@l89; morgen is mijn nod.. Kwaaltjes.. Vlagen misselijkheid, ik ruik alles!!!!! Uhl!, trekkend gevoel in mijn onderbuik en ben beetje draaierig.. Verder kan ik wel 3 dagen achter mekaar slapen.. En heb ik puistjes! (had ik nooit).. Dus tja.. Ga morgen weer een testje doen... Laat het jullie weten! Nu gaan we shoppen (was de deal als hij positief zou zijn en manlief is zeker genoeg! Haha)
Shopse rosa! Volgens mij hebben we wel beetje zelfde kwaaltjes. Ohhh en die hormonen! Stond vanochtend onder de douche te huilen dat mn creme spoeling op was en mn haar al dagen als touw aan voelt. Yeah right normaal zou ik wel balen. Maar huilen? Haha hoort erbij zeggen ze.
@rosa; oke thanx.. Nou shop ze vanmiddag ben benieuwd of je test morge duidelijker is @biancah; huile om cremespoeling, haha een echte hormoon trek.. Haha.. Groetjes...
heee meiden:d zie ondertussen misschien allemaal al weer goed nieuws? Rosa, wannabemum? Kan ik jullie dus al zachtjes feliciteren? ik zou vandaag ongesteld moeten worden als t klopt haha, hoop t niet. en ja anders naar de volgende ronde he!! ik moet zeggen, heb ook soms last van een volle buik en af en toe krampjes, maar verder niet. t zou wel leuk zijn:d heb namelijk gister nacht gedroomd hoe ik het bekend ging maken haha. zo raar. maaarja dat kan ook ineens tussen door!! pfff zenwuwen gieren!
Wij hebben net ook ff geshopt . Heb hele lieve slofjes met oortjes gehaald. En zo'n buikketting. Net ff op internet zitten kijken voor babykamer. Hoop dat de rest van de dames ook allemaal een streep krijgen!
Hee dames, Nou vandaag toch maar weer eens een testje gewaagd. Uurtje geleden gedaan (nachtdienst, dus voor mij was dat mijn "ochtend"plasje). Maar negatief. Temp is ook weer van 36.7 naar 36.4. Maargoed dat doet ie al wel vaker. Ja ik weet niet, voel nog niet echt een menstruatie aankomen want die krampjes zijn wel weer weg, maar ook geen positieve test. Pffff. Ik ga morgen of maandag nog een keer testen omdat ik dan voor mijn eigen idee pas echt op 14 DPO ben. Volgens FF zit ik nu op 15 DPO.
Hoi Dames,, Hier ben ik weer maaar dan met de mededeling dat ik net toch ongesteld geworden ben, maar t leuke is wel weer mn schoonzusje ook haha dus we gaan nu samen naar de volgende ronde dat maakt het dan toch wel weer leuker haha. ik ga nu naar mn 4e ronde!
Ahh dat is jammer angela. Maar idd wel leuk dat je nu samen met haar loopt en hopen voor jullie beide volgende maand raak. S6 met volgende ronde! Ik ga voor je duimen.
@Rosa: Super spannend meid, kwaaltjes klinken goed!! Wens je een super positieve test toe morgen! @Angelaa: O wat jammer voor je... Succes volgende maand! @Biancah: Pfff hormonen, haha!!! @Charise: Houd de moed erin meid!! Succes! @L89: Spannend meid, veel geluk morgen!!
@Biancah, jaaa zeker jammer, maar idd naar de volgende ronde, samen met mn schoonzus haha. komt wel goed, hoop ik! Maar ik vind het wel super leuk voor je. @Wannabemum, Jeeeeejjj Gefeliciteerddd, ben super blij voor je, Mijn tijd komt ook nog wel(hoop ik). Op naar de volgende ronde.
Thanxx!! Het is nog heel pril hoor, hopelijk wordt de test over een paar dagen een stuk donkerder! Heb nog steeds het kwaaltje: Opgeblazen, vol gevoel. Minder eten lusten.
