclus in de war heeft gebracht, dus gelijk mee gestopt. Nu duidelijk eisprong gemerkt dus ongi zou moeten komen, voelde het vanmorgen al soort van aankomen alleen nog geen bloed dus ik denk morgen, maar m'n hoop is wel vervlogen met zulke witte testen. Ik hoop dat het snel raak mag zijn!! Probeer positief te blijven voor volgende ronden, maar wil nu het liefst even onder de dekens kruipen en daar een dagje blijven Succes ook voor jullie meiden, ik blijf duimen!
Vandaag heb ik meer slijmverlies met een beetje bloed. Ik heb ook last van menstruatiekrampen. Ik denk dus dat mijn menstruatie er echt aan komt . Ik heb zin om keihard te huilen, maar ik ben op het werk
Hallo dames, vanmorgen getest maar negatief. Dus ja nu wacht ik af tot zaterdag als ik niet ongi ben dan ga ik dan testen. Had stiekem wel een beetje gehoopt dat ie positief zou zijn, al was het heel licht. Maarja zoals ik al zei twijfel ik ook een beetje of ik al wel 12 DPO ben, volgens eigen berekeningen zou ik op 10 DPO uitkomen. Maargoed nog afwachten dus.
@Charise, oww jammer, daarom ga ik ook wachten, want anders loop ik die dagen te piekeren. Maar idd even je nod af wachten en anders daarna nog een keer testen nog even afwachten
Hoi meiden, Even vanuit de trein met me iPhone haha! Bedankt voor de berichtjes over het temperaturen! Heb er wat aan! Ga er nu ook mee stoppen en na me ongi wel beginnen. Ben er gewoon teveel mee bezig haha.. Willen het zo graag.. Op het moment ook wat verdrietige dingen in onze families (ze zeggen alles komt in 3e.. Nou wij zitten vanaf februari al op 4) dus iets moois en gelukkigs zou heel erg welkom zijn!! En inderdaad we kennen elkaar niet maar vind het zo gezellig op het forum! Heel fijn dat we deze praatjes samen kunnen delen! Vind het trouwens echt knap van de mensen die al even bezig zijn! Want ohhh dat hopen! Wachten! En dan toch die teleurstelling pfff.. Maargoed we duimen weer voor een hele mooie grote roze wolk waar we lekker met ze alle op gaan zitten
mpo, idd... jammer dat je dan niet even een dagje vrij mag nemen he.. vind ik dan... hoewel ik probeer om het me niet zo aan te trekken, onze tijd komt nog wel etc, maar toch! Haha handig zo'n verbinding op je phone Rosa mijn man zou gek worden als ik dat zou hebben Dat ik thuis ermee op de wifi kan is al erg genoeg Mysteriousgirl, digiknuf voor jou! Krijg spontaan zin in chocolade Charise, balen maar hopelijk was je gewoon veel te vroeg! Blijf nog even voor je duimen. Biancah, waar ben je, op je roze wolk? wanneer krijgen opa en oma het goede nieuws?
@Bianca, Spannenddd, Leuk hoor veel plezier, laat je straks even weten hoe t ging, hihi en hoe je het verteld heb?