Hier nog steeds een rommelige buik, maar heb ook wat last van de darmen. Nog altijd geen menstruatie. Maargoed blijf er toch nog een beetje vanuit gaan dat die wel komt. Was vanmorgen dan ook erg verbaast dat mijn temp weer gestegen was. Zat echt een minuut lang te kijken of ik nu wel echt een 7 zag staan of een 1 haha. (Ja net wakker he en nog beetje donker in de kamer )
ik heb al 18 maanden elke keer een rommelende buik met borrelingen.... en nu doen ook me borsten pijn en heb ik allemaal puistjes op me gezicht dat heb ik nooit! ook voel ik me opgeblazen als een ballon... maar op de een of andere manier heb ik na 18 maanden niet echt meer een positive instelling...
@amona ja die hebben het nieuws inmiddels gehad. Ook die zijn helemaal blij. Word hun 4e kleinkind. Dr broer van mn vriend heeft al 3 meiden. @spikkelbuik het klinkt wel veel belovend. Ik had ook opeens pukkels. En ook anders dan normaal. En voel mij net een ballon zo opgeblazen.
Morgen ochtend ga ik testen meiden!! Zondag is mijn nod dus ik MOET een streepje hebben toch?? (mocht ik zwanger zijn?) ga het met de 2v5 kv test doen..
@rosa Over t algemeen zou je een streepje hebben dan. Soms wil het wel gebeuren dat de foetus pas paar dagen later het hcg hormoon aanmaakt. S6! Ik ga voor je duimen!
Vanavond op bezoek geweest in het ziekenhuis, mijn collegaatje heeft een dochter gekregen, toen ik de kamer inkwam en haar met dat kindje op haar buik zag zitten in haar bed kreeg ik toch wel tranen in mijn ogen. Wat mooi. Ik 'gloei' de hele dag al van de warmte. En wéér dat volle opgeblazen gevoel de hele avond al, terwijl ik al veel minder heb gegeten dan anders bij t avondeten. Nog één nachtje slapen, morgenochtend vroeg mijn allereerste zwangerschapstest doen... Fijne avond meiden!!!
Dank je. Wij zijn in de ICSI gekomen door de hoeveelheid goede zwemmers. Oef, vanmorgen erg vroeg wakker geworden van de enorme krampen. Duidelijk dat de ongi is gekomen. Ik ben absoluut niet fit. Krijg nu ook hoofdpijn van vermoeidheid. Zo naar bed en morgen nog een dagje werken.
Hey girls! Goedemorgen! Vannacht om vier uur hebben we onze eerste zwangerschapstest gedaan omdat we het niet meer konden afwachten. Vandaag is mijn NOD. Hier het resultaat!
Oh meis! Een voorzichtige gefeliciteerd! Je hebt zeker niet meer kunnen slapen? We gaan duimen dat onze beebs blijven plakken!
@ mamajess De tijd gaat heel hard.. Maar echt leuk om je eigen kind zo te zien ontwikkelen. Vind t echt bijzonder . Wat leuk dat jullie er dubbel feest van hebben gemaakt en inderdaad misschien wel weer. Ik duim voor je! @ Wannabemum Wow!! gefeliciteerd!! 4 uur in de nacht! Dan was jullie geduld zeker op zeg!!! Haha. Ik zie t mezelf ook wel doen hoor! Nogmaals gefeliciteerd!! Hier nu 3 dagen voor nod en vervelende ik word ongesteld krampen. Ik weet wel dat t niets hoeft te betekenen, maar zo voelt t wel. Ik denk op naar de volgende ronde ,maar we zullen t zien. #not so happy.. Hoop op nog meer roze hier meiden! Fijn weekend!
Pff nog steeds niet ongi donderdag was NOD.. afgelope zondag de 11 nega test... Nu mss maar weer testen?? Heb opgeblazen gevoel, last van duizelugheid en last van ongi krampjes... S avond zin in het avond eten, is het klaar eet ik bijna niets... Btw hoe doen jullie die plaatjes van je cycles onder je naam? En doet die zelf.de.aanpassingen verrichten als je bijv zoveel dage overtijd bent? Gr L89
Hi L89: ik zou zeker een testje wagen, je bent immers al je NOD dag voorbij toch? en kwaaltjes genoeg dacht ik zo
Hee mamajess, Ja afgelopen dondrdag was mijn NOD, maar denk nu mss ben ik nog aan het ontpillen... Aangezien ik 8jaar de pil heb geslik... Denk dat ik morge ochtend eeen testje waag met ochtend urine... Gr
Meiden net samen met manlief een test gedaan! En lekker in bed gewacht op de uitslag.. Nu kwam er een heeeeeeel licht streepje, zeker niet wit! Dus ik ging als een skippybal door de tent heen.. Vriendlief wil toch liever nog even rustig afwachten voor een knalstreep wil ie met me mee stuiteren.. Hij was het er wel overeens dat er een streepje stond! Kan ik ook uploaden met mijn iPhone? Dan maak ik een fotootje..
Een streep is een streep rosa! Mij lukte t niet via mobiel foto plaatsen. Maar ben erg nieuwsgierig! @l89 ik zou testje wagen. Ik had beetje zelfde klachten
Mij lukt het idd ook niet.. En aangezien wij een iPad hebben en onze laptop kapot is gaat het niet lukken.. Maar manlief is er even mee naar buiten gelopen en kwam al een stuk enthousiaster naar binnen.. Schattttt buiten zie je het veel beter!! Haha... Staat wel echt een streepje ookal is ie licht..
Mij lukt het idd ook niet.. En aangezien wij een iPad hebben en onze laptop kapot is gaat het niet lukken.. Maar manlief is er even mee naar buiten gelopen en kwam al een stuk enthousiaster naar binnen.. Schattttt buiten zie je het veel beter!! Haha... Staat wel echt een streepje ookal is ie licht..
Spannend rosa.. Denk dat je er vanuit mag gaan dat die positief is.. Wanneer was je NOD? En wat zijn je symotomen.. Mss voor je eigen gevoel nog een test doen... @biancah als ik.morge ochtend niet ongi ben doe ik een.test.. Het gekke is dat ik het helemaal niet erg vind om te wachten en ook denk niet zw te.zijn terwijl ik normaal super ongeduldig ben..hehe we zullen zien.. Wil nu na rosa haar posi test ook eentje doen, maar doe het niet wil het met ochtend.urine doen... En de dwang om het nu toe moete doen is minimaal Jullie hore van me.. Gr L89