@wannebemum; zag net je test!! Zo was onze ook vanmorgen!! Haha ik denk gefeliciteerd .. Vind het lastig om helemaal te geloven dat wij dus nu zwanger zijn, omdat het streepje zo licht is/was.. @Angela; ahh jammer meid!! Maar ook jou tijd komt !! Net geshopt.. Loop je dan door de stad.. En ik tegen manlief; vind je die wagen mooi? Of wil je er zo-een.. Haha.. Weinig gekocht.. Zocht een zomerjas en broeken.. Helaas niks gevonden wat het ECHT leuk was.. Wel mooi jurkje gekocht maar dat was alles!!!! Maar ach zelfs een slechte shop dag, kan onze dag niet verpesten! Toch ook nog even het winkeltje van LIEF ingeweest.. Wat een leuke dingen!! Mijn man kwam aan met een Pofbroekje en blouseje.. Met stoer erop in de kleuren lime groen met blauw.. Euhm... Schat.. We weten nog helemaal niks??!! Moeten we niet even wachten.. Haha dacht dat ik alleen zo was, maar nu was ik het verstandigst!! Joehoee!
Wanna, een voorzichtige gefeliciteerd. Rosa en L89, succes!!! Jammer dat je toch ongi bent geworden, Angela. Rosa, wat knap dat jij de hand op de knip heb gehouden bij de babyspulletjes. Hier is de heftigheid van de ongi alweer voorbij.
Hoi allemaal, Echt vreemd haha. Ik dacht echt dat ik ongi werd, ook die Pijn erbij(echt pijn haha), maar ben t nog niet, maar zal vannacht of morgen wel komen dan! @timon haha wat je zegt, toen ik gister bij vd liep met al die baby spulletjes vond ik t al moeilijk haha
Hoi meiden, ik heb even een vraagje. Ik ben deze ronde bezig met ovu-testen en temperaturen. Nu heb ik nog steeds geen knal test gehad en mijn temp is elke dag rond 36,5. Ik zit nu op CD 23 en de vorige cyclus was 29, daarvoor 34. Nou heb ik sinds gisteren een zeurende pijn rechtsonderin mijn buik. Ik weet haast zeker dat het geen blaasontsteking is, dat herken ik wel (al zo vaak gehad). De pijn blijft ook continu en als ik ga zitten heb ik er nog meer last van. Ik heb echt geen idee wat het kan zijn... Heeft iemand misschien ervaring of een idee? Alvast bedankt voor jullie hulp!!
@angelaa toch nog ff afwachten dan. Maar als je ongi word doe t dan maar snel he dat je weer kan beginnen aan volgende ronde. Hier gaat alles nogsteeds goed. Nogsteeds zijn wij ergens op een roze wolk te vinden. Ik merk alleen wel dat ik soms als ik even niets voel of er niet aan denk dat t fout gaat. Maar ik weet dat ik me niet te druk moet maken. Maar ik kan niet wachten tot we 8 weken verder zijn.
@zoe1 als je temp nog laag is zal je eisprong nog niet geweest zijn. Als je tenminste elke dag getempt hebt de hele maand. Word je ovu test wel steeds donkerder of blijft hij wit? Bij sommige vrouwen word het nooit een knaltest maar word hij wel donkerder dan normaal. Ennn als je positieve ovu test blijf nog ff wat langer klussen he. Soms komt je ei pas paar dagen na posi test en dan mis je hem misschien net. Hoop voor je dat je ei gauw komt.
@ biancah, bedankt voor je reactie! Ik temp en test elke dag en CD 14 had ik wel een donkere streep, alleen niet even donker. CD 15 was mijn temp 36.0, daarna weer 36.5. Ik gebruik nu maar de digitale cb testen, word zo onzeker van die streepjes. We proberen om de dag te klussen, zodat we hem niet missen. Ik begrijp alleen niet waar de buikpijn vandaan komt, ik heb dat nog nooit eerder gehad. Ik blijf sowieso door testen, maar dan zou mijn cyclus een stuk langer zijn als ik mijn ei nog moet krijgen :s Zie net dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!!
Jaa idd haha. Nou het enige wat ik net had was een(sorry voor de nare zin) Propje bloed, bruinig/roze! Echt vreemmd!! Pff t lichaam is raar!!