Dan heb je kans dat ze bij Jou niet heel donker worden. Met die digitale heb ik geen ervaring. Ik gebruikte die van sensitest. Ik zou nu gewoon lekker door blijven klussen en je merkt vanzelf of hij nog moest komen of al geweest was. Maar snap dat het erg frustrerend is. Ja dank je wel
Die gebruik ik ook! Althans heb ik gebruikt zijn nu op, dus gebruik ik die digitale. Hopelijk komt ie dan nog! wachten duurt altijd zo verschrikkelijk lang.... Vooral als je niet weet hoe lang je nog moet wachten! Voel jij je goed? Wanneer heb je de eerste echo?
Ja dat wachten he... Het was mijn 2e ronde en eigenlijk 1e serieuze probeer ronde raak dus heb niet elke maand hoeven wachten. Ik voel me op wat kleine ongemakken na prima. Ik zou eigenlijk 12 april echo krijgen, maar mijn vriend moet van 11 april tot 1 mei varen (marine). Dus zodra ze t rooster van mei hebben word ik er meteen op gezet. Ze vond t knap dat ik tot dan ging wachten. Maar vind t stiekem wel moeilijk om tot dan te wachten. Mn vriend hoort gewoon bij de 1e echo te zijn.
Wat super dat het al zo snel raak was! Echt fijn!! Ik kan me voorstellen dat je de echo verzet, je vriend hoort daar zeker bij te zijn!! Maar inderdaad knap van je, dat je vrijwillig langer wacht! Kon het niet daarvoor? Mijn man werkt ook bij defensie, gelukkig hoeft hij bijna nooit meer weg. Is ook wel een anders geweest Vind je het niet lastig? Zo met de zwangerschap?
Nee dan zit je met pasen en die week ervoor kan de kans zijn dat t hartje nog niet klopt. Mn vriend heeft gelukkig alleen maar korte reisjes. Soms vind ik t wel vervelend, maar aan de andere kan hij heeft vaste baan wat hij leuk vind en dus ook zekerheid van inkomen. En met de reisjes verdient hij ook weer extra. Nou ik ga slapen. Truste dames.
Hee dames... Vanochtend getest, helaas negatief had het eigenlijk ook verwacht... Dus nu wachte op mijn ongi, ben al 4 dagen overtijd.. Hopelijk komt die snel zodat we snel bij de nieuwe ronde zijn.. Wanneer moet je eigenlijk beginnen met tempen? En wat gebeurd met je temp als je ei er is? Wil namelijk komende maand proberen met tempen.. wie kan me hier wat meer ovrr vertellen? Groetjes L89
Omdat jullie inmiddels een clubje zijn geworden verplaats ik dit topic naar 'zwanger worden clubs'. Lotte
@L89 Ahh balen joh maar het kan zijn dat het vruchtje later het hcg hormoon aan maakt he. Ik ken ze die pas 1,5 week over tijd posi testte. En anders hoop ik voor je dat je gauw aan je nieuwe ronde kan beginnen. Als je gaat temperaturen kan je het beste op de eerste dag van je menstruatie beginnen. En bij voorkeur temperaturen als je net wakker bent en nog in bed ligt. En dan het liefst (ii vergeet altijd hoe je t noemt) in je achterste, omdat je dan een nauwkeurige meting heb. Je zult zien dat op je menstruatie je temp heel laag is. Als je eisprong er aankomt/is gaat je temp omhoog (ging bij mij van 36,7 naar 37,3). Dan blijft je temp hoog tot je volgende menstruatie of blijft hoog omdat je zwanger bent. Als je temp omhoog schiet begin dan met klussen en doe dit zeker een week lang om de dag. Je zou voor nog nauwkeuriger te weten wanneer je eisprong komt ovu testen kunnen gebruiken. Normaal gesproken zouden die steeds donkerder worden en ook dan komt je eisprong, maar betekend niet altijd als hij posi geeft dat dan je ei gelijk is, maar dat je binnen 4 dagen hem zeker kan verwachten. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Heel veel S6
Oh en welke testen gebruik je? Die van kruidvat 2v5 zijn vrij gevoelig. Die gaf bij mij al streep terwijl cb nog negatief zei.
Goedenmorgen dames, Ik heb een vraag, zoals ik gister aangaf dat Ik alleen nog maar beetje bruin/toze verlies had Is het dus vandaag echt begonnen! Tel je dan gewoon vanaf vandaag?
