Geniet van deze tijd biancah... Ik mag morge ongi worden, denk ook dat ik het wordt.. Verder gern klachten meer, alleen krampjes, ongi krampjes... Dus morge afwachten... Veel plezier bij het vertellen van je zwangerschap biancah.. Laat wat wete als ik ongi ben morge.. Gr en liefs
Ik lees hier jonge leeftijden en pas gestarte stellen. Oef, wat voel ik me nu oud. Wij zijn 36 en 41 en al 5 jaar bezig voor ons 1e kindje. Hiervoor al het nodige ondernomen. Met de 1e ICSI had ik streepjes, maar dat is voortijdig misgegaan. Een paar dagen vol ongeloof en blijdschap... poef, alles weg. Na de laatste tp in september houden we rust, maar ICSI 3 staat voor de deur en we gaan naar Düsseldorf. Amona, vast met jouw oude naam, maar wie was je dan? Deze zegt me niets. Jij bent ook nog steeds bezig voor je 1e kindje? Ik heb nog geen testje gewaagd. In het verleden (ICSI traject) gedaan en dan is het resultaat niet altijd prettig. Dus nu even niet... Biancah, spannend met de streepjes. Heb je ook nog een CB test in huis? Een voorzichtige gefeliciteerd! Cindy, welkom! Stress is nooit goed, maar je doet er niets aan. Er zijn zat meiden zwanger geworden in stress omstandigheden. Mogu, laat het allemaal maar gebeuren.
Meiden!! Nog nieuwtjes??! Ik heb sinds vandaag opeens puistjes.. Grrrrrrr heb ik nooit echt gehad eigenlijk!! Hooguit 1 heeL kleintje.. Nu 4 stuks!!! Pfffffff
@Timon: Zo dat is heftig zeg. Ik hoop dat het echt snel raak is voor jullie hoor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zegt men wel eens!! Ik ben bijna 31 en mijn man bijna 28, wij zijn rond de jaarwisseling begonnen. Succes!! @Rosa: Oeiiii haha @Biancah: Wat super leuk!!! @Alle wachtenden kort voor nod: Sterkte en succes! Ik heb over 2 dagen mijn nod. Mijn temperatuur zit nog lekker hoog in de grafiek zoals jullie kunnen zien Afwachten wat er gebeurt! Ik heb geen krampjes of andere klachten trouwens...
@ biancah.. vind het echt super leuk voor jullie!! Dat wou ik ff kwijt @ Timon.. Ja zeker ik laat het ook gewoon gebeuren. Ik was er de eerste maanden erg mee bezig, maar nu heb ik zoiets van het komt wanneer het komt. Maar toch als ik dan een pijntje heb... kan ik het niet laten om te gaan lopen speculeren wat het kan zijn .. Maar het komt goed! Hier verder 2 of 3 felle steken linksonder in mijn buik en plotseling ook in mijn linkerborst.. AUW!! Ook wel wat gerommel in mijn baarmoeder.. maar we zullen het merken... Aan alle dames.. ik duim voor veel roze...!! Good Luck!
Hee dames Biancah, hoe superleuk die reacties!! Genieten! Timon, ik stuur je even een pb. Mogumogu, toch spannend! Hier nog geen ongi, 15DPO, maar krijg er geen hoop van ofzo hoor. Denk dat al het gehoop m'n cyclus verlengt... geen idee hoe dat werkt want heb toch echt m'n ei op 29feb gevoeld... maar anyway we wachten rustig af.
@ Amona.. Jaaa spannend blijft het zeker!! Stiekem hoop ik toch dat de dagen voorbij vliegen... of t nou zo is of niet. Gewoon zodat ik weet waar ik aantoe ben... Toch ook spannend voor jou meid, je weet het tenslotte nooit. Maar je kan helaas niets anders doen dan afwachten hè... Good luck in ieder geval...!
Ja het zou kunnen als ik een laattester zou zijn, maar gezien hoe ik me voel geloof ik daar niet zo in En mocht het wel zo zijn dan kom ik daar ook vanzelf achter haha Wil nu gewoon ongi worden zodat mijn gedenk en gehoop m'n cyclus niet weer ineens lang heeft gemaakt... Toen ik ook nog 5dgn te gaan had zoals jij, had ik ook nog hoop maar 9DPO is dat verdwenen... Daarna negatieve testen dus ik wacht op ongi, hoop dat het voor jou anders uitpakt!!!
Ahh dames dank jullie wel allemaal. Vanochtend deed de clear bleu digital met weken indicator t ook. Er staat netjes zwanger 1-2. Jeeeej nu is het helemaal zeker haha. Was t eigenlijk al, maar nu helemaal geen twijfel meer. Jullie moeten komende dagen testen he. Zooo spannend. @rosa ik had ook opeens rare pukkels dus wie weet hihi. En maandag was mijn test ook gewoon nog negatief.
Hey girls, vandaag is mijn NOD maar nog geen menstruatie te bekennen. Toch verwacht ik dat het nog komt. Sinds eergisteren slijm en licht bloedverlies. Dat had ik afgelopen keer ook en toen werd ik een paar dagen later toch ongesteld. Ondanks het feit dat ik zo vaak ben teleurgesteld, heb ik toch een heel klein beetje hoop. Mocht het vandaag niet doorkomen ga ik morgen testen. @biancah, gefeliciteerd!!
Oh leuk Biancah, die CB met indicator is toch wel een soort extra bevestiging he, om het echt te lezen enzo Je begint binnenkort met een nieuwe baan toch? Ben je hierdoor extra zenuwachtig/schuld gevoel? Moet je niet doen hoor, gewoon genieten.
irritant he dat wachten.. Ik weet ook niet meer wat ik nou moet denken/voelen. Soms heb ik het idee dat ik acuut ongi ben.. Ga ook vaker naar de wc om te checken. afgelopen week had ik ook wat meer slijm, nu bijna niets meer. Daarbij heb ik ook verhoging (37.5) dus voel me niet echt 100%. Het liefste ren ik naar de kv voor een test, maar wil toch nog ff vandaag afwachten. Stel dat ik een misberekening heb gemaakt, dan ben ik morgen nog ongi. Anderzijds.. als ik alles in mijn lijf mag geloven hoop ik toch op iets anders hihi
Ja dit maakt een extra bevestiging hihi. Hoop echt dat jullie ook allemaal positief testen. Ik duim voor jullie.
@Mogumogu, Ik had dat ook heel erge steek, maar dan in mn rechter borst! en af en toe wat steekjes in mn buik. maar af en toe. en sinds vandaag echt best veel wit slijm (beetje dun denk ik), Wat houd dat in? normaal is dat toch als je in je vruchtbare periode komt of niet? kan iemand me daarbij helpen?