Hee biancah, hele duidelijke uitleg fijn dankje. Ik had getest met het etos eigen merk... Het vreemde is dat ik af en toe duizelig blijf terwijl mijn bloeddruk normaal is.. Daarnaast heb ik af en toe krampjes onder in de buik.. Die krampjes kunnen er zijn ivm mijn ongi die moet komen.. Maar die duizeligheid is vreemd.. Mss ff de ha belle.. Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn ei vorige week ergens is geweest en ik daarom nog niet ongi ben... Agjaa hoop het snel zijn, nieuwe ronde nieuwe kansen.. Maar je wordt altijd 14 dage na je ei ongi he als het niet bevrucht is toch? Kan niet anders ivm ontpillen ofzo.. Groetjes L89
Nou ik zal je zeggen rond de innesteling was ik ook duizelig dat heeft aangehouden tot afgelopen woensdag. Het lijkt op bloedarmoede. Ik wist eerst niet wat het was, maar bleek dus zwanger! En je ongi komt idd 2 weken na je ei. Maar misschien zit je dan idd een week te vroeg. Zou zomaar kunnen. En ik zie dat dit je 3e maand zonder pil is dus dat ontpillen zal t niet zijn.en je had gelijk een normale cyclus. Ontpillen is alleen tot je eerste menstruatie en zelfs dan kan je al zwanger raken. Het kan wel zijn bij sommige vrouwen dat het heel onregelmatig is wat ze dan ontpillen noemen omdat je lichaam in de war is en het zelf moet gaan regelen, maar wil evengoed niet zeggen dat je niet zwanger kunt raken. En sommige vrouwen gooien t dan maar op ontpillen als het niet lukt.
L89: jammer dat je negatief getest hebt, maar je hebt dusdanig kwaaltjes en nog geen ongi dus wie weet alsnog.. Hier nog steeds veel steekjes in de onderbuik, lichtelijk duizelig bij het uit bed stappen en blijf me 'vaag' voelen,soort onderbuik gevoel ofzo. Mijn temp was gedaald maar is sinds gister toch weer gaan stijgen. Dus ik wacht nog even af tot dinsdag wanneer ik zo ongeveer ongesteld zou moeten worden..
Jaaa ik hoop het maar ik denk het niet heb 2x nega getest op een tijd van 1 week 11 en 18 maart getest beide negatief.. Ha gaf aan dat ik nog niet ongi ben te maken kam hebben met het feit dat mijn lichaam in de war is en alles zelf moet regelen.. Doordat het lichaam de pil zolang gewent was.. Wachte op de ongi dan maar... Mamajess hoplijk krijg je posi test, duim voor je. Het kan snel gaan kijk masr bij biancah 2de ronde.raak.. Groetjessd
Helaas heb ik hier ook de rode vlag uit kunnen hangen. Had me er al wel wat op ingesteld dus het was geen klap ofzo, maar toch weer jammer. Vooral omdat manlief pas in juni echt voor een kleine wil gaan, en ik dus gewoon nog moet wachten nu... Al hoop ik dat hij misschien van gedachten veranderd, wat maken die 3 maandjes nu nog uit. Sowieso heb ik nu 2 hele lange cyclussen gehad, en als dat zo door blijft gaan dan gaat het wachten wel erg lang duren. Dus hoop dat ik nu met de zwanger worden pillen van etos wat meer regelmaat krijg in mijn cyclus. Succes dames, hoop op veel posi testen voor jullie!!!
@charise ik hoop voor je dat hij nu gewoon verder wil gaan proberen. Ik zei tegen mn vriend ook, er zal altijd wel een reden zijn dat t op dat moment niet uit komt om er aan te beginnen. Dus als je t daar vanaf wil laten hangen komt t er booit van. Tenzij hij er nog niet klaar voor is zou ik wel wachten.
hoi dames... @Bianca, okee thnx, ik heb nu vanaf vandaag geteld maar t is in ieder geval weer begonnen dus kunnen mooi naar de volgende ronde. Hoe is het nu met jou? Bevat je t al?. Leuk hee @Charise, Ik ook, op samen naar de volgende ronde, ik voelde het ook al komen dus heb ik me ook er op ingesteld dat er niks was deze maand, maar positief blijven Ik gebruik van etos, de Multi zwanger worden
S6 meiden die voor de volgende ronde gaan. Het begint steeds meer tot me door te dringen hihi. Voel me verder ook nog helemaal prima.
@ Rosa gefeliciteerd! @ Angela jammer meid.. maar met goede moed op naar de volgende ronde. Hier sinds vandaag roze en een drupje bloed bij het afvegen. Waarschijnlijk zit mijn ongie er dus aan te komen. Stiekem hoop ik op een late eisprong en dus late innestelling. Kan dat wel? Haha. Als ik dan toch ongie moet worden, laat het dan snel doorkomen. Niet als vorige maand aub.. eerst 3 dagen bruinverlies en op de vierde dag pas vloeien. Ik weet dan nooit wanneer ik er echt vanuit kan gaan dan ik ongie ben geworden . Toch wel belangrijk bij het berekenen van de gem. cyclus. en eisprong. Maar goed, we zullen zien... Als het de volgende ronde raak mag zijn.. ben ik in ieder geval ongeveer rond mn verjaardag uitgerekend! Cadeautje misschien? Groetjes...